Bölüm 17
Yavuz anlatıyor...
'Otur lütfen ' Nasıl söylemeliydim ki bunu ona.Mantıklı bir açıklama sunmalıydım.Yoksa bu teklif ona çok saçma gelecekti.
'Evet seni dinliyorum..Eee.. Söylesene artık!'
'hayatımda senin kadar sabırsız bir kadın görmedim.Tamam bak şimdi seninle bir anlaşma yapacağız.' kaşlarını çattı nasıl bir anlaşma olduğunu merak ediyor herhalde. 'bu anlaşma şöyle ki : 6 ay boyunca hiçbir gerekçe kabul edilmeksizin benim yanımda çalışacaksın.Ne olursa olsun istifa etmek , kaçmak vs. olmayacak.'
'iyi de ben zaten burda çalışıyorum bu anlaşmaya gerek var mı ki ?'
'hayır daha bitmedi.Bu 6 ay sonunda seni başka bir bölüme belkide başka şirketimize terfi edeceğiz.' evet ondan sıkılmam için 6 ay yeterince uzun bile.6 ay sonunda onu görmek dahi istemeyeceğime eminim. Şuan sadece geçici duygular içindeyim ve buna kapılamam.
'anladım.Yani bu anlaşmayı 6 ay sonunda beni başka bir bölüme göndermek için yapıyorsun. Yani tahammül sürem bu kadar ve ben bu süre boyunca burda kalmak zorundayım.' ne yani üzülmüş müydü? Yüzünde ki hayal kırıklığı yüzünden kendimi pataklayabilirdim. O bunu haketmemişti ki .
'hayır hayır lütfen yanlış anlama.Benim gibi bir adama dayanmak zor ve seni kaçırmamak için böyle bir plan yaptım diyelim' konuştukça batıyordum ama bunu ört bas etmek için yüzüme o gereksiz ukala gülümsememi takındım.
Ece Anlatıyor..
Hödük adam ne yani bula bula bu saçma anlaşmayı mı bulmuştu.Boşuna meraktan çatlamışım resmen boşuna!Saçma gibi gözükse de kendimi aldatılmış gibi hissediyorum.Ne alaka bende bilmiyorum.Her ne kadar dengesiz bir adam olsa da, bazen iyi bazen çekilmez olsa da en başından bana ona aşık olmamamı söylemişti.Peki ben ne yaptım!? Ona karşı birşeyler hissetmeye başladım.Bunu hemen engellemezsem 6 ay sonra ne halde olacağımı tahmin etmek istemiyorum.Ah çıldırcam bir de ukala ukala sırıtıyor ya böyle olduğunda cidden sinirlerime hakim olamıyorum. Hadi sayma başlıyorum 1 sakin..2 Sakinn. 3 Sakinnn.. tamam sakinim.
'peki Yanlış anlamam.Eğer diyecekleriniz bittiyse dosyaların başına dönmem gerekiyor.'
' Hayır, hayır. Daha bitmedi bu haftasonu ve pazartesi dahil olmak üzere Ankara'ya gidiyoruz orada bir toplantımız olacak.Ve sende benimle geliyorsun.Bugün biraz erken çıkıp hazırlanabilirsin çünkü yarın erkenden yola çıkacağız.' Ne yani bende gitmek zorundamıyım Evet asistsansın, mecbursun!
'Aslına bakarsan Ece benim imaj-makerim da sen değil miydin?'
'Malesef, peki neden sordun?'
' O zaman gel önce benim eve gidelim , Benim eşyalarımı hazırlayalım sonra da seni eve bırakırım.Anlaştığımıza göre iki saat sonra çıkarız burdan.'
'anlaştığımıza göre mi? Heyyy sen gerçektende..Bana sordun mu ?'
'Peki Ece hanım sana sormam gerekiyor mu? sende benimle vakit geçirmek için can atıyorsun bunu gözlerinden okuyabiliyorum tatlım.'
'aaaaaayşşş gerçekten kafayı yemek üzereyim.Ayrıca ya kendi gözlerimi ya da senin gözlerini oyacağım yakında.Sen çok .. çok ama çok gıcıksın.'
Ellerimi saçma sapan sallarken oturduğu yerden kalktı yanıma geldi ve beni omuzlarımdan tutarak beni sabitlemeye çalıştı.
'şşşştt tamam tamam sakin ol.Sadece seni sinir etmek hoşuma gittiği için böyle davranıyorum.Gerçekten.'
'niye stres topumuyum ben.Beni sinir edip kendini mutlu ediyorsun.Anlaşmaymış.Anlaşmayı da istemiyorum.Burda çalışmakta istemiyorum.' Bunu söylediğim anda omuzlarımadaki elin baskısı arttı.
'Anlaşma sözlü bir biçimde onaylandı.Vazgeçemezsin.İşte bu şekilde kaçmaman için böyle bir anlaşma yaptık.'Kaşları çatılmıştı beni incitmeyi mi düşünüyordu?
'hayır dedim hayır.Bırak kollarımı...bırraaa....' daha sözümü bitiremeden dudaklarıma yapıştı.Ve beni öpmeye başladı.Bu nasıl bir duyguydu bir saniye önce ben sinirden ölmüyor muydum?Beklemediğim için beni bıraktığında şaşkınlıktan ayakta duramadım.Tökezledim.Ve beni tekrar tuttu.Çenemden tutarak gözlerine bakmamı sağladı.
'Her seferinde seni susturmak için böyle öpmem gerekecek sanırım..' Şoktaydım evet tepki veremiyordum.Ama içimdeki sıcaklığa engelde olamıyordum.
Not: Arkadaşlar yorumlarınızı bırakırsanız çok memnun olurum.:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hiç Biter Mi??
Humor'Cehenneme git' dedim dişlerimin arasından. Ama hiç alınmamış gibi kollarımdan tutup beni kendine daha da yaklaştırdı. Gözlerine bakınca sakinleşirdim biliyordum. Birkaç uzun saniye direndikten sonra pes ederek gözlerimle birleşmeyi bekleyen gözlere...