Bölüm 13

1.1K 32 2
                                    

Aman Allah'im nolursun yardim ett bana!son kontrolleri yapan adama baktim ve gayet ciddi bir ses tonuyla " heyy iyi kontrol ettin degil mi? Dusup olmek icin fazla gencim!" Yavuz nasilda pis pis guluyor bana."hadi itiraf et korkuyorsun degil mi?"

" hayir tabiki de ben sadece isimi saglama aliyorum. Boyle basit bir onlem yuzunden hayatimi tehlikeye atamam!"

"Korkucak birsey yok tatlim, bana guven burdan canli cikacagiz" yahu bunda guluncek ne varki seytan diyorki suratinin ortasinaa...aaaa hareket ediyor of of of kalpten gitmesem .. Evet ben biraz korkak bir tipim bu konularda!

"Eger korkarsan bana saril olur mu?"

"Kendimi konsantre etmekle mesgulum bi susar misin?" Tamam suanlik bir sorun yok. Hizlanmasiyla agzimdan cigliklarin cikmasi bir oldu.ne zman biticekti bu! Yavuz yanimda nasil da guluyor. Beyaz isik mi o tepede ki? Oluyor muyum? Gozlerimi kapattim artik dayanamiyorum en son hatirladigim yuzumu Yavuz'un gogsune gomup siki siki ona sarilmamdi. Nihayet durdugu zaman kendime gelmem birkac dakikami aldi? Gorevli artik inmemizi kesin bir sekilde soylediginde Yavuz beni kolumdan tutarak kaldirdi. Asagi indigimizde hala kendimde degildim, korkudan beynim uyusmustu sanirim.

"Gercekten bu kadar korktugunu bilmiyordum, eger bilseydim gercekten .. Ece iyi misin? Yuzun sapsari oldu..ece .." Beni sarsmaya basladaginda kendime geldim aglamak istiyordum boylesine rezil oldugum icin, boylesine gucsuz gorundugum icin en onemlisi onun beni boyle gordugu icin. Korkumu da unuttum evet korkmustum ama suan sadece utaniyordum. Yanagimdan suzulen bir damla yasi silip gogsune bir yumruk attim."sadece sana sarilmam icin yaptin degil mi bunu? Korktugumu anlamistin !"

"Hayir Ece gercekten. Ben sadece burdaki herseye seninle binmek istemistim. Gercekten."

"Neyse ben gitmek istiyorum!" Omuzlarimdan tutup beni kendisine dogru cekti. Kafami onume egmistim aramizda birkac santim vardi sadece.eliyle cenemi tutup basimi yukari kaldirdi.gozlerim gozlerinde kaldi o an kalbimde bir sanci hissettim. Kalbim hizla atmaya basladi.yuzlerimiz cok yakindi.aradaki boy farki cok onemsizdi, Yavuz egildi daha da yakinlasiyor aman Allah'im beni opecek mi? Kendimi geri cekmem gerekiyor. Ama beni opmesini istiyor muyum? Kendimi geri cekmek istemiyorum buna mecalimde yok zaten.

"Bak ozur dilerim gercekten, seni bu halde gormeyi beklemiyordum ve yine ozur dilerim ki bu kadar erken gitmek yok..Ayrica iddiayi kaybettin ve ben hala odulumu almadim.bu nedenle moralini yerine getirmem de lazim degil mi?" Ne yani beni opmeyecek miydi! Ece sende arsizsin biraz yani. O kadar laf etti senin aklin bunda mi kaldi!

"Ne istiyorsun benden soyle artik!"

Elimden tuttu ve yine kosusturtmaya basladi.onunde durdugumuz stand oyuncaklarla , ayiciklarla doluydu. Tufekle sise vurma.

"Buraya niye geldik.!"

"Cunku sana bugunun hatirasi olarak bir hediye kazanmak istiyorum ve sende istersen bana hediye kazanabilirsin tabiki."

"Hosgeldiniz efendim, gordugunuz uzere siselerimiz dizili.3 atis hakkiniz var.eger 3 atista da basirili olursaniz hediye kazanmaya hak kazaniyorsunuz ve daha zor bir etap basliyor.bu sefer siseler hareket etmeye basliyor ve 5 atis hakkiniz oluyor.3 tane basarili atis size kucuk bir ayicik , 4 tane basarili atis orta boy bir ayicik, 5 basarili atis ise hanimefendinin boyunda bir ayicik.oyunumuz boyle.bol sanslar dilerim"

"Demekki hanimefendiye arkadas kazanmam gerekiyor, gece sarilip uyur degil mi?" Koluna bir cimcik attim. Yalandan kolunu ufaladi ve bana goz kirpti.

Jetonu verip hemen tufegini aldi.o kadar usta bir durusu vardi ki eminim iyi bir nisanciydi. Benim aklim hala benden ne isteyecegindeydi!

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin