Bölüm 21

943 31 5
                                    

'Neden şimdi böyle söylüyorsun? AYrıca senin sandığın kadar cani birisi değilim, bir kalbe ve vicdana sahibim.'

'evet biliyorum.Yani herzaman içinde iyilik barındırdığını biliyordum ama şuan buna gerçekten inanıyorum.'

'Bunu bir iltifat olarak mı almalıyım?'

'istediğin gibi alabilirsin.'

'PEki yarım saat içerisinde fikrini değiştiren ne oldu?'

'Handan'la konuştum, onun kim olduğunu ve neden burda olduğunu öğrendim.Ve yaşadıkların için çok üzgünüm.'

'Bana acıdığın için mi böylesin yani! Ah o Handan'ın dilini kesmem gerek.Ayrıca bana sakın acıma !'

'hayır saçmalama sana acıdığım için burda değilim gerçekten.Burdayım çünkü..'

Gözlerini gözlerimden bir saniye ayırmadan ne diceğimi bekliyordu.Demeliyim çünkü kendime dahi itiraf edemediğim bu hislerin altında kalbim eziliyor.

'ÇÜNKÜ??'

'Çünkü Yavuz burda senin yanında olmak istedim. Yaşadıklarını bilmek bana senin hakkında farklı düşündürdü.En azından o sert kabuğunun altına neden saklandığını , bazı anlamlandıramadığım davranışlarının sebebini ve niye böyle alaycı olduğunu anladım.HAndan'ı senin sevgilin sandığım için öyle kızgındım.Tuvalette 20 dakika boyunca kendimi dizginlemeye, gözlerime hücum eden damlaları içime akıtmaya ve senden uzak durmam gerektiğini kendime inandırmaya çalıştım.Başarılı olmak istiyordum.Şimdi Yavuz herşeyi konuşmanın tam zamanı.Bana böyle ilgili davranman , beni öpmen belki bunlar sana basit kaçamaklar gibi geliyor olabilir ama benim için öyle değil.KAlbinin iyilik barındırdığını biliyorum.Lütfen 6 ay sonra hayattan bezmiş, dünyadan elini ayağını çekmiş biri olarak beni bırakma.Ya şimdi şurada son bulsun herşey beni kandırmaktan kalbimle oynamaktan vazgeç gitmeme izin ver ya da..' Cümlemin sonunu getiremeden sarıldı bana .Öyle sıkı sarıldıki yüreğim ısındı. Öyle güzel sarıldıki HErşeyi anlattı.Elleriyle yüzümü tuttu ve gözlerimi gözlerinde sabitledi.

'Öyle birşey olmayacak.SEnden vazgeçmek mi? SEnin gitmene izin vermek mi?Bunu düşünmek bile içimde kötü etkiler yaratıyor.Evet başta bende ne yaptığımı , ne yapmak istediğimi bilmiyordum.Ama şuan hissettiğim herşeyi zerresine kadar biliyorum.Bundan sonra Ece hanım Sağ kolum sol yanımsın.SEni bırakmaya niyetim yok. Handan konusuna gelince şirkette hemen hemen herkes onu bilir.Söylemem gerekirdi ama bilmediğin aklıma gelmedi.Ama beni bu kadar kıskandığını bildiğim iyi oldu açıkcası.'

Evet böyle duygusal bir konuşmayı anca böyle sonlandırabilirdi YAVUZ. Koluna vurdum.

'Bunu kullanmaya kalkayım deme sakın.! '

'hayır canım ne munasebett.Aslında hazır odama gelmişken..' Cümlesini bitirmeden koluna bir daha vurdum.Vurduğum yeri şakacıktan ovuştururken gülüyordu.

'of senin için fesat! TAbi beni bu kadar istediğini de öğrenmem iyi oldu..Hey dur dur vurma tamam.SAdece hazır gelmişken kıyafetlerimi de hazırlasan diyecektim.'

'valla içim falan pis değil.Sen bende öyle bir izlenim bırakmışsan demekki. Ayrıca aç ayı oynamaz derler. Hadi gidip yemek yiyelim.'

' doğru senin yüzünden açlıktan ölmek üzereyim.Benim gibi iri bir adam buna dayanamaz.'

'pardon pardon.Benim değil senin yüzünden..'

'ahh Ecceee cidden çok konuşuyorsun.Senin için nasıl bir susturma yöntemi geliştirdiğimi hatırlıyorsun değil mi?'

' aklından dahi geçirme!tamam kalk hadi Handan'a da ayıp oldu.'

'evet benim minik sevgilim çok bekledi' Bide dudaklarını büzüyor ya!!

'Gıcıksın Yavuz gıcık!!!!'

'yine de benden hoşlanııyorsun.' bunları söyleme devam ettikçe bana doğru bir adım atıyordu.

'...ve belkide beni seviyorsun.' elimle göğsünden tutup bir adım daha atmasını engellemeye çalıştım.TAbiki bu onu durdurmadi.Ben geri adım attıkça o üstüme geliyordu.Taaki ben kapıya yapışıncaya kadar. Hiçbirley diyemeden sadece onu izliyordum, ne yapacağını merak ederek.

yüzüme doğru eğildi .Napıyor yine mi öpecek!!!!! kapının kolunu çevirdi beni belimden tutup geri çekti ve kapıyı açtı.Daha sonra beni bıraktı! Ah cidden bu adam deli.

'Hadi ECE korkma.Biliyorum seni öpmemi çok isterdin ama ne demişler aç ayı oynamaz.' Göz kırptı ve aşağı doğru inmeye başladı. Ah ben bu deliyle napacağım.Nefesim düzene girsin bende yemeğe gidicem inşallah.

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin