Bölüm 19

1.1K 32 7
                                    

' bunu kabul edecegimi de nerden cikardin?ben esyalarini hazirlayip geri donuyorum.'
'Biliyor musun bende genetik midir bilinmez , boyle duymak istemedigim seyleri kulak ardi ediyor bunyem yani istesemde duyamiyorum. Farzedelim duydum o zamanda anlamlandiramiyorum. Yani hani sag kolumsun ya bil diye soyluyorum. İlerde lazim falan olur. Kahvem orta sekerli olsun canim.' Ya bu adam nasil bir varlik? Bak varlik diyorum ben boyle cakal bir insan tanimadim hayatimda.Zikkim ic diyecektimde neyse.
'Bana kisaca isime gelmeyenleri duymuyorum desene sen.! Neyse kahveni yapmaya gidiyorum. Sen rahatina bak demek isterdim de zaten ayaklarinin masamin uzerinde olmasi gayet rahat oldugunu gosteriyor degil mi?'
'Harika cok zekisin gercekten senin gibi birinin asistanim olmasi nasil guzel bir duygu'
Artik yakinmiyorum yok alistim ya ben gercekten bakin! Tamam mutfaga geldim , cezve neredeydi ya! Ah iste burada, ya acaba ac mi ki? Yemek bisiler hazirlasam ama o zaman da olmaz Aysen gelirse yanlis anlayabilir. Ay canim Aysen seni niye yanlis anlasin sende. Suan sag ve sol omuzumdaki melekler catisma halinde. Neyse artik kahveyi yaptim yinede nezaketen sorarim.Ah super iste dun yaptigim kekten de var , ondan da iki dilim koyup versem yeter. Tepsiyi hazirladim ve iceriye girdigimde Yavuz hala ayni pozisyondaydi tek fark eline kumanda almis kanal arayisina gecmisti.Benim geldigimi gordugunde yuzune bir gulumse takindi , ama icten olduguna emindim gozleri cok samimi bakiyordu.
'İste kahven buyur bakalim.'
Hala yuzume ayni sekilde bakiyor.
'Tesekkur ederim.'
'Neden bana oyle bakiyorsun?'
'Nasil bakiyorum?'
'Garip bakiyorsun.'
'Hayir sadece hayal ettimde.. Neyse..'
'Neyi hayal ettin merak ettim soylesene'
'Sanki biz evliymisizde isten gelen kocana yani bana yorgunluk kahvesi yapiyormussun gibi'
'Hayal dunyan cok genis anlasilan.Bu arada ac misin?Aceleyle sormak aklima gelmedi de kusura bakma.'
'Aslinda acim ama burdan cikinca bir yerlerde yeriz ya da benim evde vardir birseyler Handan birseyler hazirlamistir bana.' Handan kim be! Bunu ona nasil sormaliydim simdi direk sorarsam eger kesin yanlis anlar , kiskandigimi falan zanneder. Ki hic oyle birsey yok ,yok dediysem yok bana inanin .
'Ah oyle mi iyi o zaman bende bir Zahmetten kurtulmus oldum. Su Handan senin esyalarini da hazirlasa ya? Bu zahmetten de kurtarsa beni? Ne dersin?'
'Hayir derim canim hic bosuna kurtulmaya yer arama. Simdiye kadar hep o hazirliyordu. Ama senin isin bu bundan sonra sonuc olarak degil mi? Yani emretmeyi pek sevmem tabi ama.yapmak zorundasin'
Ahahahah bir kahkaha patlattim.
' sen mi emretmeyi sevmiyorsun. Kusura bakma ama oyle bir dunya yok ya. Ben seni benim fikrimi sorduguna hic sahit olmadim sadece oyle yap boyle yap, yapta yap!'ay hala Handan kim ogrenemedim ya.
' ya tamam is hayatinda oldugum icin e bide patron oldugum icin boyle olmak zorundayim. Ve bu artik kisiligimle birlesmis sanirim farkinda degilim yani en azindan sana surekli emir verme derdinde degilim. ' ama simdi hani hem benden hoslaniyor gibi davranirken hemde sevgilisi yoktur dimi? Yoktur ya olsa benim olup olmadigini ogrenmek icin oyle cabalamazdi. Kim bu Handan ya. Ben bu dusuncelerdeyken Yavuz hala konusmaya devam ediyordu.
' hey sen beni dinliyor musun?'
'Seyy .. Ee tabiki lutfen devam et.'
'En son ne dedim? '
'Handan ..' O kahretsin!! ' yani Handan da yapar tabi ama bu benim gorevim haklisin yani son cumleye gerek yok ben dediklerini anladim.'
Pis pis siritiyor offff rezil oldum ya. Hemde kendim yaptim bunu!
'Haha sormak istedigin birsey mi var?'
'Hayir canim ne munasebet! Ben esyalarimi hazirlamaya gidiyorum!' Somurtarak yanindan kalktim , hakli olarak. Odama gecip rezilligim icin kendime soylenerek esyalarimi hazirladim. Acikcasi favori kiyafetlerimi yanima aldim, şık olmam lazimdi degil mi? Sonucta is gezisine cikiyoruz. Tamam biraz da yedek aldim ,cok degil ama bu bavul niye kapanmiyor!Ah cidden ! Ooofff diye nasil sesli bagirdiysam Yavuz kosarak yanima geldi.
'Eceee noldu birsey mi oldu? Bocek falan mi gordun noldu? İyi misin?'
Bu ne telas surati kirec gibi olmus. Beni bu kadar onemsemiyor degil mi?
'Hayir sadece bavulu kapatamamistim ve ondan senin icerde oldugunu unutmusum. Kusura bakma bu kadar telaslancagini dusunmedim.'
Derin bir nefes aldi.' Boyle seyler icin oyle bagirilir mi sana birsey oldu sandim. Bu kadar doldurursan bavulu tabi kapanmaz ! Ben sana ne dedim hem az esya al gerekirse oradan alirim ben sana diye . Simdi onlardan bir kacini eliyorsun ve kalkiyoruz.'
' Ama bunlarin hepsini goturmek istiyorum. Hem hangisini elemeliyim. Of cok zor.'
Dudaklarimi buzdun kara kara dusunurken egildi yanima oturdu, bavulun icindekileri bosaltmaya basladi.
'Hey napiyorsun ben onlari yerlestirmek icin ne kadar ugrastim biliyor musun sen?!'
'Biliyorum canim bir saattir icerde seni bekliyorum ve hala ortada tamamlanmis birsey yok,madem sen bunlari ayiramiyorsun ben yaparim.'
Eliyle birini inceleyip oburune bakiyordu. ' bunlar cok kisa , gercekten bunlari giyecek miydin? Hemde benim yanimda'
' tabiki giyerim onlar benim, benim kiyafetim sanane !'
'Yok oyle birsey benim yanimda boylr giyinemezsin , sen benim basimi belaya sokmaya mi ugrasiyorsun. Bunlari giyersen milletin gozlerine senlik verirsin ancak!'
' iyide sanane! Giyicem onlari birak, birak!'
'Birakmiyorum bunlari giyemezsin dedim!ayrica buda bir emir ve ben senin patronunum sonuc olarak giyinmeyeceksin!'
Kisa elbiselerimin hepsini eledi.Geriye kalanlar az onlar bana yetmez ki.
' söz veriyorum sana oradan biseyler alirim, hadi simdi gidelim.'
' izin verde Aysen'e arayip haber vereyim.'
' tamam hadi soyle ve gel , bu arada kek cok guzeldi, ellerine saglik'
' benim yaptigimi nerden cikardin?'
'Hicbiyerden oyle olmasini istedim, oyle gercekten degil mi?'
' evet neyse ben ariyorum.'
' tamam ben bavulu alip asagi iniyorum , oyalanma.'
Aysen'i aradim haber vermek icin kiz kapatana kadar canim cikti hep yanlis anliyor bu kiz. Neyse ben kapiyi kilitleyip asagi indim. Yavuz da telefonda konusuyordu , beni gorunce kapatti ve benim arabaya binmemi beklemeye basladi. Acaba Handan ile mi konusuyordu. Sanane canim .arabaya bindim ama bu dusunce beni rahatsiz etmisti.
' aysen canini mi sikti?'
' yok hayir iyiyim gidelim mi?'
Bunun uzerine ikimizde konusmadan yol almaya basladik. Yakin yerler oldugu icin 15 dakika bile surmedi neredeyse .Evinin garajina arabayi birakti. Evi cok guzeldi gercekten! Ne bekliyordum ki koskoca EbAs holdingin sahibi icin mutevazi bile sayilirdi.Kapida gorevliler belirdi hemen, evin kahyasi oldugu belli olan tatli bir teyze ve ardindan kosarak gelen uzun sacli kiz? Oyle bir sevincle geliyordu ki! Kocasini bekleyen kadinlar gibi. Sinirin nasil beynime hucum ettigini bilmiyorum. Kiz kosarak geldi!!Yavuz'un omuzuna atladi.' Canimmm benim seni o kadar cok ozledim ki! Bu bir haftalik seyahat bana cok iyi geldi daha da kalirdim ama ozlemine dayanmak cok zor!' Aaaaaa ustune iyilik saglik! Neler oluyor. Bu kiz Handan olmali, o kadar guzel degil ayrica! Tamam kiz guzel ama olmasin ya bu da nerden cikti simdi. Upuzun saclari beline dokuluyor ve onunda yanaklarinda gamzeleri var.
'Hosgeldin hayatim bende seni cok ozledim. Hos geldin!'
Evet beni coktan unutmustu yine kendimi aldatilmis gibi hissediyorum. Ve yine aptal tabi!

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin