Bütün eşyalarımı topladım, aşağı inmeden önce annemi arayıp konuşmam lazımdı.Ona üç beş kere hayır demeden hayır olduğunu asla kabul etmezdi.Evet çalıyor...
"Alo anne, evet yine ben.Hayır anne ben gelemem İzmir'e falan.Ya anne ne evlenmesi, bu devirde görücü usûlümü kalmış.E napayım çok zenginse.Beni nerde görmüşte beğenmiş? Ayy facebook kadar başına taş düşsün.Yengemin üstüne vazifemi de ona buna resmimi gösteriyor.Hayır evlenmicem de tanışmıcam da, banane ya! Kariyer yapıcam ben.Hem ben çok yoğunum, bir haftalığına yurt dışına çıkıyorum.Beni boşuna aramayın, telefonum çekmeyecek.Hadi anne öpüyorum.Hoşçaakaaallll."
İnanmıyorum ya iki dakikada beynimi yedi resmen.Yok efendim çok zenginmiş, çok yakışıklıymış!Ben nerden bulcakmışım böylesini.Benim zaten çok yakışıklı bir sevgilim var, hey Allah'ım ya.Deli gibi kendi kendime konuşuyorum, şu geldiğim hale bak.Bu annem beni evlatlık aldı da benim mi haberim yok?Ne yani, hiç mi benim mutluluğumu düşünmüyor?.Allah'tan babam bana hep destek oluyor, canım babammm.Neyse Yavuz'u arayıp hazır olduğumu söyleyeyim.Aramamla kapımın çalması bir oldu.Hemen birilerini yollamış demek.Büyük ihtimal lobiyi bir uçtan bir uca elinde telefon beni bekleyerek yürüyordu.Ben galiba fena aşık oldum.Bundan da, onun beni terk etmesinden de çok korkuyorum.Bir iç çekip kapıyı açtım.Yavuz kendisi gelmişti.Biraz şaşırmıştım.
"Birilerini yollarsın diye düşünmüştüm.Madem sen geldin al bakalım şu çantaları."
"Zaten kapının dışında seni bekliyordum.Yarım saattir çıkamadın orası ayrı."
"Yaaa, ben seni aşağıda bekliyor sanıyordum.Özür dilerim bilseydim daha hızlı hareket ederdim."
"Haberin yoktu sonuçta özür dilemene de gerek yok"
"Bana neden kızgınsın, mesafeli bakıyorsun, mesafeli konuşuyorsun.Ben zaten hayır dedim anneme.Sende duydun benim ne suçum var ki şimdi?"
"Senin bir suçun yok.Ya özür dilerim, saçmalıyorum belki ama elimde değil işte.Konu sen olunca herşeyi daha yoğun hissediyorum.Ben daha önce hiç böyle olmamıştım.Bu duygular bana çok yabancı, alışmam lazım belki de.Ece seni seviyorum ve o sütü bozuk talibine de ısrarcı olursa cevabını vermek zorunda olacağımı bilmeni istiyorum.Benimsin sen o kadar.!"
"Hımm bak senn, çılgın aşık Yavuz Bey.hihihi çok komik geliyor kulağa.Merak etme ben asla kabul etmeyeceğimi söyledim, ancakk.."
"Ancak ne? Söylesene niye sustun!"
"Yaa ancak çocuk annemin söylediğine göre çok yakışıklıymış.İnşallah pişman olmam yaa, bak şimdi kafam karıştı."
"Bana bak sen benimle dalga mı geçiyorsun, şu minicik boyuna posuna bakmadan."
"Geçiyorum nolcakmış!!!"
Ahaha beni tuttuğu gibi kucağına aldı.
"Yaa napıyorsun indir beni."
"Şimdi hayatım seni arabaya kadar bu şekilde taşıyacağım.Bu da senin cezan!E tabi bir ön cezan daha var."
Tam beni öpmesine ramak kalmıştı ki biri kendisini belli etmek istercesine boğazını temizledi.İkimizde şaşkınlık ve birazda yakalanmışlık hissiyle kafamızı sesin olduğu yere çevirdik.Otel görevlisini görünce Yavuz'un kaşları çatıldı.
"Ne var görmüyor musun?Meşgulum.Niye beni rahatsız ediyorsun.!"
"Özür dilerim Efendim, çantaları almamı siz istemiştiniz ayrıca babanız sizin burda olduğunuzu öğrenince sizi görmek istedi.Ve bunu hemen iletmemi isteyince bende bölmek zorunda kaldım.Tekrar özür dilerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hiç Biter Mi??
Humor'Cehenneme git' dedim dişlerimin arasından. Ama hiç alınmamış gibi kollarımdan tutup beni kendine daha da yaklaştırdı. Gözlerine bakınca sakinleşirdim biliyordum. Birkaç uzun saniye direndikten sonra pes ederek gözlerimle birleşmeyi bekleyen gözlere...