Bölüm 6

1.3K 45 2
                                    

Beyfendinin dedigi cicekleri aldim ama odasina girip o nursuz yuzunu gormek istemiyordum. Tamam istiyordum ama adam bana acik acik asik olma dedi. Tabiki asik olacagimdan degil boylesine nefret ederken.. Beni bir ikilemde birakip o odasindan cikti.

"Ellerinde cicekler kapimda birde sırılsıklam olsan tam olacak. Haha"

Agzimi buzerek taklidini yaptim tabi o bunu gormedi. Benden ses gelmeyince "hadi cikiyoruz beni takip et ." Bu adamin boyle emrivaki olmasi beni deli ediyor.

***

Yavuz Anlatiyor..

Bu kizda tuhaf birseyler var kesinlikle. Tamam kabul ediyorum ki guzel kiz.Ama daha guzelleriyle birlikte oldum.Acaba bana karsi bu kadar hircin olmasi mi beni ceken? Tabi canim yoksa ne olacak. Peki onu neden ise aldim ki? Hatta onu ise almak icin sekreterimi baska bir bolume yolladim. Ve neden onun beni kiskanmasini istiyorum. Hemde bunu ilk gordugum andan beri istiyorum. Bu aksam her zamanki gibi bir fistikla yemege cikiyorum , cicegi ona sectiriyorum ve Ece'yi de yemege cagriyorum. Tanri askina neden bunu yapma ihtiyaci duyuyorum. Aska inanmadigimi sizde biliyorsunuz. Annem ve babam bana bunu cok guzel ogrettiler. Ve suanda babam metresleriyle gununu gun ederken , annemde o defile senin bu alisveris benim kosturmakla mesgul. Ne aski onu bir gecin siz. Ama yine de nedense bu kizin yaninda kendimi huzurlu hissettim, neredeyse o gun arabam bozuldu diye sevinecegim. Ve emin olun beni kiskanmasini gormek icin sabirsizlaniyorum. Onu daha fazla bekletmeden odadan ciktim. Karsimda cicekleri napcagini dusunur bir sekilde duruyordu. Cicekler eline o kadar yakismisti ki aklimdaki bu fikri kovmak ister gibi kotu bir espiri yaptim.

"Ellerinde cicekler kapimda birde sırılsıklam olsan tam olacak.haha" arkasina dondu ve bana icinden kufur ettigine yemin edebilirim.Ve bunu bozmak ister gibi "hadi cikiyoruz beni takip et" dedim. Biraz fazla mi sert olmustu. Ama yanindan gecerken burnuma dolan o koku .. Nasil boyle kendine has guzel kokuyordu ki.. Biraz daha yakininda dursam sarilirdim ve hala kendimi zor tutuyorum. Bu nedenle sert adimlarla onden gidiyorum.Ece'nin bana yetismek icin kosturdugunu gordugumde elimde olmadan gulumsedim. Masum bir cocuk gibi duruyordu. Cocuk sayilmazdi onun hakkinda hemen herseyi arastirdim. 24 yasindaydi, universiteden mezun olmustu ve hicbir salak bunun gibi cevhere is vermemisti. Ev arkadasiyla bahcelievlerde oturuyordu.Erkek arkadasi var miydi? Bunu ogrenememisti, ama nedense oyle olma ihtimali onu sinirlendirmisti.

"Birsey mi oldu neden durdunuz birden.."

".. Sadece birsey unuttum sandim hadi gidelim."

Arabaya geldigimizde soforun yok mu der gibi bana bakti. "Kendi arabami kendim surmeyi severim bu yuzden sende one oturuyorsun , eğer sen orada sana kapi acmam icin bekliyorsan."

"Ah hayir , tabiki sadece sasirdim.sizin gibi birinin soforu olur diye dusunmustum" bazen hircin bir ayakli bomba , bazende bir yavru kedi gibi uysal. Bu hizli gecislere Ayak uydurmam gerekecek. Kapisini acmak icin yanina gectim o daha farkina varamadan.

"Ah kesiinlikle gerek yok , lutfen."

"Sss tamam bir hanimefendinin kapisini acmaktan onur duyarim." Arkasindan kapi koluna uzandigimda istemeden saclArinin kokusunu icime cektim.Yavuz kendine gel , sen ki aska inanmayan zuppenin tekisin. Ama daha once boyle duygular yasamamistim bunlarla nasil basa cikacaktim...Alisik olmadigim sularda yuzuyordum.

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin