Kapiyi yuzune kapatmam ise yaradi mi?Hayir, tabiki! Bir saattir kapimda dir dir dir biseyler soyluyor.Peki ben dinliyor muyum?hayir!
"Ece son kez soyluyorum ac su kapiyi!Yoksa gunah benden gider!"
"Gunahini da al git defol!Rahat birak beni ya" ya zaten kafam dumanli geldiginden beri iki dakika susmadi ya. Neyse bunu dememe alindi ve gitti herhalde.Daha sesi cikmiyor.Suna bak ya hemen de pes etti gitti, pes artik!Hem suclu hem de kovsamda gitmemesi beni ikna etmeye calismasi lazim degil mi? Yani kizlar gercekten haksiz miyim? Tamam bende biraz seyini cikarmis olabilirim ama kolay mi benim gorduklerim? Acaba konustursa miydim? Of be Ece gece gece sus bi yahu. Aa kafiyeli oldu ahaha. İyice kafayi yedim neyse daha fazla sacmalamadan uyuyayim ben.
Of be basimmm! "Ah Ece ah ne vardi bu kadar icecek!Allah'im beynim zonkluyor." Esneme hareketi yaparken kolum birseye carpti, evet evet birsey var.Ben dun gece ne yaptigimi gayet net hatirliyorum. Bilincimi kaybedicek kadar sarhos olmadim.Korkudan kafami ceviremiyorum.Ama elimi de cekemiyorum.Dondum kaldim korka korka kafami cevirdim ve " neee! Senin ne isin var burda! Ben seni kovmadim mi? Senin yanimda ne isin var dedim,soylesene.bisey mi oldu aramizda ben hatirlamiyorum ama kafayi yicem!"
"Yavas yavas sor canim benim aksama kadar burda kalabilirim."
Siritiyor bide dumbelek! Kim mi? Yavuz'dan baska kim bunu yapmaya cesaret edebilir.Kaslarimi catmis bakmaya devam ediyordum.Cidden beynim parcalari birlestiremiyordu.
"Tamam tamam, sakin ol.Dun gece beni kovduktan sonra gittim.Barda biraz takilip dusundum."
"Sonra da sarhos olup odama mi geldin Aman Allah'ım"carsafimi boynuma kadar cektim sanki artik onemi varmis gibi.
"Hayir hayir sacmalama da bi dinle.İste sana anlaticaklarimi dusundum."
"Heee bir de beni nasil kandiracagini planladin yani!"
"Ece seni nasil susturdugumu hatirliyorsun degil mi?Bir daha bolersen seni opmek benim icin bir zevk olacak!"
"Asla, tamam sustum devam et."
"Bir saat sonra kadar tekrar kapina geldim.Ama hic sesin cikmiyordu.Bende uyudugunu anladim.Resepsiyona gittim ve oda kartlarindan diger esini aldim.Odaya girdim, sonra yataga geldim, yanina uzandim ve seni seyrederken ben de uyuya kalmisim.Bu kadar yani.Bir sussaydin sabahtan beri anlayacaktin zaten."
" simdi soru 1=Sen hangi yetkiyle,vasifla benim oda kartimin otele ait olanini kendine alabiliyorsun? Yani bu otel bu kadar luksken bu kadar rahat mi?
Soru 2=seni bogmamak icin kendimi zor tutarken sen neyine guvenip benim odama geliyorsun, geldigin yetmiyor bir de yatagima yatiyorsun.Hemde ben icindeyken!"
"Simdi hayatim hemen acikliyorum"
"Ben senin hayatin degilim."
"tamam canim"
"Caninda degilim"derin bir nefes aldi ve cumleye tekrar basladi.Onu gicik etmek zevkliydi, hep o mu yapacakti.
"Simdi saygi deger hanimefendi,cevap 1=Bu otelin en buyuk hissedari olarak, otelin butun kapilari bana acilir.Cevap 2=Hicbirseyime guvenmiyorum sadece senin bana olan sevgine benim de sana olan sevgime guveniyorum.Ve ben guvenmeye devam ederken seninde beni yari yolda birakmamani istiyorum."Tam agzimi acicakken beni eliyle susturdu."lutfen izin ver konusayim.Dunden beri sana anlatamadigim icin kahroldum zaten.Hale benim eski kiz arkadasimdi.Ama gercekten onun orda olacagini bilmiyordum.Dun aksam ki Hakan var ya, ayrica nasil tanistigini da birazdan soracagim,iste onun kardesi.Hakan ve ben sirkette de bu otelde de ortagiz.Hale'nin asla sirketle, isle alakasi olmadi, yokta.O gun niye oradaydi gercekten bilmiyorum.Merakta etmiyorum.Sadece bilseydim seni bu duruma dusurmezdim emin olabilirsin.Ece sen benim icin degerlisin, gercekten.Hale her zaman boyle yakinligi severdi.Benim onunla olan iliskim gecen yil bitti ve ikimizde birbirimize asik falan degildik.Bilirsin iste, karsilikli...Neyse benim ona karsi hic bir duygum yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hiç Biter Mi??
Humor'Cehenneme git' dedim dişlerimin arasından. Ama hiç alınmamış gibi kollarımdan tutup beni kendine daha da yaklaştırdı. Gözlerine bakınca sakinleşirdim biliyordum. Birkaç uzun saniye direndikten sonra pes ederek gözlerimle birleşmeyi bekleyen gözlere...