Bölüm 3

1.5K 46 2
                                    

Tam iki gun oldu tam iki koca gun! Tamam o igrenc herifle calismak istemiyorum, hatta havali oldugunu dusundugum bir cikista yaptim ama kahretsin ki o ise cok ihtiyacim var. Lanet olasi hicbir sirket bana is vermiyor. Tecrubeymis, yahu kimse beni ise almazsa ben nasil tecrube edincegim.bu bir bebegi leylegin getirdigine inanmak gibi birsey? Nasil ne alaka hani bebekte havadan gelmiyor ya bana tecrubeyi leyleklerin getircek hali yok degil mi? İtiraf ediyorm sacma bir benzetmeydi.Ya diyelim ki hani binde birlik bir sans ben diger 40 kisiden cok daha iyiyim ve beni ise aldilar. Hani varsayim ,olmayacagini bende biliyorum. Hayalde mi kurmayalim ya. Her neyse isi aldim tabiki de calisanlar patronu surekli goruyor diye birsey yok. Zaten İnsan Kaynaklari departmani icin basvurdum, o adami gormem bile... Yahu o kadar laf ettin Ece , o kendin begenmis mendebur sana mi kaldi sence. Ah neyse Aysen'i uyandirayim.Bu arada tanistirayim cocukluk arkadasim Aysen, ikimizn hayaliydi universiteyi birlikte okumak ve Ayni eve cikmak. Hayallerimiz bir nevi gerceklesti ama o is buldu ben bulamadim. Bursumda okulla birlikte son bulunca kira ona kaldi ve ben bir Asalak gibi yasayamam daha fazla. Tabiki canim arkadasim boyle birsey olmadigini soyluyor ve her agzimi actigimda beni dovmekten beter ediyor.Canim benim...

"Ayseeeennnnn.Ay-sen. Bahcelerde sen sen koca kafali aysennn" bundan nefret eder ve beni kovalamak icin yataktan firlar her seferinde. Hey bir terslik yok mu? Aysen coktan kalkip gitmis , hemde kahvalti etmeden. Birde not birakmis yatagin uzerine." Canim bugun cok onemli bir toplantim var , o yuzden erken cikiyorum birsey olursa ararsin optum, canimssss" tabi kizin isi gucu var senin gibi mi! Sek sek oynayarak salona gectim tam uzaniyordum ki... Telefon caldi .Kim bu saatte yaa uflayarak surune surune telefonu aldim. "Efendim.Buyrun benim..Ebas Holdingten mi ariyorsunuz? İ-se ka-bul mu e-dil-dim! Gercekten mi!? Hayir gayet iyiyim tesekkurler..iyi gunler."

Yuppi yuppi oleleyto isi aldim aldim oleley ziplamaktan yorgun dusunce beynime oksijen gitmeye basladi sanirim. Ebas Holding ..Yavuz.. Ama nasil olur benim gibi nefret edebilcegi bir kisiyi nasil ise alir. Ah eminim oraya gittigimde saka yaptim hahahaahaha diyecek ve ben bu gencecik yasimda katil olacagim! Hem oyle olmasa bile ben hangi yuzle oraya gidicegim ki. Onumuzdeki pazartesi ise baslAyabilcegimi soyledi. Peki ama ben ne yApmAliydim. Tukurdugumu yalayacak miydim yani?

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin