Bölüm 18

1.1K 33 2
                                    

Sen diyebildim sadece 'sen neden yaptin bunu?' Elimi dudaklarima goturdum.Sanki az onceki olayin gercekligini kontrol ediyordum.
'Ilk defa birisi seni opmuyor degil mi?'
Tabikide ilk defa birisi beni boyle aniden opuyor ne bekliyordun. Ah hayir tabiki de bunu sana soyleyecek degildim.
'Hayir tabiki sen beni ne saniyorsun ki ? Rahibe falan mi? Ayrica bu yaptigin sey yanlisti. Ve bir daha tekrarlanmayacak.'
Tebessumunun soldugunun farkindaydim. Ne yani hem ilk defa mi diye alay edip hem de boyle tepki verince niye bozuluyordu ki. 'Samimi bir opucuk olmadigininda farkindayim ayrica. Ve boyle seyler senin icin ne kadar normalse benim icin o kadar anormal.En azindan bu isi sevgilimle yapmayi tercih ederim.'
'Samimi olmadigimi mi
Dusunuyorsun gercekten ? Sen kor musun? Sence seni neden ise aldim? Ya da suanda sana isle ilgili ihtiyacim mi var ki? Ya da sen sirketler arasinda paylasilamiyordun da ben mi seni kaptim? Bir dakika ya ne sevgilisi!!? Senin sevgilin yok degil mi?'
Ne yani o kadar soyledigim seyden bunu mu cimbizlayip aldi.
'Peki soyle ben niye burdayim o zaman? Bana ihtiyacin yoksa neden beni 6 ay buraya bagladin? Ayrica beni seven bir sevgilimin olmasi absurt mu olurdu?benim sevgilim olamaz mi!?' Hayir hic absurt olmazdi tabi bir tane olsaydi.
'Once bana sevgilin olup olmadigini soyle sonra sorularini cevaplayacagim.'
'Soylemek zorunda degilim.'
'Evet zorundasin"
"Hayir degilim ayrica bu seni ne ilgilendirir."
Aa napiyor o bir dakika bir dakika.kapiyi kilitledi manyak bu adam.!
"Hey sen naptigini saniyorsun. Acsana o kapiyi? Niye kilitledin?"
"Ne o korktun mu? Seni tekrar operim diye ? Ama heveslenme tatlim ben oyle sevgilisi olan bir kizi opmem. Simdi bana soyleyene kadar burdan cikmiyorsun."
"Elbet cikacaksin yarin sehir disina cikman gerekiyor" evet iste bu zafer benim sanirim he ne dersiniz?
"Benim icin sorun yok seni burdan cikarip evime hapsedip sabahta omuzladigim gibi ver elini Ankara.Guzel fikir degil mi? "
Heyy bu adam cidden tirlatmis ama cok tatli beni nasil optu gordunuz mu. Hey kendine gel kizim.
"Bunu yapamazsin" kaslarini catarak bana dogru yurumeye basladi. O uzerime geldikce ben geri adim attim taaki duvara yapisana kadar. Elini duvara yasladi ve gozlerini gozlerime kenetledi.
"Hey napiyorsun uzak dur?"
"Ya bana gercegi soylersin ya da seni suracikta tekrar operim."
"Sevgilisi olan birini opmeyecegini soyledin"
"O biraz onceydi. Fikrimi degistirdim.simdi soyluyor musun?aslinda soylemezsende isime gelir " gittikce egiliyor aman Allah'im. "Tamam soyluyorum. "
Tek kasini havaya kaldirdi."evet ?"
"Hayir bir sevgilim yok."
Yuzundeki ferahlamayi gordugume yemin edebilirdim. Bu adam dengesiz demistim dimi? O zaman tekrar soyluyorum. Beni 6 ay sonra yollamayi dusunuyor ama suan yaptiklarina bir bakin. Aklimi korumak zorundayim.
"Peki o zaman simdi gidebilirsin.?"
"Bi geri cekilirsen gidebilirim sanki.ve ayrica sakin bu olayi tekrarlama duydun mu? "
"Soz veremem tatlim, bu kadar asi olmaya devam edersen diye diyorum."
"Sen cidden kendini begenmissin biliyorsun dimi?"
"Sende bunu seviyorsun ama haksizmiyim?"
" kiimm ben miii? Cekil surdan cekil isim gucum var" diyerek onu geri ittirdim. Bay kas yigini tabiki santim kipirdamadi. Agir agir kolunu cekti sonrada geri cekildi.
"Haha senin tek isin benim biliyorsun?"
Ays saclarini birbirine katmamak icin kendimi zor tuttum. Bana goz kirpti ve ben birsey demeden odadan ciktim.kapiyida cektim tabiki.Kapiyi kilitliyor gibi yapip kilitlememis. Alayi blöf!
Masama oturdugumda istemsiz olarak elim dudaklarima gitti. Bu neden benim hosuma gitmisti ki. Basima buyuk bir bela aciyordum. Sonunda Aysen'in omzunda alicaktim solugu.
Birkac saat sonra Yavuz geldi. Bende dosyalari bitirdim sayilirdi.
" ece hanim bugunluk calismamiz bitti simdi plani uygulamaya koyulalim."
"Aslinda ben eve tek gidebilirim. Yarin sabah bulusabiliriz.Sen zahmet etme diye soyluyorum."
"Hadi cantan nerede? Cikiyoruz."
Bu adam hep kendi istedigini yapiyor.
"Tamam o zaman aliyorum."
Arabaya geldik. Kiliti acar acmaz ben arka kapiyi actim. O opucukten sonra on koltuga tabikide oturamazdim.
"Heeyy one gec. Sana kim arkaya gecmeni soylediki. Sag kolum sag tarafimda olacak o kadar." Ayss cidden!
"Peki Yavuzcuk aa domuzcuk gibi hahah"
Tabiki pekiden sonrasini sessiz soyledim.
"Neye guluyorsun sen? Soylesene"
"Yok birsey gulmedim yanlis duymussun"
"Guldunde neyse. Daha onemli islerimiz var." evin onunde durduk. Ben kapimi acip indim arabaya egilerek Yavuz'a arabada da kalmasini ve hemen hazirlanip donecegimi soyledim ama dinler mi? Hayir. Kapiyi kapatmamla onun inmesi bir oldu.
"Ne yani bana bir kahve ikram etmeyecek kadar kaba misin gercekten? Tabiki degilsin hadi o zaman yukari cikalim." Bana her istedigini yaptiriyor farkindamisiniz?
"Tamam sadece icerde oturup bekleyeceksin."
"Tamam tamam hadi cikalim,"
Eve cikarken aklimda nolurr Aysen evi toplamis olsun. Utanmak istemiyorum. Boyle bir misafir beklemedigim
Icin biraz tamam birazdan cok fazla daginik olabilirim.ama biz erken geldik Aysen daha iste. Kapiyi tedirgin bir sekilde actim. Ve iceri girip ayakkabilarimi cikardim. Of kahretsin ev daginik. Sabah gec kalmamak icin uzerimden bir hisimla cikarip attigim pijamalarim oha ic camasiri falan yoktur dimi.Yavuz da iceri girip ayaklarini cikartti. Verecegi tepki beni utandircakti biliyorum.
"Heey senin cadi olmana sasmamak lazim. Bu evin hali ne? Ne kadar daginiksin! Bak tatlim ilerde boyle bisiler olamaz ben daginikligi hic sevmem. Arabada kalmam daha mi iyidi acaba?"
"Begenemediysen git o toplu arabanda bekle beyfendi. Ben daginik degilim bir kere Aysen yapmis boyle benimde toplamaya firsatim olmadi. "Aysen bunu duysa beni keser. Nasilda yalan soyledim. Koltugun uzerindekileri alip Yavuz'a oturmasini isaret ettim.
"Cok oyalanmazsin degil mi? Bak cok sey alma ihtiyacin olursa oradan aliriz."
" birsey sormam lazim. Evet aklim basima yeni geldi. Biz yarin yola cikacagiz ve benim hazirlanmak icin cok vaktim var niye ben acele ediyorum ki? Tamam size gidip senin esyalarini hazirlayip geri doneyim"
" hayir canim git bana kahve yap, sonra esyalarini hazirla ve sonra benim evime gidiyoruz. Orda kaliyorsun ve yarin yola cikiyoruz" ne evi yahu!!

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin