¢~ •Aiden• ~ ¢
Haar zachte vlees glijd langs mijn vingers. Ik breng haar hand naar mijn lippen en druk een tedere kus op haar witte knokkels. Haar lichaam ontspant onder mijn aanraking. Ik glimlach en druk haar iets dichter tegen me aan.
'U weet dat dit niet kan, heer Aiden' fluisterde ze zacht. Maar duidelijk genoeg zodat ik het kan horen.
'Nee dat weet ik, maar het voelt zo goed' grom ik in haar oor.
Ze draait haar lichaam van me af. Maar ik pak snel haar pols vast en druk haar terug tegen mijn lichaam.
'Kom Catharina, ik kan je een goed gevoel geven. Dat wil je toch niet missen of wel?' ik laad mijn hand langs haar wijnrode wangen glijden richting haar kin. Ze kijkt me recht in mijn ogen aan. Ik duw haar gezicht iets dichter naar de mijne tot onze lippen gevaarlijk dicht over elkaar heen glijden.
'Heer Aiden..' fluisterd ze.
Ik leg mijn hand in haar nek neer en duw haar dichter naar me toe tot we vermengd zijn in een heerlijke kus. Ik kan mijn lippen niet meer los krijgen. Het gevoel wat door mijn anderen stroomt is werkelijk waar een krachtbron van energie.
Ik kan haar kreten van genot tegen mijn mond voelen. Een grom verlaat mijn lippen. Dit had ik al lange tijd willen doen. Mijn handen vinden zich een weg naar haar rug. Ik maak haar jurk los en verwijder haar korset waardoor haar bovenkant nu helemaal bloot is.
Haar pupillen zijn zo groot als knikkers. En haar gezicht ziet helemaal rood. Maar rond haar lippen speelt zich een uitdagende glimlach waaraan ik kan zien dat ze meer wil.Ik begeleid haar naar het grote bed in mijn loge. Het bed veert een stukje naar beneden wanneer haar lichte lichaam op het bed neer zakt. Mijn lichaam plaatst zich boven haar.
'Catharina ik ga je een geweldig gevoel geven' en met die woorden verwijder ik haar jurk en haar onder kleding. Alleen haar ondergoed zit nog in de weg. Wanneer mijn vingers het lint van haar ondergoed willen losmaken wordt ik onderbroken.
'Heer Aiden.. dit kan echt niet' haar hand rust op de mijne. Onze blikken ontmoeten elkaar, in haar ogen zie ik pijn en verraad. Deze gevoelens gelden niet voor haar of voor mij maar voor mijn broeder Willem. Als hij achter deze affaire komt zal hij precies hetzelfde voelen.
Ik duw Catharina van me af en loop naar het grote raam van de kamer toe. Op de achtergrond kan ik Catharina horen die haar jurk weer omhoog hijst. Zo had ik dit niet willen laten aflopen. Dit was niet de bedoeling. Ik had iets anders gepland voor ons tweeën maar misschien is het wel beter zo. Ze is tenslotte verloofd. En ik niet, ik ben een vrij man die kan staan waar die wil. En dat lot geld niet voor Catharina.
'Ga Catharina, terug naar je verloofde' ik vouw mijn handen samen achter mijn rug. Met een strakke blik blijf ik voor me uitkijken. Haar aanwezigheid voelt ineens heel sterk. Ik kijk schuin naar beneden op de jonge vrouw die naast me staat. Haar bleke gezicht is ineens heel erg rood. Ze schaamt zich.
'Heer Aiden' stamelt ze verlegen.
'Ga' grom ik. Het komt er onbeleefder uit dan bedoelt. Maar het heeft zijn doel bereikt. Catharina wandelt de ruimte uit. Haar hoofd hoog, hoe adellijk het er ook uit mag zien. De tranen die over haar wangen stromen laten het effect ernstig afnemen.
Ik zucht diep en loop richting de glazen tafel vol met verschillende sterke dranken. Er staat een diep glas met een dubbele bodem op me te wachten. Daarnaast staat een doorzichtige fles met daarin wodka. Ik schenk voor mezelf een half glas vol en gooi het naar achteren. Het glas blijft niet leeg, ik vul het direct met een tweede drank. Binnen drie seconden is het glas weer leeg. Ik loop met een half vol glas naar het raam toe.
De tuin ligt er mooi bij. Er zijn verschillen mannen bezig met het onderhouden van de planten. Tussen al die mannen zie ik één vrouw. Ze rent richting de tuin naast het paleis. Daar zie ik haar verdwijnen in een van de met klimop bedekte gangen. Ook al voel ik me een beetje duizelig. Toch maak ik het zo ver om bij de deur te belanden. Ik loop met moeite naar beneden richting de tuin. De alcohol lijkt zich door mijn aderen de banen. Ik raak de controle over mijn lichaam kwijt. Maar dat weerhoud me er niet van om achter de dame te gaan.
~~~~~~
Sorry voor dit korte hoofdstuk! Volgende word wat langer!
Tot de volgende keer! x
JE LEEST
INSIDE: The Forbidden Love [COMPLEET]
Ficción históricaHet verhaal speelt zich af in Riga, een rijk in Letland rond de achttiende eeuw. Catharina, de kroonprinses is 18 jaar oud. Volgens een oude traditie hoort ze te trouwen rond haar 19e levensjaar. Helaas mag ze niet zelf haar echtgenoot uitzoeken. E...