40

5.4K 137 11
                                    

Merhaba kızlar sizlere haberlerim var. Belki bazılarınız üzelecek, ama size söylemeliyim. Öncelikle hikayeyi falan silmiyorum rahatlayın. Ancak sizde biliyorsunuz ki okullar açılıyor. Ben bu yıl lise ikiye geçtim. Geçen sene benim için zorlu bir seneydi. Sonuçta her şey değişiyor. Lisede olanlarınız bilirler.

Bu yıl derslerime biraz daha zaman ayırmak zorundayım. Ve aynı zamanda hikayeyide devam ettireceğim sizler için. Biraz zor olacak. Yazın olduğu gibi bölümleri sık sık koyamayacağım. Bilgisayara fazla geçebileceğimi sanmıyorum. Bu yüzden haftasonuna doğru koyabilirim ancak. Buraya yazmadığım süre boyunca o hafta içinde yazabildikerimin hepsini koymayı planlıyorum. 

Belki bundan sonra bölümler geç geleceği için hikayeyi bırakanlar olacak ama üzgünüm kızlar. Yapabileceğim bir şey maalesef ki yok. Umarım beni bırakmazsınız. Sizleri sevdiğimi asla unutmayın. 'Hamy' çiftinin sizin desteklerinize ihtiyacı var. Hepinizi çok öpüyorum :)  İyi okumalar! 

8 AY SONRA:

1 haftadan daha az süre sonrasında başlayacak olan finallerim için sürekli ders çalışıyorum. Evet, üniversitede başvurum kabul edildi. Ve şuanda psikoloji bölümünde öğrenciyim. Derslerim çok yoğun. 4-5 gün sonra benim için önemli olan sınavlara gireceğim. Geçer not almak zorundayım. Kalmak istemiyorum. Okula gittiğimden beri sevilmiyorum. Yani ben öyle düşünüyorum. Okuldan içeri girdiğimde herkes bana insan dışı bir şeymişim gibi bakmıştı. Koridorlarda geçtiğim zaman arkamdan sürekli konuşulmuştu. Konuşulmaya da devam ediliyordu. Okulda hiç arkadaşım yok. 1 tane bile. O yüzden derslerim bittiğinde okuldan direk çıkıyorum. Kimse yanıma gelmiyor. Sınıfta genelde en arkalara geçip tek başıma oturuyorum. Ve bu oldukça can sıkıcı.

Herkes ‘Harry Styles’ın sevgilisi.’ ‘Onun burada ne işi var?’ ‘Sevgilisi paranın içinde boğulacak ve o okuyor.’ Gibisinden şeyleri sürekli söylüyorlardı. Okulun ilk haftasından sonra bırakmaya karar vermiştim. Çok ağlamıştım. Ama Harry buna izin vermedi. Beni sürekli sakinleştirdi. Her şeyin yoluna gireceğini söyleyip durdu. Hatta stüdyoyu bırakıp beni öğle yemeğine götürdü bir süre. Yalnız kalmamam için. Okulun ilk günüde benimle gelmişlerdi.

Gelmişlerdi diyorum çünkü sevgili çok bilmiş ve inatçı Tomlinson’da geldi.

Okulun ilk günü Harry benden önce kalmış bana harika bir kahvaltı hazırlamıştı. Aslında ben sadece mısır gevreği yerim diye düşünmüştüm. Ama öyle olmadı. Kahvaltıdan sonra aşağıya indiğimizde arabasıyla birlikte kapının önünde durmuş Louis’i gördük. Bok kafalı.

Ona gelmemesini söylemiştim. Hatta ben tek  gidecektim, ama Harry izin vermedi. Okula vardığımızda Louis, aslında diğerlerininde okulu görmek için sabırsızlandıklarını söyledi. Ve o hafta içinde beni tek tek alıp yemeğe götürdüler. Sırf okulumu görebilmek için..

 Bazen üniversiteye başlamama onların daha çok sevindiğini  falan düşünüyorum. Ama onları lise eğitmeleri bile yarım nerdeyse. Her gencin hayallerinden biride üniversite hayalidir. Belkide onlar gidemedikleri için bu kadar heyecanlanıyorlar.

Arkadaş konusunda bana en çok El yardımcı oldu. En başta onunda öyle şeyler yaşadığını falan söyledi. Okuldan sonra benimle alışverişe geldi.

Ross, şehir merkezinde küçük bir dans okulunda öğretmenliğe başladı. Okul başvurum kabul edildiğinde toplu olarak yemeğe çıktık. Yemekte Zayn ve Ross arasında bir şeyler geçti. Yani geçti derken bakışmalardan söz ediyorum. Ertesi gün Ross’a uğradığımda onu aşırı çekici bulduğu söyledi. Ne tepki vereceğimi bilemedim. O.. nişanlı. Saçma bir şey yapmaması için onu çok uyardım. Ama Rossie günden güne platonikleşmeye başladı. Bu yüzden kendini tekrar dansa verdi.

amy's lifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin