Telefonun sesi ve konuşma sesi çevre koruması alan üç timcinin dikkatini çekmiş ve üçüde tüfeklerini kaldırıp taktik atış pozisyonunda yürüyerek Genç Adam'a yaklaşmaya başlamışlardı.
Genç Adam ona doğru gelen timcileri görünce ne yapacağına karar vermeye çalışıyordu ve hatta beyninin bütün kıvrımlarını zorluyordu ama dövüşmekten başka bir seçenek bulamıyordu. Tam bu sırada bir klik sesi duydu Genç Adam, timcilerden birisi tüfeğinin emniyetini açmış ve atışa hazır pozisyona getirmişti ve kesinlikle tüfeği doluydu.
Timciler ile arasındaki mesafe yalnızca bir meteydi Genç Adam'ın ve şimdi dövüşmenin tam zamanıydı. Kafasında ne yapacağını kurdu. Hızlıca ağacın arkasından çıktı.
Üç timcide arka arkaya dizilmiş yürüyorlardı ve Genç Adam ilk timcinin tüfeğinin namlusundan bir anda tutup yukarıya kaldırdı, dizine çok sert bir düz tekme attı. Tüfek elinden kurtuldu ve genç adamın eline geçti.En arkadaki timcinin parmağı tetiğe dokunmak üzere idi ve bu olursa sadece sonuç felaket olacaktı. Tüfeği namlusundan ve pirkatin rayından iki elle sıkıca tutarak ikinci sıradaki timcinin kaldırmak üzere olduğu tüfeğe sertçe vurdu ve peşine hızlıca alnına vurdu ve bayılttı.
Sıra üçüncüde idi ama bu timci tetiğe basmak üzereydi, Genç Adam elindeki tüfeği üçüncü timciye fırlattı ve tüfek timcinin alına çarptı ve yere düştü. Timci gelen tüfeği engellemek için ellerini kaldırdığında elindeki tüfek ayıldı ondan ama omuz askı olduğu için timcide asılı kaldı.
Genç Adam iki adımda hızlanıp zıpladı ve dirseğiyle timcinin kafasına çok sert vurdu. Bu sırada ilk timci sendeleyerek yerden kalkıyordu.
Üçüncü timci çok çetin çıktı ve hızlıca bir yumruk savurdu Genç Adam'a doğru ve tam ağzında patlattı o yumruğu Genç Adam'ın. Genç Adam tamamıyle sıkışmıştı önündeki timci çok cesur, kuvvetli ve teknikti ve aynı zamanda arkasında bir timci daha ayağa kalkmıştı.Yıllar önce öğrendiği ama hiç uygulamadığı bir tekniği uygulayacaktı şimdi. Olabildiğince yukarıya zıplayıp hem öne hem geriye birer bacağıyla tekme çıkaracak ve ikisini aynı anda ekarte edecekti. Ve zıpladı.
Tekmelerini çıkartı ve topuklarıyla aynı anda timcilerin kafalarına vurdu ve ikisinide bayıltarak yere serdi Genç Adam. Şimdi hızlıca o şerefsizi öldürmeye gidebilirdi ama önce timcilerin ayılıp onu öldürme ihtimalini ortadan kaldırmalıydı.
Timcilerin COLT yapımı tüfeklerinin mekanizmalarını hızlıca söküp paltosunun iç cebine attı ve tabanca şarjörlerini alıp yoluna devam etti. Arabasının önünden geçip kahvehanenin arkasına gidecekti ve o şerefsizi öldürecekti.
Arabasına yaklaşınca sol eliyle cebinden arabasının anahtarını çıkardı ve kilit açma tuşuna uzunca basaarak otomatik olarak bagaj kapağını açtı. Şarjörleri buraya atıp bagaj kapağını kapattı ve yoluna devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Komandonun Anıları
AdventureBir Genç Adam ve Bir Dünya Güzeli, bu kirlenmiş dünyada mutluluğu bulabilecekler mi? Burayı takipte kalın. Sivilleşmiş bir özel kuvvet görevlisinin yaşadığı inanılmaz maceralar. birkomando.blogspot.com.tr enestayfur@outlook.com