-Derhal teslim ol, devlet sana iyi bakacaktır,derhal teslim ol ve kurtul,diye bir anons geldi dışarıdan.
Genç Adam sigorta kutusuna gidip bütün şalterleri indirdi ve evin içi tamamen karardı. Bu operasyon timi için çok zorlu demekti ve mecburen tüfeklerinde ki el fenerlerini yakıp yerlerini açıkça belli edeceklerdi. Kapıya bir darbe indirildi koçbaşı ile. Kar ince ince yağmaya devam ediyordu.
Genç Adam yatak odasında hızlı bir şekilde bir çantaya evraklarını doldurmaya çalışıyordu. Ev kapısına daha güçlü bir darbe daha koçbaşından. Kapı daha fazla dayanamazdı. Evrakları tıkıştırdı ve hızlıca bir pijama ve cüzdanını attı çantaya ve yatak odasının kapısına bıraktı. Kar biraz daha hızlandı.
Çok şiddetli bir üçüncü darbe ve kapı hızlıca açıldı, kapı göbeği sallanıyordu. Operasyon timi klasik bir taktik diziliş ile gelmişti. En önde kalkancı vardı ve Genç Adam var gücü ile biri tekme savurdu kalkana. Kalkancı ve arkasındaki iki kişi yere kapaklandı.
Giriş ekibi altı kişi idi ve üçü yerdeydi. "Çevre koruması içinde bir altı kişi olsa toplam on iki diye düşündü. Üç tanede üst düzey yönetici ve onbeş son", diye düşündü Genç Adam.
Giriş Ekibinin dördüncü üyesi ona öğretildiği gibi tetiğe asılmak üzereydi arkadaşlarının düştüğünü görünce ama Genç Adam ondan daha hızlı davranıp bir tekme de onun karnına indirdi ve elindeki tüfeği çekti.
Tüfeği askı aparatı veya kilit ile kendisine tutturmamıştı, içinden " Amatör" dedi Genç Adam. Tüfeğin dipçiği ile sertçe timcinin alnına vurdu ve timci kendinden geçip yere düşmeye koyuldu, yere düşerken ani bir refleks ile Genç Adam timcinin tabancasından şarjörünü çıkardı.
Zaman yavaşlamış gibiydi. Bu yaşananlar o kadar hızlı oluyordu ki, sanki göz açıp kapayıncaya kadar. Kalkancı ve arkasındaki yerde hareketlenmeye başlamışlardı. Genç Adam elindeki tüfek ile beşinci adamında suratına doğru sertçe vurdu ve adam geriye doğru düşerken altıncı adamada çarptı ve onu da düşürdü.
Şimdi Genç Adam yerde yatan altı adamı da bayıltmak için alınlarına birer kere sertçe vurmalıydı, vurdu. Genç Adam elindeki tüfek ile çevre koruması almış olan timcileri aramaya koyuldu ama kimseyi göremedi.
Bu kadar iyi gizlenmiş olmaları imkansızdı neredeyse. Tüfek üstü termal dürbün vardı elinde ki tüfekte ve bununla çevreye bakmaya başladı. Bir tane timci gördü binanın dış duvarına yaslanmış halde duran. Onu hedef aldı kendisine ve ona doğru sessizce yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Komandonun Anıları
AvventuraBir Genç Adam ve Bir Dünya Güzeli, bu kirlenmiş dünyada mutluluğu bulabilecekler mi? Burayı takipte kalın. Sivilleşmiş bir özel kuvvet görevlisinin yaşadığı inanılmaz maceralar. birkomando.blogspot.com.tr enestayfur@outlook.com