"Γειά σου γλυκιά μου! Τελικά ο Nathan κατάφερε να κάνει κάτι στην ώρα του!" είπε η Karen καθώς πήγαινα στην κουζίνα.
"Χαχα ναι! Υποθέτω ότι τα κατάφερε!" είπα και γύρισα για να τον δω να φέρνει μέσα τα πράγματα μου.
"Μαμά!" φώναξε.
"Ναι παιδί μου;;"
"Είναι έτοιμο το δωμάτιο της;;"
"Φυσικά και είναι! Τι είδους μητέρα νομίζεις ότι είμαι;;" είπε αναστενάζοντας και μου έδωσε ένα φλιτζάνι τσάι. "Ακολούθησε το Nathan μέχρι το δωμάτιο σου αγάπη μου." ένευσα και έτρεξα να προλάβει το Nathan και τον έκανα να συνοφρειωθεί.
"Ένα δωμάτιο δεν είναι στα αλήθεια και τόσο συναρπαστικό!" γύρισε τα μάτια μου και εγώ απλά κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου.
"Το οτιδήποτε είναι πιό συναρπαστικό από το να ζεις με το Jackson!"
"Κοίτα... Συγγνώμη που σου θύμωσα νωρίτερα! Αν ήξερα ότι ήταν αυτός θα τον είχα χτυπήσει πολύ άσχημα!"
"Δεν πειράζει... Αλλά δεν θα το έκανες..."
"Για σένα θα το έκανα!" είπε κάτω από την ανάσα του καθώς άνοιγε την τελευταία πόρτα του διαδρόμου.
"Μπορείς να το παίζεις όσο σκληρός θες, αλλά ότι και να του έκανες αυτός θα σε χτυπούσε δέκα φορές περισσότερο." δεν ήθελα να φανώ αγενής, αλλά αυτή ήταν η αλήθεια!
"Όχι με τους φίλους που έχω!". Μου έσκασε ένα χαμόγελο που τον έκανε εντελώς αξιαγάπητο, καθώς τοποθετούσε τα πράγματα μου πάνω στο κρεβάτι μου. "Η μαμά πίστευε ότι θα ήθελες ένα δωμάτιο σε ροζ και μωβ χρώματα, αλλά μπορείς να το αλλάξεις αν θέλεις!"
"Είναι τέλειο ακριβώς έτσι όπως είναι!" του είπα.
"Εγώ διάλεξα την παπλωματοθήκη!" φαινόταν αρκετά περήφανος ενώ εγώ πέρναγα τα χέρια μου πάνω από τα σχέδια με τα λουλούδια και τις πεταλούδες.
"Είναι πανέμορφο!"
Έτριψε απλά την πλάτη μου πριν με αφήσει μόνη μου να θαυμάσω το δωμάτιο μου. Ήταν πολύ ωραία σχεδιασμένο οπότε μπορώ να πω ότι η Karen είχε συνηθίσει να έχει ένα κορίτσι κοντά της! Η ντουλάπα ήταν τεράστια και είχε έναν ολόσωμο καθρέπτη σε ένα από τα φύλλα της. Το κρεβάτι είναι διπλό και η πετσέτα μου ήταν τοποθετημένη στο μαξιλάρι μου. Υπήρχε μια τουαλέτα (το επιπλο) με μια φουντωτή καρέκλα και μερικά ράφια και, τέλος, υπήρχε ένα κομοδίνο με ένα μικρό μωβ φωτιστικό.
YOU ARE READING
Orphan
FanfictionΤο πρώτο βιβλίο του ζευγαριού Jenny - Nathan . Το να είσαι ορφανό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορούν να σου συμβούν, αλλά το να κακοποιήσαι από κάποιον άλλο στο ορφανοτροφείο όπου μένεις κάνει τη ζωή κάτι περισσότερο από μια ζωντανή κόλ...