Κεφάλαιο 21ο

655 119 35
                                    

Έκατσα για λίγο να ηρεμήσω και μετά πίεσαν τον εαυτό μου να σηκωθεί και να πάει να αντιμετωπίσει την αλήθεια. Είχε βάλει την μουσική στο τέρμα και έπαιζε υπερβολικά πολύ δυνατά! Μπορούσα να καταλάβω ότι ήταν θυμωμένος γιατί άκουγε το 'Forget You' του Cee lo Green κατ'επανάληψη. Δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι δεν είχα δει τα σημάδια νωρίτερα! Ήταν τόσο προφανές από την πρώτη μέρα! Το συνεχή φλερτ, το "ο Skylar θέλει να μας κάνεις παρέα", η εμμονή του με τον πισινό μου, ο τρυφερός του χαρακτήρας απέναντι μου. Και τώρα πιθανότατα του έχω ραγίσει την καρδιά.

Προετοίμασα τον εαυτό μου για αυτό που πρόκειται να γίνει και πήγε στο δωμάτιο του. Δεν υπήρχε νόημα στο να χτυπήσω, επειδή σίγουρα δεν θα με άκουγε, μπήκα κατευθείαν μέσα στο δωμάτιο και τον βρήκα ξαπλωμένο να κλαίει ακόμα με το πρόσωπο του χωμένο στο μαξιλάρι του. Κατευθύνθηκα πεις το στερεοφωνικό του και έκλεισα την μουσική.

"Γιατί το έκανες αυτό;;" γκρίνιαξε.

"Οι γείτονες θα παραπονεθούν από την πολύ φασαρία!" είπα και έκατσα δίπλα του πλησιάζοντας τον αργά και τρίβοντας το σβέρκο μου.

"Φύγε Jenifer!" μου επιτέθηκε και σταμάτησα. "Δεν χρειάζομαι την συμπόνια σου!". Σηκώθηκε και πέρασε το χέρι του από τα μαλλιά του και έπειτα έριξε μπουνιά και κλώτσησε τον τοίχο. "Αυτός είναι ο λόγος που δεν έλεγα τίποτα! Ήξερα ότι θα θύμωνες μαζί μου! Υποτίθεται ότι θα ήμουν ο αδερφό σου! Και θα ήταν πραγματικά πολύ άβολο να ζούμε μαζί στο ίδιο σπίτι, όταν θα μου έλεγες ότι δεν αισθάνεσαι το ίδιο! Λυπάμαι πολύ... Απλά ξέχασε το!" είπε και ξανακλώτσησε τον τοίχο.

"Όχι δεν θα το ξεχάσω! Σηκώθηκα και τον τράβηξα μακρυά από τον τοίχο για να σταματήσει να τον κλωτσάει.

"Και ξέρεις τι;; Κοιμήθηκα με την Carla επειδή ζήλευαν τον Sky! Ήξερε από την αρχή ότι μου αρέσεις και πήγε και έκανε αυτό που έκανε! Πραγματικά πονάει!"

"Το ξέρω, το ξέρω και το μετανιώνω!" θα μπορούσα να πω ότι δεν με άκουγε καθόλου.

"Δεν έχει σημασία έτσι και αλλιώς... Σε θέλει..... Τον θέλεις.... Απλά μην φιλιέσε μπροστά μου γιατί ορκίζομαι ότι θα τον σκάσω στο ξύλο!"

"NATHAN ΒΟΎΛΩΣΕ ΤΟ!" ούρλιαξα και τα μάτια του άνοιξαν διάπλατα. "Και εμένα μου αρέσεις εντάξει;; Δεν το είχα συνειδητοποιήσει μέχρι μερικές μέρες πριν, αλλά ο Skylar μου θύμιζε εσένα, και πιστεύω ότι αυτός είναι ο λόγος που το έκανα...."

Πλησίαζε όλο και πιό κοντά προς τα εμένα οπότε εγώ υποχωρούσα προς τον τοίχο, τρομοκρατημένη για το τι θα μου έκανε. Σήκωσε το χέρι του και εγώ έκλεισα αμέσως τα μάτια περιμένοντας το χτύπημα όπως συνήθιζα. Τον ένιωσα να μου χαϊδεύει το μάγουλο και μετά ένιωσα τα χείλη του πάνω στα δικά μου. Πήρα μια ανάσα και άνοιξα τα μάτια μου καθώς σταμάτησε και έγειρε το κεφάλι του στο δικό μου.

Orphan Où les histoires vivent. Découvrez maintenant