"I'll stand by you.... I'll stand by you...." Άνοιξα τα μάτια μου με ένα μούγκρισα και κοίταξα προς το Nathan, ο οποίος με κοιτούσε με ένα χαμόγελο. "Καλημέρα όμορφη!"
"Καλημέρα όμορφε!" του ανταπέδωσα το αξιαγάπητο χαμόγελο και λύγισα πεις τα πάνω του, αφήνοντας το κεφάλι μου στο στήθος του.
"Πως αισθάνεσαι;;" με ρώτησε καθώς ξεκίνησε να στριφογυρίζει τα μαλλιά μου με τα δάχτυλα του.
"Υπέροχα! Γιατί;;""Απλά νόμισα ότι ίσως Πόταγας λιγάκι σήμερα. Ήταν μεγάλη νύχτα η χθεσινή!" ένευσε για την δικιά του πρόταση. "Αλλά δεν με αγαπάς...". Έκανε λυπημένη φατσούλα και ανοιγόκλεισε για βλεφαρίδες του.
"Nathan, μην είσαι λυπημένος!"
"Έχω κάθε δικαίωμα να είναι λυπημ-" έβαλα τα χείλη μου πάνω στα δικά μου για να τον κάνω να σκάσει.
"Και εγώ σε αγαπάω μωρό μου..." ψιθύρισα στο αυτί του και τα μάτια του σχεδόν πετάχτηκαν έξω καθώς απομακρυνόμουν από την αγκαλιά του.
"Ε-ε-εσύ τι;;"
"Και εγώ σε αγαπώ! Είναι δύσκολο να μην σε αγαπώ μετά από το χθεσινό! Έχεις δίκιο, τα κορίτσια, όντως, έρχονται πίσω σε σένα για περισσότερο, και ξέρω ότι εγώ θα έρθω...". Έκανε ένα σατανικό χαμόγελο και πέρασε το ένα του χέρι μέσα από τα μαλλιά του.
"Τώρα Jen, το πρόβλημα είναι ότι τα ρούχα σου είναι εκεί πέρα, οπότε θα πρέπει να περπατήσεις μέχρι εκεί γυμνή!" είπε πονηρά.
"Μπορείς να βλέπεις! Σου το επιτρέπω!". Χαμογέλασα και καταίβηκα από το κρεβάτι. Δεν ήθελα να φορέσω το φόρεμα μου πάλι, οπότε σήκωσα το μπλουζάκι του και το φόρεσα. Μύριζε ολόκληρο από το aftershave του και έφτανε μέχρι μια παλάτι κάτω από τον πισινό μου.
"Κάνεις τα ρούχα μου να φαίνονται τόσο σέξι!". Σηκώθηκε και αυτός και θαύμασα το γυμνό του σώμα για μια στιγμή.
"Σκύψει κάτω για να πάρεις το εσώρουχο σου!" μου είπε, οπότε το έκανα και μου έριξε μια σφαλιάρα στον πισινό.
"Nathan!" φώναξα και μετά άρχισα να γελάω.
"Είναι τόσο σφιχτός! Είναι τόσο δικός μου! Οοο σαγαπάω!". Τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση μου και με τράβηξε κοντά στο ακόμα γυμνό κορμί του.
"Θες να έρθεις να κάνεις μπάνιο μαζί μου για γύρω νούμερο δύο;;" μου ψιθύρισε στο αυτί.
"Γύρο νούμερο δύο;;"
"Ναι εσύ και εγώ στο μπάνιο, μαζί!" είπε και ξεκίνησε να φιλάει το λαιμό μου από πάνω μέχρι κάτω.
"Μωρό μου δεν είναι σίγουρη για δεύτερο γύρω ακόμα. Άσε λίγο χώρο για να έχουμε λίγο μυστήριο στην σχέση μας... Κάτι για να αναμένουμε! Μη με παρεξηγήσεις! Ήταν καταπληκτικό, τέλειο, απίστευτο, αλλά δεν θέλω μια σχέση που να βασίζεται στο σεξ! Πρακτικά, ήξερα από πάντα ότι μετά από αυτό πολλά πράγματα θα άλλαζαν, και θέλω να δω αν πραγματικά άλλαξαν τώρα!" του εξήγησα με έναν 'μικρό μονόλογο.
"Τίποτα δεν πρόξειτε να αλλάξει Jenny! Και εγώ δεν θέλω μια σχέση μόνο με σεξ! Θέλω κάποια που να αγαπώ, να νοιάζομαι για στην, να μπορώ να της πω τα πάντα, να την βρίσκω ελκυστική, να την αρέσω μόνο για αυτό που είναι και για κανέναν άλλον λόγο!"
"Μωρό μου, αν μπορείς να μου λες τα πάντα ποιό είναι αυτό το μυστικό που δεν μου όλες, γιατί είναι προφανές ότι υπάρχει κάτι!". Τραβήχτηκε μακρυά μου και φόρεσε μια φόρμα που έβγαλε από την ντουλάπα του, αγνοώντας με τελείως. "Nath σε παρακαλώ;; Εγώ σου έχω πεις τα πάντα, οπότε μπορείς να κάνεις το ίδιο!"
"Δεν μπορώ!" αναστέναξε. "Πάω να κάνω ένα μπάνιο!". Έφυγε από το δωμάτιο οπότε έκατσα πάλι στο κρεβάτι του παίζοντας με τα δάχτυλα μου.
Τι ήταν τόσο σημαντικό που δεν μπορούσε να το πεις στο κορίτσι του;; Το κορίτσι το οποίο θα έπρεπε να αγαπάει χωρίς όρια και να είναι ειλικρινής μαζί της;;
Άκουσα το κινητό του να κάνει έναν ήχο, οπότε το έσκυψα και το πήρα και είδα το όνομα πάνω στην φωτιζόμενη οθόνη.
'Emily Biggs'. Ποιά ήταν αυτή;; Δεν είχα την παραμικρή ιδέα. Άνοιξα το μύνημα και ξεκίνησα να διαβάζω.
'Χευ Nath! Εδώ λείπεις και στις πέντε μας πάρα πολύ! Οι νύχτες δεν είναι οι ίδιες χωρίς εσένα και το πραγματάκι σου! Έλα πίσω σύντομα γλύκα για να μπορέσουμε να έχουμε λίγη πλάκα! 😛 x'.
Τι ήταν τώρα αυτό;; Αυτό εμένα μου φάνηκε τουλάχιστον βρόμικο! Δηλαδή 'οι νύχτες δεν είναι οι ίδιες χωρίς εσένα'! Αλήθεια;; Σίγουρα αυτό ήταν κάποια βρομοδουλειά! Ένιωσα τα μάτια μου να γεμίζουν δάκρυα στην σκέψη ότι ο Nathan με απατούσε. Ειδικά τώρα που επιτέλους του εξομολογήθηκα την αγάπη μου.
"Γειά σου αγάπη μου! Έλειπα αρκετή ώρα! Μου έλειψες!". Μπήκε μέσα στο δωμάτιο, χωρίς μπλούζας όπως συνήθως και άφησε ένα απαλό φιλί στην μύτη, αλλά εγώ δεν κινήθηκα. Αντιθέτως απλά έμεινα εκεί και τον κοίταζα άγρια.
Α/Ν
Μυρίζομαι φασαρία!! Ποιά είναι αυτή η Emily Biggs τώρα;; Λοιπόν, επειδή
1) θέλω να σας αφήσω λίγο σε αγωνία,
2) στο επόμενο ο Nathan θα αποκαλύψει το μεγάλο μυστικό του που σίγουρα δεν το περιμένει καμία σας και τέλος,
3) έχω μείνει λίγο πίσω στο γράψιμο λόγο του ότι δεν προλαβαίνω
αύριο δεν θα βάλω και μπορεί να μην βάλω και μεθαύριο!
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο που θα δούμε πότε θα μπει... Φιλιά 💋 και συγγνώμη.
Vomment!
KAMU SEDANG MEMBACA
Orphan
Fiksi PenggemarΤο πρώτο βιβλίο του ζευγαριού Jenny - Nathan . Το να είσαι ορφανό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορούν να σου συμβούν, αλλά το να κακοποιήσαι από κάποιον άλλο στο ορφανοτροφείο όπου μένεις κάνει τη ζωή κάτι περισσότερο από μια ζωντανή κόλ...