"Λοιπόοον, είχες όμορφα γενέθλια;;" με ρώτησε ο Jay και εγώ χαμογέλασα.
"Ήταν τα καλύτερα γενέθλια που είχα ποτέ!"
"Οοο αλήθεια;; Επειδή είμασταν και εμείς σε αυτά;;". Μου έκλεισε το μάτια και κοίταξα προς το Nathan, ο οποίος ένευσε ελαφρώς.
"Ναι στην πραγματικότητα αυτό τα έκαναν ιδιαίτερα, αλλά ο χρόνος που εγώ και ο Nathan περάσαμε μόνοι μας ήταν αν αυτό που τα έκαναν τέλεια...". Όχιι μας κοίταζαν με τα μάτια ορθάνοιχτα και μετά είπαν όλοι ένα "Αωω".
"Οπότε εσύ και ο Nathan ολοκληρώσατε;;" ρώτησε ο Max.
"Ναι, και δεν θα μπορούσα να είχα εμπιστευτεί κάποιον καλύτερο για την πρώτη μου φορά!" είπα και ο Nathan φίλησε το μάγουλο μου, ενώ εγώ κοκκίνησα.
"Οοο αυτό είναι αξιολάτρευτο! Το απόλαυσε αυτό ο μικρούλης Nath?"
"Στην πραγματικότητα το απόλαυσε και πάρα πολύ! Ήταν πολύ διασκεδαστικό και απολαυστικό!"
"Και βέβαια ήταν!". εγώ είχα κρύψει το κεφάλι μου στο στήθος του Nathan, γιατί κοκκίνιζα υπερβολικά πολύ και αυτός γελούσε με αυτή μου την αντίδραση.
"Σκοπεύετε να παντρευτείτε;;" ρώτησε ο Tom και το κεφάλη μου σηκώθηκε αυτόματα με τα μάτια ορθάνοιχτα. Και οι δύο μας είχαμε από μια έκφραση πανικού στο πρόσωπο μας, ενώ οι άλλοι κοίταζαν μια εμένα και μια το Nathan.
"Εμμ δεν το έχουμε συζητήσει ακόμα... Είμαστε μόνο 16 και 17!"
"Λοιπόν;;"
"Λοιπόν δεν είμαστε έτοιμη να δεσμευτούμε τόσο σοβαρά από τώρα! Εννοώ 100% πρόκειται να δεσμευτούμε, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε ένα τόσο μεγάλο βήμα ακόμα!" εξήγησε ο Nathan. "Και αν είμαστε ακόμα μαζί σε έξι ή και παραπάνω χρόνια ίσως να το σκεφτούμε!". Άφησα έναν αναστεναγμό ανακούφισης και τον φίλησα για να κάνω την στιγμή λιγότερο άβολη.
"Συγγνώμη που το είπε αυτό παιδιά..." απολογήθηκε ο Tom.
"Δεν πειράζει!" είχαμε εγώ και ο Nath ταυτόχρονα και κάναμε τους άλλους να γελάσουν.
~
"Θύμισε μου ξανά γιατί πρέπει να πάμε με το τρένο;;" ρώτησα το Nathan καθώς πλησιάζαμε όσοι μαζί στο Grand Central.
"Επειδή ο big Kev είναι πολύ τεμπέλης και βαριέται να οδηγήσει όλο το δρόμο μέχρι την Ο2 μετά το αμάξι!" (Ο2 είναι μέρος για συναυλίες)
"Οοο ποιόν πάμε να δούμε;;" είπε με ενθουσιασμό και περιέργεια.
"Εμμ μωρό μου, έλα εδώ να γνωρίσεις το αγόρι σου που είναι σε συγκρότημα!" μου είπε με ένα ύφος 'duh' και εγώ απλά ένευσα.
ESTÁS LEYENDO
Orphan
FanficΤο πρώτο βιβλίο του ζευγαριού Jenny - Nathan . Το να είσαι ορφανό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορούν να σου συμβούν, αλλά το να κακοποιήσαι από κάποιον άλλο στο ορφανοτροφείο όπου μένεις κάνει τη ζωή κάτι περισσότερο από μια ζωντανή κόλ...