Μούγκρισα και μετακίνησα λιγάκι το χέρι μου για να ανακατέψω τα μαλλιά του Nathan, αλλά δεν υπήρχε τίποτε εκεί, παρά μόνο αέρας. Άνοιξα τα μάτια μου για να δω γιατί δεν ήταν εκεί δίπλα μου και διαπίστωσα ότι είμαι στο δωμάτιο μου και όχι στον καναπέ. Ήμουν εντελώς μπερδεμένη. Κοίταξα δίπλα στο κομοδίνο μου και βρήκα μια κούπα ζεστό τσάι και ένα σημείωμα.
"Χευ sexy! Ελπίζω να μην είχες πολλούς εφιάλτες εξαιτίας της ερωτικής ζωής μου! Όταν ξυπνήσεις έλα να με βρεις εντάξει;; xxxxx". Γύρισα τα μάτια μου και πήρα στα χέρια μου το ζεστό ρόφημα και άρχισα να πάνω.
Όταν τελείωσα διόρθωσα τα μαλλιά μου στον καθρέφτη και πήγα προς το δωμάτιο του όπου τον είδα να κάθεται στο λάπτοπ του. Κοίταξε προς τα εμένα με ένα χαμόγελο και μου έδειξε να καθίσω στην θέση μπροστά του, ώστε να καθίσουμε μαζί. Έκατσα κάτω προσεκτικά κοιτώντας την οθόνη και αυτός τύλιξε τα πόδια του γύρο μου. Χαλάρωσα με την παρουσία του και γρήγορα έγυρα προς τα πίσω και ακούμπησα στο στήθος του.
"Το κρεβάτι σου είναι τόσο βολικό." του είπε καθώς μου έτριβε τα χέρια.
"Είσαι ελεύθερη να κοιμάσαι σε αυτό όποτε θες!" είπε και τα χείλια του σχεδόν ακουμπούσαν τα αφτιά μου. Θαύμασα το δωμάτιο του, καθώς την τελευταία φορά που ήμουν εκεί μέσα ήταν θυμωμένος μαζί μου. Οι τοίχοι του ήταν κόκκινοι με μερικά ποδοσφαιρικά πόστερ, υπήρχαν πολλά ράφια με μουσική δίπλα από το στερεοφωνικό του και υπήρχαν παντού λερωμένα εσώρουχα στο πάτωμα, αλλά μύριζε ακριβώς όπως ένα αντρικό δωμάτιο!
"Τέλος πάντων! Γιατί ήθελες να έρθω να σε δω Sykes?" τον ρώτησα.
"Για να τσεκάρω αν όντως θα έρθεις σήμερα."
"Φυσικά! Γιατί; Μετάνιωσες που με κάλεσες;; Αν αυτό φταίει τότε είναι εντά-...."
"Όχι, όχι, όχι καθόλου! Σε χρειάζομαι εκεί πέρα!" χαμογελάσαμε και οι δύο γλυκά, ο ένας προς τον άλλον, και εγώ γύρισα το κεφάλι μου στην οθόνη του υπολογιστή του. Ήταν στο YouTube και έκπληξη στην έκπληξη έβλεπε το τραγούδι 'If I Lose Myself'!! Πρέπει να έχει εθιστεί σε αυτό το τραγούδι!
"Είσαι ερωτευμένος με τους One Republic και The Wanted??"
"Σίγουρα στους The Wanted, αλλά απλά μου αρέσει αυτό το τραγούδι!" πάτησε το play και ξεκίνησε να τραγουδάει.
"If I lose myself tonight,
It'll be you and I.
Lose myself tonight...". Γιατί διάλεξε να μου τραγουδήσει αυτά τα λόγια;;
ESTÁS LEYENDO
Orphan
FanficΤο πρώτο βιβλίο του ζευγαριού Jenny - Nathan . Το να είσαι ορφανό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορούν να σου συμβούν, αλλά το να κακοποιήσαι από κάποιον άλλο στο ορφανοτροφείο όπου μένεις κάνει τη ζωή κάτι περισσότερο από μια ζωντανή κόλ...