Κεφάλαιο 10ο

812 150 26
                                    

Όταν ο Skylar ετοιμάστικε και άλλαξε ρούχα πήγε σπίτι του και εγώ από τότε δεν είχα δει καθόλου το Nathan. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στη κουζίνα και φτιάχνω στον εαυτό μου μια κούπα τσάι. Αποφάσισα να φτιάξω και σε αυτόν μία αφού χρειάζεται ζάχαρη. Εξάλλου, έδωσε στον καλύτερο του φίλο το περίφημο 'ball cruncher' και μια ματωμένη μύτη!

Αναίβηκα πάνω αργά και μπορούσα να τον ακούσω να ακούει μουσική λίγο πιό δυνατά από ότι θα έπρεπε. Ήταν το 'If I lose myself' των one republic! Πρέπει να του αρέσουν πραγματικά! Πήγα πάνω μέχρι την πόρτα και χτύπησα μαλακά την πόρτα, αλλά δεν μου απάντησε. Προφανώς δεν μπορούσε να με ακούσει οπότε απλά άνοιξα την πόρτα. Καθόταν με τα λευκά 'Dr. Dre' ακουστικά στο κεφάλι του και είχε και μουσική να βγαίνει από τα ηχεία του!

"Nathan?" του είπα καθώς πήγα πιό κοντά του. Με κοίταξε με ένα ανέκφραστο πρόσωπο και εγώ σήκωσα το ρόφημα του. "Σου έφτιαξα τσάι...". Έβγαλε τα ακουστικά του για να ακούσει τι του λέω οπότε το επανέλαβα. "Σου έφτιαξα λίγο τσάι Nath!"

"Ευχαριστώ." αναστέναξε και εγώ έβαλα το χέρι μου στον ώμο του.

"Τι τρέχει;;"

"Τίποτα!"

"Μη μου λες ψέματα εμένα! Ήμουν σε ορφανοτροφείο για εφτά χρόνια! Τα έχω δει όλα! Τι τρέχει;;"

"Το νερό!". Ανάγκασε ένα ψεύτικο χαμόγελο να εμφανιστεί στο πρόσωπο του και εγώ γέλασα λιγάκι.

"Μιλάω σοβαρά γλυκιέ που!"

"Δεν θα καταλάβαινες..." αναστέναξε καλά και εγώ έκατσα δίπλα του.

"Και όμως! Πες μου.... Δεν μου αρέσει να σε βλέπω αναστατωμένο!" του είπα και έτριψα την πλάτη του με το χέρι μου.

"Θα βγεις ραντεβού με τον Skylar??"

"Τι πράγμα;!"

"Σας είδα έτοιμους να φιληθήτε! Είδα πως κοιτάζατε ο ένας το άλλο!"

"Είναι πολύ χαριτωμένος, αλλά δεν νομίζω να βγω μαζί του."

"Πολύ σωστά δεν πρόκειτε! Αυτό είναι το δικό μου σπίτι άρα οι δικοί μου κανόνες! Ο Skylar είναι εκτός ορίων! Ύψωσε λιγάκι τη φωνή του το οποίο με τρόμαξε λίγο.

"Λυ-λυ-λυπάμε.... Δεν ήξερα τι να κάνω..." τραύλισα και με κοίταξε έντονα.

"Είσαι λιγότερο από μια μέρα εδώ μέσα και την πέφτεις στον εδώ και δώδεκα χρόνια κολλητό μου! Αυτός δεν πρόκειται να σε πλησίαζε! ΒΓΕΣ ΈΞΩ!!". Μου πέταξε ένα μαξιλάρι και γύρισε πίσω στο κινητό του, αγνοώντας με. Έφυγα τρέχοντας από εκεί μέσα και πήγα στο δωμάτιο μου κλαίγοντας. Νόμιζα ότι νοιάζονταν για μένα! Κουλουριάστικα στο κρεβάτι μου και έκλαψα στην κουβέρτα μου όπως έκανα και όταν ήμουν μικρή. Νόμιζα ότι πλέον ο πόνος τελείωσε, αλλά συνεχίζω να πονάω... Απλά με διαφορετικό τρόπο.

Αυτή ήταν μια άλλη, καινούργια πλευρά του Nathan που εύχομαι να μην έβλεπα ποτέ! Μου φώναξε!

Ποιός νομίζει ότι είναι και μου απαγορεύει να βγαίνω με τον κολλητό του;; Μπορώ να βγω με όποιον θέλω!

Αυτό όμως δεν ήταν ο πραγματικός λόγος που ήμουν αναστατωμένη. Εννοω ότι ο Skylar είναι πολύ θεός, αλλά ακόμα και αν τον φιλούσα νωρίτερα δε νομίζω να βγαίναμε ποτέ!

Δεν έχω αισθήματα για αυτόν!

Τίποτα δεν έβγαζε νόημα!

Δεν ήμουν στενοχωρημένη εξαιτίας του Skylar.... Δεν ήμουν στενοχωρημένη επειδή δεν μπορούσα να βγω ραντεβού μαζί του.... Ήμουν στενοχωρημένη εξαιτίας του Nathan?!

Α/Ν

Μικρό κεφάλαιο όπως σας είπα! Το επόμενο όμως είναι κυριολεκτικά το τριπλό! Μπορεί και παραπάνω! Θα το μοίραζα, αλλά δεν θέλω να κόψω το άλλο κεφάλαιο, το οποίο είναι έτοιμο να μπει αύριο! Ελπίζω αυτό να σας αρέσει.

Λοιπόν καυγαδάκι... Θα τα βρούνε τελικά ή θα παραμείνουν έτσι;; Θα δούμε στο επόμενο κεφάλαιο, μάλλον, το οποίο θα μπει αύριο, όπως πάντα!

Μέχρι τότε, να γράφεται καλά και φιλάκια πολλά 💋

Λοβ γιου ❤

Vomment

Orphan Donde viven las historias. Descúbrelo ahora