Κεφάλαιο 68ο

218 54 18
                                    

Αργότερα μέσα στην μέρα ακούστηκε το κουτί με την αλληλογραφία μας και ο Nathan έτρεξε στο χωλ και γύρισε πίσω με ένα σωρό γράμματα.

"Διαφημιστικό φυλλάδιο, διαφημιστικό φυλλάδιο, διαφημιστικό φυλλάδιο, χαρτί για σούπερ μάρκετ, διαφημιστικό φυλλάδιο.". Ξεκίνησε να τα πετάει στην πολυθρόνα καθώς τα τσέκαρε όταν για κάποιος ενδιαφέρον. "Αχά! Χριστουγεννιάτικες κάρτες! Μία για μένα, μια για την Jess και μια για σένα Jenny!". Στην πραγματικότητα δεν περίμενα να υπάρχει καμία κάρτα για μέσα, οπότε έφυγε από το σαλόνι για να την ανοίξω. Έκατσα στο πρώτο σκαλί στην βάση της σκάλας και έσκασα τον φάκελο για να βρω μια χειροποίητη κάρτα. Στην μπροστινή πλευρά υπήρχε μια ζωγραφιά ενός χιονάνθρωπου και δύο κορίτσια να στέκονται δίπλα του και να τον φτιάχνουν. Το ένα κορίτσι ήταν μικρό και το άλλο αρκετά μεγαλύτερο. Από την ζωγραφιά μπορούσα να καταλάβω ότι είχε φτιαχτεί από ένα μικρό παιδί, οπότε την άνοιξα και ξεκίνησα να την διαβάζω.

"Προς την JenJen,

Σε είδα στη τηλεόραση ότι εσύ και ο Nayfan είστε μαζί. Εγώ είναι πάρα πολύ χαρούμενη για δυό σας. Είστε καλό ζευγάρι και θέλω να παντρευτείτε σύντομα. Εγώ μου λείπεις πολύ πολύ. Τα πράγματα δεν είναι τα ίδια χωρίς εμένα πιά.

Εγώ ελπίζει να έχεις καλά Χριστούγεννα και έναν ευτυχισμένο νέο χρόνο.

Με πολύ αγάπη.

Ruby xxxxxxxx"

Μόλις τελείωσα να διαβάζω την κάρτα συνειδητοποίησα ότι είχα ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο μου. Τα λόγια της πραγματικά άγγιξαν την καρδιά μου. Η Ruby ήταν τα πάντα για μέσα και δεν την έχω ξαναδεί από τότε που έφυγε από το ορφανοτροφείο πριν έξι μήνες. Πιθανότατα σκέφτηκε ότι την είχα ξεχάσει εντελώς! Αμέσως άρπαξα το μπουφάν μου και φόρεσα τα μαύρα μου Vans, που στην πραγματικότητα δεν ταίριαζαν και πολύ με τα ρούχα μου. Προσπέρασα το καθιστικό και είδα την Jess και το Nathan να αγκαλιάζονται μετά από το αδελφικό καυγαδάκι τους. Ήμουν πολύ χαρούμενη που τα έφτιαξαν, αλλά είχα κάποια σημαντικά πράγματα που έπρεπε να κάνω.

"Μωρό μου, θα βγω έξω για μερικές ωρίτσες!"

"Είσαι εντάξει;;". Γύρισε το κεφάλι του και με κοίταξε με ανησυχία.

"Είμαι καλά, αλλά υπάρχει κάτι που πρέπει να τακτοποιήσω... Για την ακρίβεια δύο πράγματα που πρέπει να κάνω..."

"Ααα οκευ, πάμε μαζί." μου είπε και σηκώθηκε.

"Όχι είναι εντάξει Nath, θα πάω να κάνω αυτά που πρέπει και θα επιστρέψω σύντομα.". Χαμογέλασα και του έδωσα ένα πεταχτό φιλί στο μάγουλο. Προχώρησα και έφτασα στην Jess, όπου την αγκάλιασα και την φίλησα. "Θα λείψω για μερικές ώρες και όταν γυρίσω θέλω να με συστήσετε στον Phil. Αν με χρειαστήτε για οτιδήποτε, έχω το τηλέφωνο μου, οπότε πάρτε με."

Orphan Where stories live. Discover now