Περπατούσαμε μαζί πλάι πλάι στο πεζοδρόμιο. Ο Nathan προσπαθούσε όλη την ώρα να αρπάξει το χέρι μου, αλλά εγώ αντιστεκόμουν.
"Τι τρέχει;; Με χωρίζει από τώρα;;" με ρώτησε με μια γλυκιά φατσούλα. Φαινόταν αληθινά ανύσηχος.
"Όχι! Ούτε καν! Απλά υποτίθεται ότι δεν είμαστε μαζί!"
"Σωστό...." αναστέναξε. "Κανένας δεν πρέπει να το μάθει! Όχι ακόμα! Δεν είμαι έτοιμος να ανακοινώσω ότι είμαι σε σχέση! Ειδικά όχι με σένα!"
"Γιατί είναι τόσο άσχημο;; Μόνο η Karen, η Jess και οι φίλοι μας θα ξέρουν! Και μόνο η Karen θα νοιαστεί! Ωστόσο, θα μπορούσε να με στείλει πίσω...."
"Όχι! Θα σου αγόραζα δικό σου σπίτι! Δεν θα σε άφηνα ποτέ να επιστρέψεις πω σε ΑΥΤΌΝ!". Είχε ένα ελαφρώς θυμωμένο γρύλισμα στην φωνή του καθώς τόνιζε την τελευταία λέξη, τι οποίο ήταν πολύ sexy!
"Οοο αυτό είναι τόσο γλυκό εκ μέρους σου! Αλλά τι εννοούσες με το 'ειδικά με εσένα';;; Αυτό πόνεσε."
"Ααα δεν εννοούσα τίποτα κακό! Δεν σε χρησιμοποιώ! Το υπόσχομαι! Απλά- απλά-"
"Απλά τι;;"
"Θα αποκτούσα πολύ ανεπιθύμητη προσοχή ναι αυτή την στιγμή είναι απαραίτητο να προστατέψουμε την ιδιωτικότητα σου!" ένευσα και χαμογέλασα αδύναμα. "Οοο την είσαι θυμωμένη με μένα αγάπη μου! Θα σε νικήσω όταν φτάσουμε σπίτι!"
"Αω! Εντάξει!" χαμογέλασα και έδειξα πεις το Claire's. "Θα πάω να πάω καινούργια σκουλαρίκια! Να πούμε ότι θα συναντηθούνμε έξω από τα Wetherspoons σε μια ώρα;;"
"Φυσικά! Αν με χρειαστείς απλά τηλεφώνησε!"
"Ναι, ναι, ναι ξέρω..." γύρισα τα μάτια μου και ξεκίνησα να περπατάω. "Και σταμάτα να κοιτάς!" του έκανα ματιά καθώς τον έπιασα να κοιτάει τον πισινό μου όπως πάντα!
"Δεν μπορώ!" μου έκλεισε και αυτός το μάτι και πήρε ο καθένας τον δρόμο του.
"Άνοιξα την πόρτα σ ρε α Claire's και είχα μια τεράστια πινακίδα που έγραφε "δέκα £ (πάουντς) για κάθε δέκα αντικείμενα". Έτρεξα αμέσως στον πάγκο με τα σκουλαρίκια και τα κοίταξα όλα χαρούμενη. Για να πω την αλήθεια είχα ένα μικρό κόλλημα με τα σκουλαρίκια! Μου αρέσει να αγοράζω μερικά ενδιαφέροντα, όπως μπάρες ή κάποια βασισμένα στο φαγητό. Όταν διάλεξα δέκα, πήρα ένα καλάθι και τα έβαλα μέσα ώστε να έχω το ένα μου χέρι ελεύθερο και κατευθύνθηκα πεις τον διάδρομο με τα κουκαλάκια για τα μαλλιά και τα αξεσουάρ. Βρήκα πολλά με διάφορα λουλούδια και άλλα σχέδια. Το ένα είχε επάνοδο του ένα ντόνατ! Διάλεξα μερικά, καθώς και ροζ εξτένσιον σε περίπτωση που πήγαινα και σε κάποιο άλλο από τα πάρτυ του ΑΓΟΡΙΟΎ ΜΟΥ. Όταν τελείωσα πλήρωσαν τα £20 και πήγα στο επόμενο μαγαζί.
DU LIEST GERADE
Orphan
FanfictionΤο πρώτο βιβλίο του ζευγαριού Jenny - Nathan . Το να είσαι ορφανό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορούν να σου συμβούν, αλλά το να κακοποιήσαι από κάποιον άλλο στο ορφανοτροφείο όπου μένεις κάνει τη ζωή κάτι περισσότερο από μια ζωντανή κόλ...