Κεφάλαιο 37ο

520 92 27
                                    

"Χαλάρωσε! Εγώ είμαι!". Πφφ, ευτυχώς... Ξεκίνησε να με οδηγεί κάπου και εγώ άρχισα να φοβάμαι. "3...2...1..."

"Να ζήσεις Jenny και χρόνια πολλά.

Μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά.

Παντού να σκορπίζεις την νιότης το φως.

Και όλη να λένε να μια σοφή!

Χρόνια πολλά!". Μια ομάδα ανθρώπων τραγουδούσε και το κάλυμα στα μάτια μου απομακρύνθηκε. Μπροστά μου βρίσκονταν ένα τραπέζι με μια μεγάλη ορθογώνια τούρτα. Ήταν φτιαγμένη από σοκολάτα και πάνω της είχε M&M's που τα λατρεύω! Πόσο καλά με ξέρεις ο Nathan! Ήταν απλή, αλλά αρκετά μεγάλη για να φάνε όλοι όσοι ήταν εκεί.

"Κανε μια ευχή..." μου είπε ο Nathan και εγώ έκλεισα τα μάτια και αφού έκανα την ευχή μου, φύσιξα τα κεριά και τα έσβησα όλα με την πρώτη.

"Τρεία ζήτω για το κορίτσι που γιορτάζει!" φώναξε ο Siva και ακολουθήθηκε από πολλές ζητωκραυγές.

"Ζήτω! Ζήτω! Ζήτω!". Εγώ είχα ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο μου μέχρι που ο Nathan πήρε λίγο από την σοκολάτα της τούρτας με το δάχτυλο του και την άπλωσε στην μύτη μου.

"Χευ, αυτό ήταν κακό! Και αυτή είναι η τούρτα μου!"

"Ναι, αλλά εγώ την έφτιαξα!" με πείραξε και εγώ γέλασα.

"Οοο.... Είσαι πολύ καλός για μένα! Είσαι καλός στο μαγείρεμα;;"

"Εμμ όχι.... Αλλά τα παιδιά με βοήθησαν! Εγώ το διακόσμηση και το έκανα με αγάπη!"

"Φαίνεται!". Του έβαλα περισσότερη σοκολάτα στην μύτη και αυτός χαμήλωσε τα μάτια προσπαθώντας να το δει, κάνοντας μια φάτσα που με έκανε να σκάσω στο γέλια.

"Γλείψτο τώρα!" απαίτησε, οπότε εγώ έβγαλα την γλώσσα μου και το καθάρισα. "Καλό κορίτσι!"

~

"Αντίο αγόρια! Ευχαριστώ πολύ για απόψε!" φώναξα για να ακουστώ πάνω από την μουσική, αλλά δεν πείρα και πολλές απαντήσεις. Ήταν όλοι τους πολύ απασχολημένοι να φιλούν τα κορίτσια που τους είχαν γίνει βδέλες τόσες ώρες. Στριφογύρισα τα μάτια και προχώρησα προς το Nath, που στεκόταν δίπλα στην πόρτα και κουβέντιαζε με τον φύλακα ασφαλείας. Καταίβασα το φόρεμα λιγάκι, γιατί είχε αρχίσει να σκαρφαλώνει λίγο στα πόδια μου και ο Nath με κοίταξε με ένα βλέμμα απορίας. "Απλά κατεβάζω το φόρεμα μου!" του είπα και αυτός απλά ένευσε και έπιασε το χέρι μου, οδηγώντας με προς τα έξω.

Orphan Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt