"Εεε φρικιό!" αποτραβήχτηκα αμέσως και κοίταξα προς την φιγούρα που πριν λίγο με φίλησε. "Nathan?" ρώτησα και μου χαμογέλασε κάνοντας με να αισθανθώ χαζή. Φυσικά και ήταν ο Nathan! Ποιός άλλος θα μπορούσε να είναι!
"Έλα αμέσως εδώ και άσε με να σε φιλήσω!" τσίριξε σαν μικρό παιδί και εγώ ξαναμπήκα στην αγκαλιά του με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη μου. Τα χέρια του με κράτησαν από την μέση μου και αφήσαμε τις γλώσσες μας να παίξουν το παιχνίδι τους για λίγο. Όταν χρειάστηκε να πάρουμε και οι δύο οξυγόνο, αυτός ξάπλωσε το κεφάλι του στην βάση του λαιμού μου βαριάανασαίνοντας, με την ανάσα του να μου ζεστένει τον λαιμό. "Έχω ένα νέο ψευδώνυμο για σένα! Είναι Sugar!"
"Γιατί Sugar?"
"Επειδή είσαι τόσο γλυκιά και λατρεύεις το τσάι!" μου εξήγησε και εγώ απλά χαμογέλασα.
"Μου αρέσει αυτό! Ευχαριστώ Nath!". Αγκάλιασα το μπράτσο του και ξεκινήσαμε να περπατάμε προς το σπίτι. "Τι παίζει με την εμφάνηση σου;; Δείχνεις κάπως αστείος!". Πραγματικά φορούσε ένα γελοίο καπέλο και γιαλιά ηλίου.
"Δεν ήθελα να με αναγνωρίσει κανένας!"
"Οοο σωστά! Αυτό βγάζει νόημα!". Του χαμογέλασα και με τράβηξε πιο κοντά του. Πολύ πιο κοντά. Ήταν ωραία.
"Λοιπόν για ποιό θέμα ήθελες να μου μιμήσεις αγάπη;;" με ρώτησε.
"Ααα, εμμ... Εσύ Είδες πολλές σχέσεις στο παρελθόν έτσι;;"
"Δεν θα το έλεγα, αλλά συνέχισε..."
"Θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Ονειρεύτικα ότι ξανακάναμε σεξ σήμερα, ενώ ήμουν στην τάξη.". Το τελευταίο κομμάτι μου βγήκε κάπως πιο σιγά.
"Ονειρεύτικες εμένα;; Και το sexytime μας!". Έδειχνε τόσο περήφανος για τον εαυτό του. "Αν ποτέ σου θελήσεις δεύτερο γύρο απλά ζήτα το μου!". Ένευσα και έβαλα το κεφάλι μου στον ώμο του.
"Και τι σημαίνει αυτό;;"
"Με αγαπάς! Και εγώ σε αγαπάω, οπότε είναι τέλειο!". Του χαμογέλασα, αλλά δεν κοιτούσε προς εμένα για να το προσέξει.
"Πραγματικά σε αγαπώ!" του είπα μετά από μερικά δευτερόλεπτα.
"Το ξέρω!"
"Ναι καλά από που;;"
"Πρώτον μου το έχεις ξαναπεί!" είπε κοιτώντας με με ένα ύφος 'duh'. "Και δεύτερον το αισθάνομαι!"
YOU ARE READING
Orphan
FanfictionΤο πρώτο βιβλίο του ζευγαριού Jenny - Nathan . Το να είσαι ορφανό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορούν να σου συμβούν, αλλά το να κακοποιήσαι από κάποιον άλλο στο ορφανοτροφείο όπου μένεις κάνει τη ζωή κάτι περισσότερο από μια ζωντανή κόλ...