Μετά από ακόμα μισή ώρα πρόβας, πήγαμε όλοι μαζί πίσω και τα αγόρια απλά κάνανε χαζομάρες εγώ εγώ γνώριζα την την μπάντα που υποστήριζαν, Parade, μαζί με την κοπέλα που είχε στείλει το μύνημα στο Nathan. Τώρα που τις έβλεπα ήταν ξεκάθαρο ότι δεν υπήρχε περίπτωση να του αρέσει κάποια από αυτές.
"Μωρό μου, ας δούμε το πραγματάκι στο!" του υπενθύμισα και αυτός χαμογέλασε πονηρά.
"Ντο, ρε, μι, φα, σολ, λα, σι, ντοοοοο!" ξεκίνησε να τραγουδά και όλοι ξεκίνησαν να το αντιγράφουν και μετά το έκαναν με γύρους. " Ντο, ρε, μι, φα, σολ, λα, σι, ντοοοοο!" τραγούδησε ξανά, αλλά πιο ψηλά αυτή τη φορά για να κάνει επίδειξη. "Και τώρα είναι η ώρα για το 'μεγάλο'!"
"Τι είναι το μεγάλο;;" ρώτησα τον Siva που ήταν δίπλα μου.
"Απλά κοίτα!" μου απάντησε γελώντας. Ο Nathan κοίταξε προς τα πάνω και έκλεισε τα μάτια κάνοντας έναν εκνευριστικό ήχο σαν να πνίγεται.
"Ααα Nath!". Του πέταξα ένα μαξιλάρι και αυτός έκανε λυπημένη φατσούλα, ενώ όλοι οι άλλοι γελάγανε.
"Μπλιαχ!"
"Εσύ είσαι ο μπλιαχ εδώ πέρα!". Έκανε την γκριμάτσα μετά τα χείλη ψαριού και εγώ έσπρωξα τα μάγουλα του πάλι στην θέση τους.
"Με αγαπάς πολύ!". Πετάρισε στις βλεφαρίδες του και εγώ γέλασα.
"Ναι σε αγαπάω πολύ!". Άνοιξα τα χέρια μου και αυτός έτρεξε προς τα εμένα και με έκλεισε μέσα στην ζεστή αγκαλιά του. Μου άρεσε ο τρόπος που με κρατούσε κοντά του. Μείναμε έτσι για μερικά λεπτά, χωρίς να μιλάμε, χωρίς να κουνιόμαστε, απλά ο ένας στην αγκαλιά του άλλου μέχρι που άνοιξε η πόρτα.
"Παιδιά πρέπει να βγείτε!". Αναγνώρισα τον άνθρωπο αμέσως! Ήταν ο σωματοφύλακας στα πάρτι που πήγαμε με το Nath και ο οδηγός. Προφανώς ήταν ο σωματοφύλακας τους ή κάτι τέτοιο.
"Εντάξει!". Εγώ και ο Nath φιληθήκαμε για τελευταία φορά ενώ οι άλλοι είχαν ήδη φύγει. "Ααα πεις το ξεχάσω, θα χρειαστείς αυτό!". Τοποθέτησε κάτι στο χέρι μου πριν φύγει τρέχοντας. Κοίταξα προς αυτό και είχα ότι ήταν ένα καρτελάκι με μια φωτογραφία του συγκροτήματος πάνω του και το λουράκι που είχε την λέξη VIP γραμμένη παντού πάνω του. Το έβαλα γύρω από τον λαιμό μου και κατευθύνθηκα πεις στην θέση μου στην πρώτη γραμμή. Είχα ότι είχε γεμίσει σε ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα και καθώς έσπρωχνα τον κόσμο για να πάω μπροστά με τον 'Big Kev' στο πάλι μου, τα ντραμς ξεκίνησαν να παίζουν. Κοίταξα πάνω προς την σκηνή μπροστά μου και έβαλα ρε πόδι μου πάνω στο εμπόδιο που υπήρχε για να χωρίζει την σκηνή από το πλήθος. Ο Kev δεν έκανε και τίποτα άλλο, εκτός από το να αποτρέπει τους φανς να περάσουν το διαχωριστικό εμπόδιο. Εγώ δεν τον πολύ έμοιαζα, γιατί εννοείτε ότι δεν θα πήγαινα να βομβαρδίσω το ίδιο μου το αγόρι!
"Γειά Αου Λονδίνοοοο!" ακούστικε η φωνή του Tom και οι πέντε τους ήρθαν στην σκηνή. Χαμογέλασα πεις το Nath που το πρόσωπο του φωτίστηκε όταν με είδε.
"Είστε έτοιμοι να περάσουμε καλά;;" είπε και μου έστειλε ένα φιλί το οποίο με έκανε να κοκκινίσω και το πλήθος να ουρλιάζει. Ξεκίνησαν να τραγουδούν και να χορεύουν στο ρυθμό, οπότε εγώ απλά τους έβλεπα και προσπαθούσα ναι μουρμουρίζω, μιας και δεν ήξερα τα λόγια, στο ρυθμό για αρκετή ώρα. Ο Nathan και τα αγόρια, κυρίως ο Nathan όμως, ερχόταν συνέχεια και τραγουδούσαν δίπλα μου, κλείνοντας μου το μάτι και κάνοντας διάφορες αστείες γκριμάτσες. Αυτό έκανε τα κορίτσια που ήταν γύρω μου να τρελαίνονται, οπότε τις άφηνα να απολαύσουν τις 'στγμές τους'.
"My universe will never be the same, I'm glad you came..." τραγούδησε ο Max και τι μωρό μου καθάρισε το λαιμό του.
"Πιθανότατα πιστεύεται ότι αυτό είναι το τέλος του σόου σωστά;; Πάντα τελειώνουμε με το τραγούδι 'Glad You Came'. Λοιπόν η σημερινή μέρα είναι μια εξαίρεση! Χρειαζόμαστε πέντε από εσάς... Εγώ διαλέγω εσένα!". Τέντωσε το χέρι του προς το μέρος μου και εγώ του έδωσα το δικό και με τράβηξε πάνω, ενώ οι άλλοι διαλέγαν από ένα κορίτσι επίσης.
~
"Jenny ξέρεις ότι σε αγαπάω, σωστά;;" μου ψιθύρισε ο Nathan καθώς με κρατούσε κοντά στο μυώδες σώμα του.
"Και εγώ σε αγαπώ! Έχουν περάσει σχεδόν τέσσερα χρόνια!"
"Τέσσερα χρόνια! Τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου!". Με σήκωσε στα χέρια του και με φίλησε ενώ μας γύριζε γύρω γύρω.
"Είσαι ένα τόσο ενοχλητικό αγόρι!"
"Είσαι ένα τόσο σέξι κορίτσι! Σήμερα είναι τα γενέθλια μου και γίνομαι εικοσιένα!"
"Και αυτό σημαίνει ότι;;" τον ρώτησα.
"Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να έχουμε πολύ sexytime για να με κάνεις χαρούμενο!" είπε πονηρά.
"Με μένα από πάνω;;"
"Μου φαίνεται τέλειο! Αλλά θέλω να σου δώσω κάτι ξεχωριστό...". Μα τοποθέτησε πάλι κάτω στο έδαφος και γονάτισε μπροστά μου. "Θα με παντρευτείς;;". Έβγαλε ένα κουτάκι από την τσέπη του και εμφανήστικε ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι.
"Ναι!" ούρλιαξα και τον αγκάλιασα.
Α/Ν
Εγώ δεν έχω κάτι να πω, θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο;). Συγγνώμη που άργησα λίγο.
Φιλιά 💋
Vomment!
KAMU SEDANG MEMBACA
Orphan
Fiksi PenggemarΤο πρώτο βιβλίο του ζευγαριού Jenny - Nathan . Το να είσαι ορφανό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορούν να σου συμβούν, αλλά το να κακοποιήσαι από κάποιον άλλο στο ορφανοτροφείο όπου μένεις κάνει τη ζωή κάτι περισσότερο από μια ζωντανή κόλ...