Κεφάλαιο 11ο

858 142 45
                                    

Με το Nathan είχαμε να μιλήσουμε τέσσερις μέρες μετά τον καβγά μας, κυρίως επειδή εγώ φοβόμουν για το τι είναι ικανός. Δεν φταίω εγώ! Μετά από αυτά που έχω περάσει μέχρι τώρα έβλεπα τον κάθε ένα ως κακό.... Αλλά ο Skylar δεν ήταν καθόλου κακός. Με βρήκε στο Facebook και μου έδωσε τον αριθμό του, οπότε έχουμε αρχίσει να μιλάμε πολύ. Φαίνονταν τόσο τέλειος! Κανένας από εμάς δεν νοιάζονταν για το τι είπε ο Nathan, το συζητήσαμε και ανακαλύψαμε ότι και οι δύο είχαμε αισθήματα, αλλά για κάποιο λόγο κάθε φορά που μου έστελνε μια σέλφι πάντα έβλεπα το Nathan και όχι αυτόν. Καθόμουν στο δωμάτιο της Jess , μαζί με την Jess φυσικά, και βάφαμε η μία τα νύχια της άλλης. Είχε μια μεγάλη συλλογή και ποικιλία από όλες τις αποχρώσεις. Όλα τα χρώματα από 'Sunshine Yellow' μέχρι 'Charcoal Black'. Έβαφε τα δικά μου σε 'Sexy Pink' με μαύρες τελείες και μαύρη καρδιά εναλλάξ σε κάθε νύχι. Εγώ είχα κάνει τα δικά της σε χρώμα 'Love Red' με μικρά άσπρα λουλουδάκια και τώρα καθόμασταν οκλαδόν στο πάτωμα περιμένοντας να στεγνώσουν.

"Λοιπόν, ο Nathan μου είπε ότι ο Skylar σε γουστάρει!"

"Αλήθεια;!" είπα και ακούστικα κάπως ξαφνιασμένη αν και κατά κάποιο τρόπο το ήξερα ήδη.

"Εσένα σου αρέσει;;" με ρώτησε και εγώ δεν απάντησα. "Έλα ώρα ρε Jenny!" με παρακάλεσε.

"Ναι μου αρέσει, αλλά.... Είναι δεκαεφτά και είμαι μόνο δεκαπέντε! Επίσης είναι ο κολλητός του αδελφού μου! Εγώ και ο Nathan έχουμε ήδη άσχημη σχέση!"

"Θα το ξεπεράσει! Εξάλλου ο έρωτας είναι έρωτας!" Όπα όπα! Ποιός μίλησε για έρωτα;; Ποτέ δεν είπα ότι είναι ερωτευμένη μαζί του! Είπα απλά ότι μου αρέσει!

"Εμμ ναι... Το ελπίζω!" της είπα και έλεγξα το κινητό μου για μυνήματα.

"Jessie έχεις δει τη Jenny?" ο Nathan όρμησε μέσα και διέκοψε τις σκέψεις μου με τον Skylar.

"Εδώ είναι!" είπε δείχνοντας με και εγώ κοίταξα το Nathan από πάνω μου. Πρέπει να είχε βγει μόλις από το μπάνιο γιατί σταγόνες νερό έπεφταν από τα μαλλιά του. Οι κοιλιακοί του ήταν επίσης βρεγμένοι και φαίνονταν πολύ γυμνασμένος! Θα μπορούσα να πω ότι ο Skylar με το Nathan πηγαίνουν συχνά στο γυμναστήριο! Στην πραγματικότητα ο Nathan ήταν πολύ πιό γυμνασμένος από τον Skylar! Πρέπει να κοίταζα για πολύ ώρα γιατί σάλιο είχε αρχίσει να τρέχει από το στόμα μου και η Jess κούνησε το χέρι της μπροστά από τα μάτια μου. Βλεφάρισα και γύρισα στην πραγματικότητα για να δω το Nathan να χαμογελάει.

"Μπορώ να σου μιλήσω Jenny? Ιδιαιτέρως!"

"Φυσικά!" είπα και σηκώθηκα και βγήκα προσεκτικά από το δωμάτιο προσέχοντας μην ακουμπήσω τίποτα και χαλάσω τα φρεσκοβαμμένα μου νύχια. Κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο μου, άνοιξε την πόρτα και μπήκε μέσα χωρίς να με ρωτήσει το οποίο ήταν κάπως αγενές. "Τι είναι;;"

Orphan Donde viven las historias. Descúbrelo ahora