~Πρώτη μέρα στο σχολείο, δηλαδή δύο μέρες μετά~
"JENNY ΒΙΑΣΟΥ ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ Η ΜΌΝΗ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΚΆΝΕΙΣ ΜΠΆΝΙΟ!!" ούρλιαξε η Jess καθώς εγώ πήρα μια πετσέτα, στέγνωσα τον εαυτό μου και τέλος έβαλα τα μαλλιά μου μέσα σε μια πετσέτα. Πήρα άλλη μια και της τύλιξα γύρω από το σώμα μου. Με το που ξεκλείδωσα την πόρτα, αυτή όρμηξα μέσα και με έσπρωξε έξω για να ετοιμαστεί.
"Αγενή!". Στριφογύρισα τα μάτια μου και η πόρτα του δωματίου του Nathan άνοιξε και από μέσα βγήκε αυτός τρίβοντας τα μάτια του.
"Τι είναι όλος αυτός ο θόρυβος;; Κάποιοι εδώ μέσα προσπαθούν να κοιμηθούν!"
"Οοο καλημέρα Nath!". Περπάτησα μέχρι αυτόν και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον μυώδη λαιμό του. "Πάω στο σχολείο!"
"Λοιπόν αυτό είναι πολύ χάλια! Μμμ λοιπόν μου φαίνεται ότι εγώ θα πάω στο γυμναστήριο με τον Skylar!". Χαμογέλασα και φίλησα τον ώμο του πριν πάω πίσω στο δωμάτιο μου για να αλλάξω. Γρήγορα φόρεσα τα ρούχα που είχα διαλέξει και έφτιαξα τα μαλλιά και το μακιγιάζ πριν κατέβω κάτω τρέχοντας, αρπάζοντας την τσάντα μου από το γραφείο.
"Πάμε αγάπη μου, είσαι υπέροχη!". Μου έδωσε μια κούπα τσάο και ναι! Θυμήθηκε την τάρτα!
"Οοο ουάου! Ευχαριστώ πολύ!". Έκατσα σε μια καρέκλα στον πάγκο της κουζίνας και τον έβλεπα να κάνει βόλτες πέρα δώθε χωρίς μπλούζα. Ήταν παράδεισος! Τελείωσα αρκετά πιο γρήγορα απότι συνήθως και είχα ότι η ώρα ήταν οχτώ παρά τέταρτο οπότε έπρεπε να ξεκινήσω αν ήθελα να είμαι στην ώρα μου. "Αντίο Karen!" φώναξα εγώ η Jess φόραγε τα παπούτσια της. "Αντίο Nah!". Σηκώθηκα στις μύτες για να τον φιλήσω, αλλά φερόταν περίεργα και απομακρύνθηκε.
"Πες ότι μαγαπάς!"
"Σε αγαπάω!"
"Πες ότι θα σου λείψω!"
"Θα μου λείψεις!"
"Τώρα πες τα και τα δύο μαζί!" είπε με ένα πονηρό χαμόγελο.
"Σε αγαπώ Nath και θα μου λείψεις!" είπε στριφογυρίζοντας τα μάτια μου και τελικά πήρα το φιλί μου.
"Και εγώ σε αγαπάω και θα μου λείψεις πολύ! Λοιπόν, να είσαι καλό κορίτσι και εσύ Jess να είσαι καλό χαλαρή!"
"Ναι μπαμπά!" είχαμε και οι δύο ταυτόχρονα και αυτός συνοφρειώθηκε.
YOU ARE READING
Orphan
FanfictionΤο πρώτο βιβλίο του ζευγαριού Jenny - Nathan . Το να είσαι ορφανό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορούν να σου συμβούν, αλλά το να κακοποιήσαι από κάποιον άλλο στο ορφανοτροφείο όπου μένεις κάνει τη ζωή κάτι περισσότερο από μια ζωντανή κόλ...