Ξύπνησα από το εκτυφλωτικό φως που ξεχύνονταν μέσα από τις κουρτίνες του δωματίου μου. Πρέπει να πάω πιό χοντρές! Αυτές είναι σχεδόν διαφανείς! Άνοιξα τα μάτια μου με το ζόρι και πήγα να φιλήσω το γυμνό στήθος του Nathan, αλλά δεν ήταν εκεί. Ανακάθισα προβληματισμένη στο κρεβάτι μου και κοίταξα γύρω όπου είδα το μπλουζάκι που έβγαλε χθες να είναι ακόμα πεσμένο στο πάτωμα. Λογικά πρέπει να είχε πάει στο μπάνιο ή να φτιάχνει τσάι κάτω. Τεντώθηκα και κατέβηκα από το κρεβάτι μου και έβγαλα τις πιτζάμες μου και πήρα την αρκετά μεγαλύτερη, κατά δύο νούμερα, μπλούζας του, που ήταν γεμάτη με το άρωμα του. Την φόρεσα και είδα ότι φτάνει μέχρι λίγο κάτω από τον πισινό μου. Έφτιαξα λίγο τα μαλλιά μου και πήγα προς το μπάνιο για να τον βρω.
"Nathan..." είπα με μια σέξυ φωνή και έγειρα το σώμα μου πάνω στην πόρτα του μπάνιου.
"Τι είναι;;" είπε και άκουσα την βρύση να τρέχει.
"Έλα έξω μωρό μου! Η Karen θα έρθει από στιγμή σε στιγμή και θέλω να περάσουμε λίγο χρόνο σαν ζευγάρι για μια τελευταία φορά!" τον ικέτευσα.
"Ξυρίζομαι αγάπη μου! Δώσε μου ένα λεπτό!"
"Εντάξει." αναστέναξα και πήγα στο δωμάτιο του. Άνοιξα τις κουρτίνες του και τακτοποίησα το πάτωμα του λιγάκι. Έβαλα κάποια από τα βρόμικα ρούχα του στο καλαθάκι με τα άπλυτα και έφτιαξα τα μαξιλάρια του.
"Αοουυ!" άκουσα έναν λύκο να αλιχτάει από πίσω μου και γύρισα για να δω. Ήταν ο Nathan ο οποίος με κοίταζε από πάνω μέχρι κάτω με ένα πονηρό χαμόγελο.
"Τι;;" τον ρώτησα.
"Είσαι πολύ σέξυ.... Και όταν λέω σέξι εννοώ ΠΟΛΎ σέξι.... Σαν εμένα!". Άρχισε να πλησιάζει πιό κοντά και σάλιο έπεσε από το στόμα του. Γέλασα και το σκούπισα εγώ αυτός με σήκωσε και εγώ τύλιξα τα πόδια μου γύρω από την μέση του. "Δείχνεις τέλεια στο μπλουζάκι μου...." μου ψιθύρισε.
"Και εσύ δείχνεις τέλειος στο κρεβάτι μου!" χαμογέλασε και φίλησε τα χείλη μου απαλά.
"Θα δείχνεις τέλεια γυμνή με εμένα μέσα σου!" μου είπε και ο τόνος του έγινε σέξι ενώ με φιλούσε κατά μήκος του σαγονιού μου.
"Στα γενέθλια μου..." του είπα και του γύρισα το κεφάλι για να φτάσω στα χείλη του. "Αλλά αν θες να κάνεις σεξ μαζί μου τότε, έλα να φασωθούμε ώρα!"
"Μπορώ να το καταφέρω αυτό!" χαμογέλασε και ένωσε τα χείλη μου με τα δικά μου με δύναμη. Ανταπέδωσα στο φιλήσω του με όλο το πάθος που μπορούσα να του δώσω και πέσαμε και οι δύο στο κρεβάτι. Γελάσαμε και οι δύο και τρίψαμε τις μύτες μας μαζί. Μετά από πολύ λίγο, ένωσε ξανά τα χείλη μας και εγώ αναστέναξα δυνατά.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Orphan
FanficΤο πρώτο βιβλίο του ζευγαριού Jenny - Nathan . Το να είσαι ορφανό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορούν να σου συμβούν, αλλά το να κακοποιήσαι από κάποιον άλλο στο ορφανοτροφείο όπου μένεις κάνει τη ζωή κάτι περισσότερο από μια ζωντανή κόλ...