Ο Nathan κράτησε το χέρι του πάνω στο πόδι όλη τη διάρκεια του γεύματος και με χάιδευε μερικές φορές. Ο Skylar έριχνε συνέχεια βλέμματα κάτω από το τραπέζι και άφηνε μερικά γελάκια που προβλημάτιζαν την Jess και την Karen.
Πήγα πάνω για να χαλαρώσω μετά από αυτό και προσπάθησα να πάω το μυαλό μου απλά οι αυτό που συναίβη. Άκουσα και τους 'εραστές' να αναιβαίνουν μετά από λίγο και μπορούσα να ακούσω λιγάκι την συζήτηση τους μέσα από τους τοίχους.
"Γιατί δεν της ζητάς να βγήτε ρε γκέυ;;" άκουσα τον Skylar να ρωτάει γελώντας.
"Γκέυ;; Εγώ;; Εσύ είσαι αυτός που φίλησε τον μαθητή από το πρόγραμμα ανταλλαγής όταν ήμασταν δεκαπέντε νομίζοντας ότι είναι κορίτσι!" αντεπιτέθηκε ο Nathan με λίγο χλευασμό.
"Ακόμα συνεχίζεις να το αναφέρεις αυτό bro?? Αλλά και πάλι θα έπρεπε να της ζητήσεις να βγείτε! Νομίζω ότι της αρέσεις!"
"Δεν μπορώ γιατί αν πει όχι θα ταπεινωθώ και δεν θα μπορώ να την κοιτάξω στα μάτια!"
"Θα πει ναι! Απλά το ξέρω! Nathan αξίζεις ένα πραγματικό κορίτσι στη ζωή σου, κάποια που θα σου είναι πιστή και θα σε αγαπάει και όχι μιά Ξεπέτες που θα θέλει μόνο το D!"
"Μα θέλω ένα κορίτσι που να θέλει το D!"
"Ξέρεις τι εννοώ!". Άκουσα μια τηλεόραση να ανοίγει και μετά να φωνάζουν διάφορα όπως "goal" και "move", οπότε λογικά έπαιζαν FIFA. Χαμογέλασα στο πόσο χαριτομένοι είναι και αποφάσισα να κατεβάσω λίγο νέα μουσική στο κινητό μου.... Και τότε ήταν που συνειδητοποίησα ότι δεν είχα λάπτοπ.
Κατέβηκα από το κρεβάτι και κατευθύνθηκα πεις το δωμάτιο του Nath , όπου χτύπησα την πόρτα.
"Μαμά! Μην διακόπτεις το παιχνίδι μας!"
"Εμμ εγώ είμαι η Jenny."
"Αα!" άκουσα μεγάλη αναστάτωση μέσα στο δωμάτιο και μετά ήχους σαν κάποιοι να φιλιούνταν. "Πέρνα μέσα!". Άνοιξα προσεκτικά την πόρτα και αυτό που είδα ήταν λίγο παράξενο.
"ΙΟΥΥΥ! Εμείς οι δύο είστε πολύ περίεργοι!" είδα το κρεβάτι να κινήται και αυτούς να κάνουν ερωτικούς ήχους. Πήδηξα πάνω στο κρεβάτι ανάμεσα τους και τράβηξα την κουβέρτα. Ήταν και οι δύο εντελώς ντυμένοι, αλλά φιλούσε ο ένας τον άλλον στο μάγουλο.
"Χαχα απλά σε πειράζουμε Jen Jen!" είπε ο Nathan κοκκινίζοντας.
"Φυσικά! Εγώ νομίζω ότι εσείς οι δύο είστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον! Θα με προσκαλέσετε στο γάμο παρακαλώ;;"
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Orphan
ФанфикΤο πρώτο βιβλίο του ζευγαριού Jenny - Nathan . Το να είσαι ορφανό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορούν να σου συμβούν, αλλά το να κακοποιήσαι από κάποιον άλλο στο ορφανοτροφείο όπου μένεις κάνει τη ζωή κάτι περισσότερο από μια ζωντανή κόλ...