Επίλογος

457 60 45
                                    

"Έχω ακούσει ότι είναι κάπως επειδή δεν την έχει ξαναπάρει εδώ και μια βδομάδα." άκουσα ένα κορίτσι να ψιθυρίζει από πίσω μου την ώρα της Φυσικής.

"Ναι και εγώ το έχω ακούσει αυτό! Πάω στοίχημα ότι θα έχει βρει καινούργια και δεν της το έχει πει ακόμα! Εννοώ ότι όλοι χρειάζονται να περάσουν λίγο καλά σε μια σχέση σωστά;; Και αυτή απλά φαίνεται λίγο ψυχρή, καταλαβαίνετε;;". Ένα άλλο κορίτσι πρόσθεσε.

"Εγώ καταλαβαίνω τι εννοείς. Στις φωτογραφίες κρατιούνται χέρι με χέρι και σε κάποιες φιλιούνται κιόλας, αλλά ποτέ σε καμία συνέντευξη αναφέρετε η ερωτική τους ζωή, ούτε από αυτόν, ούτε και από τους άλλους!" είπε ξανά το πρώτο κορίτσι.

"Πιθανότατα είναι ανύπαρκτη!". Δαγκώσω το χείλος μου, για να αποτρέψει τον εαυτό μου από το να κλάψει καθώς τα μάτια μου άρχισαν να γίνονται υγρά. Πράγματι εγώ και ο Nathan έχουμε απομακρυνθεί λίγο, αλλά ακόμα μου στέλνει μυνήματα κάθε μέρα, κάθε μέρα μέχρι σήμερα το πρωί, όπου δεν έχει απαντήσει σε κανένα από τα γραπτά ή τα φωνητικά μου μυνήματα. Περνάει ΠΆΡΑ πολύ χρόνο στο Λονδίνο και είναι 'απασχολημένος' τα Σαββατοκύριακα που θα μπορούσα να τον επισκεπτώ. Όκι αυτή η παράξενη συμπεριφορά ξεκίνησε στα τέλη του Ιανουαρίου, όπου είχε μια 'συνάντηση με τον μάνατζερ του'. Δεν μου έλεγες με τίποτα για πιο λόγο έγινε και δεν ήθελε να μιλάει για αυτό.

Όταν επιτέλους τα καταφέραμε να περάσουμε λίγο χρόνο μαζί, ήταν υπέροχα. Καλύτερα από υπέροχα. Ήταν τέλεια! Όταν το γλυκό αγόρι που συνήθιζε να είναι, αλλά μετά, με το που ξεκίνησε η δουλειά, απλά δεν ήταν το ίδιο.

Κάτι δεν πήγαινε καλά.

'Αγκαλιαζόμασταν μέχρι νωρίς το πρωί. Κάναμε το περισσότερο από την Αγγλία x'. Τι υποτίθεται ότι σημαίνει αυτό;; Βρίσκονταν στο μυαλό μου όλη μέρα και δεν μπορούσα με τίποτα να καταλάβω το μέρος 'κάναμε το περισσότερο από την Αγγλία'. Προσπαθούσα να το καταλάβω, αλλά όσο περισσότερο το σκεφτόμουν τόσο πιο απίθανο μου φαίνονταν να το καταλάβω.

Είχα δει αμέτρητες φωτογραφίες τους στο twitter από ανθρώπους κατά της διάρκεια των μαθημάτων, και φορούσε αυτά που φορούσε και στις σέλφι που μου είχε στείλει χθες, απότι ήταν σίγουρα από χθες το βράδι. Το χειρότερο κομμάτι ήταν ότι περιβάλλονταν από πιο όμορφα και λεπτά κορίτσια από εμένα. Υπήρχε μια ξανθιά, στην οποία είχε τα χέρια του στους γοφούς της και χόρευαν. Έμοιαζε με μην πω τι, αλλά με το ρεκόρ των έξι κοριτσιών στο κρεβάτι του μέχρι τα δεκαεφτά, ποιός ξέρει τι πρόκειτε να κάνει;;

Orphan Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang