Κεφάλαιο 52ο

264 62 8
                                    

~Πίσω στην πραγματικότητα~

Αν θέλετε μπορείτε να ακούτε το τραγούδι ταυτόχρονα. Αυτό το τραγούδι τραγουδούσαν τα αγόρια ενώ έκανε την ανακοίνωση ο Nathan.

"Αααα!" ούρλιαζε ο κόσμος καθώς τα αγόρια στάθηκαν πάλι στα πόδια τους και η μουσική ξεκίνησε να σβήνει, που με έκαναν να βγω από το αναπάντεχο όραμα μου. Τα άλλα κορίτσια έφυγαν από την σκηνή, αλλά ο Nathan δεν με άφηνε να φύγω. Τον κοίταξα έντονα, αλλά ακόμα δεν μπορούσε να το καταλάβει.

"Nathan σταμάτα!". Κούνησε αρνητικά το κεφάλι του και με τράβηξε ακόμα πιό κοντά του σιγουρεύοντας ότι το χέρι μου βρίσκονταν στον πισινό μου.

"Κυρίες μου, ποιές από εδώ είναι ελεύθερες;;" ρώτησε και όλες φώναξαν προς αυτόν. "Αυτό είναι κρίμα! Είστε όλες σας πολύ όμορφες και δικαιούστε να έχετε από ένα αγόρι!" είπε καθώς ήρθε ακόμα πιο κοντά μου. "Εγώ από την άλλη μεριά είναι πιασμένος από αυτό το όμορφο πλάσμα δίπλα μου!" είπε και χτύπησε τον πισινό μου παιχνιδιάρικα και εγώ τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του. "Είμαστε πλέον έτοιμοι να αποκαλύψουμε την σχέση μας στον κόσμο ότι είμαστε ζευγάρι την κατάλληλη στιγμή!". Έριξε το μικρόφωνο και αφού με γύρισε προς το μέρος, με αναίβασε πάνω, κάνοντας με να τυλίξω τα πόδια μου γύρω από την μέση του και ξεκινήσαμε να φιλιόμαστε.

"Κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο!". Το στάδιο δονήθικε από τις φωνές και τις επευφημίες του κοινού καθώς εμείς εκτελούσαμε τις εντολές τους. Φλας από κινητά και μηχανές εμφανίζονταν παντού και συνέχεια, αλλά εμάς δεν μας ενοχλούσε.

"Εσείς που φωνάζετε είστε τυχεροί! Δεν μπορείτε να τους ακούσετε να μουγκρίζουν από εκεί κάτω!" είπε ο Tom και στο μέρος επικράτησε σιωπή για να αποδειχθεί το πόσο πολύ φασαρία κάναμε. Πολύ.

Ο Max ξεκίνησε και αυτός να κάνει ήχους και ακολούθησε ο Jay. Εγώ και ο Nathan τους κοιτάξαμε άγρια καθώς με άφηνε πάλι κάτω στο πάτωμα. Αγκαλιαστίκαμε και φιληθήκαμε κανά δυό φορές ακόμα πριν με βάλει ο Nathan πάνω στον ώμο του και τρέξει προς τα παρασκήνια.

"Πως αισθάνεσαι τώρα πλέον που όσοι θα σε αναγνωρίζουν ως την κοπέλα μου;;"

"Τέλεια! Μπορούμε να πιανόμαστε από το χέρι πιο πολύ, και να φιλιόμαστε!". Ένευσε με ένα χαμόγελο και με φίλησε στο μάγουλο.

Orphan Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz