Bölüm 63 - Yardım Eli

1.1K 123 7
                                    

(Herbert)

Sabah rutinimiz olan toplantılardan birini gerçekleştiriyorduk. Katherin onun aklına ve kalbine girebildiğine göre daha fazla doğaçlama ölüm yapmak istemiyorduk. Bu yüzden adam akıllı bir plan yapmanın zamanı gelmişti.

Henry avuçlarını avuşturarak,

"Vampirler kendi arasında konuşuyor." demişti. "Herkes bu ani ölümlerin nedenini merak ediyor."

Oscar kafasını kaşımıştı.

"Yaptıklarımız ortaya çıkmamalı. En yakın arkadaşlarını öldürdük. Bizi yaşatmazlar. Bundan sonra ki her adımımızda daha dikkatli olmalıyız."

Miles ortalıkta yürümeye başlamıştı.

"O halde bize yeni bir strateji gerekli. Aklında bir düşüncesi olan var mı?"

Kevin dönüp Sophie'ye bakmıştı. Sophie'de biraz kıpırdar gibi olmuştu. Daha sonra,

"Aslında benim var." deyince kafalar ona dönmüştü.

Sophie ve onun mükemmel planları.

"Madem halk merak ediyor o halde bizde onlara bir katil veririz."

Miles kaşlarını çatmıştı.

"Suçu başkasının üzerine mi atacağız?"

Sophie kafa salladığı zaman,

"Ama nasıl?" demişti.

O an devreye Kevin girmişti. Ayakta dikilerek konuşmaya başlamıştı.

"Kimse suçlu olmayı kabul etmez. Açıkçası biz de kimseye kabul ettirmeyeceğiz. Dayatma olacak. Birine zarar gelecek ve bundan istediğimiz kişi sorumlu tutulacak."

Ben de ayakta dikilerek,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben de ayakta dikilerek,

"Peki istediğimiz kişi kim?" demiştim.

O an bir sessizlik olmuştu. Herkes başını öne eğmiş, bu kişileri öldüren vampirin kim olması gerektiğini düşünüyordu. Başarılı bir seçim ve kusursuz bir neden olmalıydı. Sophie kafasını kaldırıp,

"Aslında benim aklıma biri geliyor." deyince gözler tekrar ona kaymıştı. Sophie'de bana bakmıştı.

"Alt katta odası olan Kendall'a atalım suçu. Nasıl birisi olduğunu tahmin edebilecek kadar gördüm onu. Çok asi bir kız. Dışarıda yaptığı tartışmalardan dolayı Barry'den uyarı aldığını da gördüm. Bu asi hareketleri yüzünden birçok kişi onu sevmiyor. Suçu ona atalım. Büyük ihtimalle herkes kabullenir."

Biraz düşündüğüm zaman mantıklı gelmişti. Böyle büyük bir katliamı ancak bu kadar asi biri yapabilirdi. Heidi'nin ikinci versiyonu gibiydi. Mantıklı bulduğum için,

"Olabilir." demiştim.

Kevin'da düşüncelerini söylemişti.

"Bana da mantıklı geldi. Ama onu suçlamak için iyi bir koz gerek. Tobey ve Barry'i beyninden vuracak bir şey olmalı."

KARANLIK DÜNYALAR SERİSİ 1 ( Vampir Kardeşlerin Düşmanlığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin