Happy reading✌
"Nakal kan sayang. Orang nak suruh kiss pipi je. Tapi dia kiss bibir. Hmm. Terima jelah" muka Hayoung sudah berubah warna tapi Sehun tidak dapat melihatnya kerana hari yang malam. Hanya bulan yang menerangi mereka berdua.
Sehun meletakkan Hayoung di atas kerusi sebelah pemandu. Dia menatap Hayoung. Hayoung yang perasan Sehun sedang melihatnya, dia melihat ke arah lain. Dia tak nak bertentang mata dengan Sehun kerana jantungnya akan meletup. Walaupun dia kahwin dengan Sehun hampir lima tahun, tetapi jantungnya akan berdegup laju apabila Sehun menatapnya.
Sehun meraih dagu Hayoung. Jantung Hayoung semakin laju. Dia juga dapat rasa nafas Sehun di permukaan kulitnya. Semakin lama semakin dekat jarak di antara bibirnya dan bibir Sehun. Hidungnya juga sudah bersentuhan dengan Sehun dan setelah itu bibirnya pula bersentuhan dengan bibir Sehun. Ya, Sehun sedang menciumnya. Jantungnya berhenti seketika dan berdegup normal kembali. Sehun melepaskan ciuman mereka.
"Lain kali, pakai seatbelt ni. Kalau jadi apa² susah" Sehun memakaikan seatbelt untuk Hayoung. Bibir Hayoung dikecup sekali lagi.
"Yah! Oh Sehun!" Dia memukul lengan Sehun berkali kali. Sehun hanya ketawa melihat Hayoung.
"Sayang" panggil Sehun setelah Hayoung berhenti memukulnya.
"Hmm"
Chu~
Bibir Hayoung dikecup untuk kali ketiga oleh Sehun. Hayoung tidak marah atau bertindak apa². Dia hanya menerimanya.
"Thanks sayang" ucap Sehun.
"For what?" Tanya Hayoung kebingungan.
"For being my wife"
"Aw..So sweet. Saya yang sepatutnya terima kasih kepada awak kerana sudi jadi husband saya. Kalau tak sampai sekarang saya selalu diganggu Min Jun"
"Cakap pasal Min Jun, dia buat apa sekarang?"
"Mana saya tahu. Biarlah dia nak buat apa pun. Yang penting, dia dah stop ganggu saya and....-" Hayoung membiarkan kata katanya tergantung. Sehun still melihatnya dan menunggu kata katanya yang tergantung itu.
"And apa?" Tanya Sehun tidak sabar. Hayoung tersenyum nakal.
"Bagitahu cepat. Kalau tak..-" Hayoung menoleh ke arah Sehun.
"Kalau tak apa?" Sehun mendekatkan mukanya dengan Hayoung.
"Ok² saya bagitahu. And saya boleh bersama awak tanpa diganggu orang lain" Hayoung melengkapkan kata katanya. Sehun mencium pipi Hayoung.
"Kan dah cakap. Kenapa kiss orang lagi"
"Ala. Nak kiss isteri sendiri pun tak boleh"
Chu~
Ciuman kedua Sehun dari Hayoung.
"Kenapa cium saya pula?" Tanya Sehun kerana Hayoung menciumnya dengan tiba².
"Ala. Nak kiss suami sendiri pun tak boleh" jawab Hayoung.
"Sekarang dah pandai eh kenakan orang" Sehun mencubit pipi Hayoung.
....🌸....
"Seyoung. Jangan lari² nanti jatuh" kata Yuri kepada Seyoung.
"Biarlah. Dia kan budak kecil lagi" Luhan sebelahkan cucu perempuan kesayangannya itu.
"Itulah awak. Sebelahkan sangat cucu kesayangan awak tu. Saya just tak nak dia sakit" Yuri tidak mahu mengalah.
YOU ARE READING
[C] Unexpected Husband 예상치 못한 남편 (EXO Sehun) [MALAY]
Teen FictionHayoung berkahwin dengan Sehun hanya untuk mengelakkan diri daripada Min Jun, kekasih lamanya manakala Sehun tidak mahu mengecewakan ibu kesayangannya. Kedua mereka tidak mempunyai rasa cinta antara satu sama lain. Semakin lama rasa cinta itu mula t...