Chapter 33

975 77 7
                                    

Happy reading✌

Hayoung memakai seragam doktor dan siap untuk membuat pembedahan jantung untuk Sehun. Dia sangat menghargai orang yang sanggup derma jantung untuk suaminya.

Lampu dipasang dan Hayoung memulakan pembedahannya terhadap Sehun. Dia dibantu oleh Chorong dan Chae Young. Setelah hampir selesai pembedahan itu, tiba² bunyi alat yang dibenci semua orang iaitu alat yang memberitahu bahawa nyawa seseorang itu sudah ditarik.

Titttttt.......!

Hayoung memberhentikan kegiatannya dan melihat alat itu. Pertama kali, pembedahannya tidak berjaya. Air matanya mula mengalir dengan deras. Dia tidak percaya bahawa Sehun sudah tiada di dunia ini lagi.

"Awak!! Please jangan tinggalkan saya! Saya sayang awak separuh nyawa saya. Awak tak kesiankan Sejun. Dia belum merasa kasih sayang dari awak. Awak bangun la. Saya tak sanggup hidup tanpa awak!" Chorong dan Chae Young cuba menenangkan Hayoung. Nurse yang ditugaskan sudah menutup mayat Sehun dengan kain putih.

"Awak bangun please. Saya tahu awak tak mati!" Hayoung masih menggoncang tubuh Sehun.

"Youngie tak boleh macam ni. Youngie harus terima hakikat bahawa Sehun sudah tiada" Hayoung menangis terisak isak. Begitu juga Chorong dan Chae Young.

Walaupun Sehun dah mati, saya harap korang akan tunggu sampai cita ni tamat. KORANG HASRUS BACA SAMPAI HABIS ATAU KORANG AKAN MENYESAL. Bye. Assalamualaikum.

[C] Unexpected Husband 예상치 못한 남편  (EXO Sehun) [MALAY] Where stories live. Discover now