Chapter 36

1.1K 60 0
                                    

Happy reading✌

Pembedahan Sehun berjaya dilakukan oleh Hayoung sendiri. Dia gembira akhirnya Sehun sihat seperti biasa. Sehun dipindahkan ke bilik biasa selepas selesai pembedahan.

...

Dahyun masuk ke dalam bilik Sehun bersama Sejun. Hayoung yang melihat kedatangan anaknya itu terus mengambil Sejun dari Dahyun. Sejak Hayoung harus menjaga Sehun, Doha dan Dahyun lah yang selalu menjaga Sejun. Bagi Dahyun, menjaga Sejun bukan satu bebanan buatnya kerana dia suka kepada budak. Apabila dia mendapat tahu bahawa Hayoung sudah melahirkan anak, dia sanggup pergi ke China untuk berjumpa dengan Sejun. Tapi masa telah menghalangnya pergi kerana dia terlalu sibuk pada waktu itu. Sekarang, keinginan sudah tercapai. Dia dapat berjumpa dengan Sejun dan mendapat peluang untuk menjaga Sejun selama Sehun di hospital.

"Terima kasih Dahyun kerana menjaga Sejun. Kalau tak de kamu, tak tahulah siapa yang akan jaga anak unnie. Nak harapkan Doha, memang tak lah. Tengoklah sekarang. Batang hidung pun tak nampak. Hmmphh"

"Sama². Ala..lagipun saya suka jaga Sejun. Dah lama saya tunggu untuk bermain dengan Sejun and sekarang dah ada peluang, tak kan saya nak lepaskan macam tu je. Saya pun nak terima kasih sebab percayakan saya yang saya boleh jaga Sejun dengan baik" Dahyun tersenyum. Tiba² muncul seorang lelaki seperti baru habis dikejar anjing.

"Awak kenapa Doha?" Tanya Dahyun.

"Saya ternampak ex girlfriend saya tadi. HEHE✌. Sejun. Daddy datang. Meh sini" Doha cuba mengambil Sejun.

"Tak payah. Awak boleh buat kerja awak sendiri. Bos awak, saya akan jaga. So, jangan risau. Dah pergi"

"Emm...Saya keluar dulu unnie. Bye Sejun" Dahyun mencubit pipi Sejun.

"Eh awak. Tunggu. Saya nak keluar juga" Hayoung menggeleng kepalanya melihat sikap Doha. Dia tahu Doha mempunyai perasaan terhadap Dahyun.

Kini, tinggal keluarga kecilnya di dalam bilik Sehun. Hayoung melangkah ke katil Sehun. Sejun pula sudah gembira apabila melihat appa nya.

"Ingat sayang dah lupa saya ada di sini dari tadi"

"Alo...merajuk ke? Sorry lah. Saya just berborak dengan Doha dan Dahyun"

"Kata maaf tak diterima. Kiss dulu" Sehun menunjukkan bibirnya. Hayoung yang melihat itu terus mencium bibir suaminya.

"Ok. Maaf diterima" Tiba² pintu dibuka oleh seorang perempuan yang tak asing bagi Hayoung.

"Hi guys! Long time no see"

"Aunt Fany. I miss you so much. Sorry for not visited you last year"

"It's ok. How's you husband. Is he good?"

"As you see"

"Hello Sehun. Nice to meet you. It's my first time I see you. You're very good looking"

"Thank you aunt"

"Most welcome. Wait wait. Aww..look who's here. A cute little kid. Is him your kid?"

"Of course. Who else"

"Wow...your kid is good looking too. Can I take him?"

"Of course you do aunt"

"Thank you dear. I will back soon" Tiffany mengambil Sejun dan berlalu pergi. Tidak lama kemudian, satu lagi pasangan bersama anak mereka datang untuk melawat Sehun.

"Hana! Papa rindu sangat dengan Hana. Hana rindu dengan papa tak?" Hana berlari dan memeluk Sehun.

"Of course lah Hana rindu. Hana yang pujuk eomma dan appa datang sini"

[C] Unexpected Husband 예상치 못한 남편  (EXO Sehun) [MALAY] Where stories live. Discover now