Part 18

19.9K 1.6K 190
                                    

Güneşin ilk ışıklarına kadar koltukta oturdum öylece, sevdiğinin olması onu beklemesi nasıl bir duyguydu hatırlamıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güneşin ilk ışıklarına kadar koltukta oturdum öylece, sevdiğinin olması onu beklemesi nasıl bir duyguydu hatırlamıyordum. Hatırlamak için kendimi çok zorladım ama Ahmet'i beklerken neler hissettiğimi hatırlayamamak beni ciddi derecede rahatsız etmişti.

 Ben nasıl olur da sevdiğim adamla ilgili yaşadığım bir duyguyu unuturdum. Sıkılan canımı daha fazla zorlamak beni üzmekten başka bir işe yaramayacaktı, hırkamı giydim ve beremi takarak daha yeni aydınlanmaya başlamış gökyüzüne baktım.

 Saatlerce zeytin ağaçlarının arasında dolaştım, eve geri döndüğümde öğlen olmak üzereydi hırkamı çıkarırken telefonum çalmaya başladı. Arayan Soner'di ve İzmir e bir saat kadar sonra varacağını söylemişti. Onun adına seviniyordum galiba ama nedense gülümseyememiştim. 

Yukarıya çıkıp kendimi yatağa attım ve uyumaya zorladım kendimi... Uyandığımda gece yarısı olmuştu bile, karnım aç olmasına rağmen tekrardan uyudum ve sabaha kendimi hiç te iyi hissetmeyerek uyandım. 

Dolabın önüne geçmeme rağmen canım kahvaltı yapmak istemiyordu dışarıda yemeğe karar verdim ama canım yürümek istemiyordu. Arabayla çorba içebileceğim bir yere geldim, çıkmak üzereyken aynada kabarmış saçlarımı görünce yüzümü buruşturdum. Yanıma aldığım bereyi takarak dağınıklığı bir nebze de olsa örtmeyi başarmıştım. Bir kâse çorba beni biraz olsun kendime getirmişti ama üzerimde ki kırıklık gitmiyordu hala, cebimde çalan telefonun ekranına baktığımda küçük bir gülümsemeyle açtım telefonu

" Güzel kızım nasılsın bakalım?"

" İyiyim Fatma teyze sen nasılsın?"

" Ben de iyiyim sana güzel bir haber vermek için aradım. Bir hafta sonra İrfan ve Melanie evleniyorlar"

" İşte bu gerçekten çok güzel bir haber" dedim gerçek bir sevinçle

" Evet canım evlenecek olmalarına ben de çok seviniyorum. Bu gece uçağa binip geri dönüyoruz. Sende geri dön ve nikah alışverişi için Melanie' ye yardım et lütfen. Biliyorsun ben yaşlı bir kadınım ona ayak uyduramam ve senin arkadaşlığın için o da sabırsız zaten, ikinizin çok iyi anlaşabileceğini biliyorum canım o yüzden senden tatilini yarım bırakmanı isteyeceğim"

Nereden geldiğini anlayamadığım büyük bir coşkuyla atıldım bu fikrin üstüne

" Tabi ki hemen döneceğim ben de, o zaman yarın görüşmek üzere Fatma teyze"

Telefonu kapattığımda bütün enerjim geri gelmiş gibiydi çabucak eve döndüm ve bütün eşyalarımı topladım. Mutfağa inip dolapta kalan bütün yiyecek şeyleri soğukta acıkmış olan hayvanların yemesi için güzelce hazırlayarak dışarıya bıraktım ve mutfağı da toparladım. Son olarak gitmeden önce geri gelmiş olan bütün enerjimle sahil boyunca yürüdüm, yorulduğumda kumların üzerine uzanarak gökyüzünü izledim...

AŞK SEN MİSİN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin