Bölüm 23

19.1K 1.6K 183
                                    


Diğerleri gibi ben de Soner'in ne diyeceğini merakla beklemeye başlamıştım...

Soner sandalyesinde geriye biraz daha yaslanarak geyet rahat bir üslüpla cevap verdi

" Özlem'in dikkati sayesinde anlaşma da beni huzursuz eden kısmı bulduk, anlayacağın ona ihtiyacım var"

Bu açıklamanın yeterli olmasını ima eder şekilde sözlerini ortaya bırakmıştı. Sinan gülümseyen bir yüzle bana bakıp

" Özlem tebrik ederim Soner'in en sevdiği şeylerden biri de dikkattir, eğer senin bu konuda başarılı olduğunu söylüyorsa kesinlikle yanılmıyordur. Şirketimiz için kritik ve bir o kadar mühim olan bu anlaşma bize büyük fırsatların kapısının daha da açılmasını sağlayacak ve bundan dolayı çocukları akşam bir şeyler içmeye davet etmek için gelmiştim sen de gel tanışmamızı pekiştirmiş oluruz"

Herkes bana bakıp ne diyeceğimi beklerken göz ucuyla Fatma teyzenin bir anlıkta olsa belli ettiği huzursuz ifadeyi yakalamıştım

" Bu gün gerçekten yorucu bir gündü, size iyi eğlenceler dilerim" dedim ve gitmek istediğimi söyleyip kendi evime geçtim. Kendimi koltuğa atıp başımın altına yastık yerleştirmiştim, uyumaya çalıştım ama Buket'in bakışları gözümün önünden gitmiyordu. 

Yüzü bir bebek kadar güzel olmasına rağmen bir eksiklik varmış gibi gelmişti bana aynı zamanda onun da benden pek hazzetmediğini de hissetmek pekte zor değildi. Soner'le birlikte Erdek'te kalmış olmamıza bozulmuş gibiydi ve herkesin içinde bunu hissettirmekten de geri kalmayışı bunu kesinleştiriyordu. 

Soner onun gelmesine fazla bir tepki göstermemişti, kalkıp hemen sarılması gerekmez miydi ya da onu yanında ki sandalyeye oturtması...

Kafamda dolaşan deli sorular yüzünden uyuyamayınca kalkıp yukarı yatağıma çıktım ve birazda orada düşünmeye başladım. Her ne kadar kendimi uyumalıyım diye zorlasam da bir türlü uykuya dalamıyordum düşünmekten...

 En sonunda sıkıntılı rüyalar gördüğüm uykudan uyanmıştım. Karanlık olan odamın ışığını hemen kalkıp açtım ve elimi yüzümü yıkamaya banyoya geçtim. Kapının çalındığını anladığımda aşağıya inip açtım, Sinan'ı karşımda görünce kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalkmıştı, onu görmeyi gerçekten beklemiyordum

" Bu saate kadar evde oturup çıkmadık, eminim ki sen de dinlenmiş sindir. Hadi bize katıl"

Gözlerim onun arkasından gelen Soner'e kaydığında itiraz etmek üzereydim

" Uyuyor muydun?" diye sordu Soner

" Yeni uyanmıştım"

" Arabanın anahtarını isteyecektim" dediğinde hemen kapının girişinde ki anahtar kasesinden alarak uzattım. Anahtarı alıp bir şey demeden Buket'in yanına geri çıkmıştı. Sinan ikna etmek için tatlı bir ses tonuyla bir kez daha teklifini tekrarladı

" Hadi Özlem şu iki çiftin yanında tek bırakma beni bu akşam yanımda güzel bir hanımla olmama izin ver"

Sinan'ı duyan Soner hızla başını çevirip doğrudan bana bakmaya başlamıştı. Melanie atılıp

" Hadi Özlem bence de gelmelisin" dediğinde İrfan'da baş hareketiyle gelmemi istediğini ima etti

" Bana on dakika kadar zaman verirseniz gelirim o halde" dediğimde Sinan'ın yüzü aydınlanmıştı. Yukarı çıkıp bugün aldığım lacivert dar kesim pantolonu ve üzerine göbeğimin üzerinde biten beyaz gömleği giydim. Saçlarımı tarayıp salık bırakarak çantamı da alıp aşağıya indim. Ne zamandır giymeye cesaret edemediğim ince topuklu ayakkabılarımı da giyip kapının önünde beni bekleyen insanların yanına çıktım. 

AŞK SEN MİSİN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin