Soner kapıyı açarak yan koltuğa bıraktı kendi, kapıyı da öyle sert çekmişti ki yerimde sıçramıştım
" Geleceğini deseydin beklerdim korkuttun beni"
"Seninle konuşmamız lazım Özlem"
" Sende bir hal var ama baştan söyleyeyim senin aileni ben davet etmedim onlar benimle gelmek istediler sabah gördüğün gibi ayrıca bu kahvaltıyı da Melanie istedi ben İrfan ın geleceğini biliyordum ama Sinan'ın geleceğini bilmiyordum. Tamam sana bir daha senin ortamına katılmam dedim ama benim isteğim dışında gerçekleşti, yoksa senin istemediğini biliyorum zaten"
Sinirlebağırdı
" Neyi biliyorsun sen ya neyi biliyorsun, senin yüzünden günlerdir doğru düzgün uyku girmiyor gözüme, aklımdan çıksan gözümün önünde Sinan'la oturuyor oluyorsun. Hem ben sana Sinan'ın seninle bu kadar ilgilenmesini engelle demiştim ama hala sen onunla birlikte kararlar alıyor davetlerine evet diyorsun"
Gayet sakin bir şekilde konuştum ama ellerim titremeye başlamıştı gerginliğimden
" Benimle biraz daha açık konuşur musun? Aklımdan çıkmıyorsun da ne demek Soner?"
Derin bir nefes alarak tamamen bana bakmaya başladı, saniyelikte olsa ona baktığımda konuşmaya başladı
" Seni gördüğüm ilk andan beri kafam çok karışık daha kirli olan ellerime su döküşün şaşırtmıştı beni, sonra yol boyunca endişelenmen, karanlıktan korktuğun için tanımadığın bir adamı eve davet etmen"
" Bir dakika bir dakika tanımadığım değil, beni korumak için kavga etmiş ve benim için yaralanmış biriydin sen"
Erkeksi bir şekilde küçük te olsa güldüğünü gördüğümde ona bakmaya başladım, kırmızı ışık ilk defa uzun sürsün istiyordum
" Özlem bambaşka birisin, seni tanıdığımdan bu yana ne ben eski benim ne de yaşantım, senden yapmanı istediğim bir şeyler söylediğimde lütfen yap, en azından bir süreliğine yap lütfen"
Elimi uzatıp kolunu tuttum, parmak uçlarımla hafifçe baskı yaparak dikkatini tamamen bana yöneltmesini sağladım ve elimi geri çektim, gözleri gözlerimdeydi
" Aklımı tamamen bulanık bir su haline getirdiğinin farkındasın değil mi? Ama dediğini yapmak gerçekten zor olacak hem nikah hem katılacağımız toplantıda birlikte olacağız yine de sana tamam diyorum elimden geleni yapacağım yalnız bir şartla"
" Neymiş o şart"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK SEN MİSİN?
General Fictionİki imkânsız aşk... Biri artık sahip olamayacağı Yar'a hasret... Diğeri yanında ama gönlü başkasında olan Yar'a hasret... Özlem, aşkını tüm iliklerine kadar yaşarken ansızın sevdiğinin acı haberini alır. Artık onun için hayat bitmiş kendisini her şe...