"Beklenmeyen"-8

1.7K 66 2
                                    

ELENANIN ANLATIMINDAN

Harry ile bir ormana gelmiştik.

-Elena seslere konsantre olmaya çalış ve bu seslerin hangisinin geyik sesi olduğunu ayırt et.

Sesler çok karışıktı ama aradığımı buldum ve istemsiz olarak avın sesini takip ettim . Bu bir geyikti. Eğildim ve gerildim. Geyiğe doğru üstüne atladım . Hayvan elimin altında kıvranıyordu. Elimle boynunu kavradım. Elimin altındaki atar damar ağzımın suyunu akıtmıştı. Çok beklemeden dişlerimi leziz boyununa batırdım ve sıcak kanı içmeye başladım. Çok lezizdi ama insan kanı kadar değildi. Başımı kurbandan kaldırdım ve ağzımı elimin tersiyle sildim. Harry bana şaşırmış gözlerle bakıyordu.

-Daha önce hiç beslendin mi ? Serenadan başka?

-Hayır bu ilkti.

-Çok iyi iş başardın. Sanki yıllardır besliniyor gibiydin.

-Bilmiyorum . Sadece doğruyu yapmaya çalıştım. Sen beslenmeyecek misin?

-Ben önceden beslendim.

-Tamam o zaman biraz gezelim ormanda ne dersin?

-Olur benim için sorun değil.

Bana gülümsedi ve benimle birlikte ormanda yürümeye başladı.

Baya bir yürüdük taki onu görene kadar. Onu ve annemi.

SERENANIN ANLATIMINDAN

Gece karanlığında sessizce yürüyordum. Dar sokaklardan birine girdim. Ve duvara sürtünerek yere oturdum. Başımı arkamdaki duvara rastladım ve gözümü kapadım. Biraz sessizliğe ihtiyacım vardı. Zayn benden ne istiyordu? O yetmezmiş gibi birde mühürlendik. Mühür demişken o ne işe yarıyordu? Bunların hiçbirinin cevabını bulamıyordum. Her taraf tam sessiz olmuştu ki yine o sapık sessler vardı. Sesleri takip etmeye başladım. Köşeyi döndüm. Ve Zayni gördüm. Oradaydı. Bir kızla beraber . Kız kendinden geçmişti. Zayn kızı duvara yapıştırdı ve onu duvara sıkıştırıp boynuna eğildi. Dişlerini kızın boynuna geçirdi ve emmeye başladı. Bu korkunçtu. Tüylerim diken diken olmuştu. İlk kez bu kadar yakından birini ısırdığını görmüştüm. Ama bende istiyordum. Kontrolümü kaybetmeden oradan uzaklaştım ve bir göl kenarına oturdum. Zayn iyrençti. Kızı gözünü kırpmadan öldürmüştü. Ben ? Ben ondanda beterdim. Ard arda bir sürü insan öldürmüştüm.Etraf sessizdi. Ay ışığı gölün üzerinde dans ediyordu. Ayakkabılarımı çıkarıp ayaklarımı göle sarkıttım ve gölün içinde hareket ettirdim. Artık hayat bana zor geliyordu. Seslice etrafa konuştum. Hayat çok zor . Dedim. Birden yanımdan bir ses geldi. Kafamı çevirdim.

Kırmızı gözleri bana bakıyordu ve çok üzgündü . İlk kez onu böyle görüyordum.

-Beni gördün değil mi?

-Evet.

-Beni öyle görmeni istemezdim.Ben bir canavarım. İğrencim. Haklısın.

-Ben sanki çok farklıyım.

-Hiç değilse aileni öldürmedin.

Ona şaşırarak baktım. Ailesini mi öldürmüştü?

-Evet. İlk vampir olduğum zamandı. Daha ne olduğumu bile bilmiyordum. Bir gün her tarafım acımaya başladı.Sonra bayıldım ve uyandığımda hepsini yanımda ölü olarak buldum.

Daha o zamanlar 14 yaşındaydım. Bunu kim yaptı diye etrafıma bakındım ama kimse yoktu benden başka hiç kimse ...

Aynaya gittim ve kendime baktım ve orada bir canavar gördüm. Bundan sonra hep aynı şeyler oldu her tarafım ağrıyordu bayılıyordum ve uyandığımda cansız bedenler yanımda oluyordu. Kontrolümü tek başıma elime aldım. Ailem öldüğü için kimsem kalmamıştı. Normal olarak paramda yoktu. Evde de kalamazdım. Kira parası veremezdim. Sokaklarda yaşamaya başladım. Bir çete beni buldu ve uyuşturucu işine soktu.Geçimimi böyle sağladım ve buradayım.

İnanamıyordum. Zayn çok ağır şeyler yaşamıştı ve ben ona canavar , katil , sapık , iğrenç demiştim. Zayn bana bakarak

-Önemli değil birinin bana nasıl biri olduğumu hatırlatması gerek.

-Gerçekten özür dilerim.

Zaynin gözlerinden yaşlar akmaya başladı.Bende onun teselli etmek için

-Şhşşt ağlama. Dedim ve başını göğsüme yatırdım. Saçlarını okşamaya başladım. İlk kez ona bu kadar yakındım. Kalbim çok hızlı atıyordu. Saçları çok yumuşaktı ve çok güzeldi.Zaynden hoşlanıyordum. Ah nalet olsun bunu duymuştur kesin. Zayn kafasını kaldırdı ve bana yaklaştı. Aramızda 1 santim kadar vardı. Nefesi yüzümü gıdıklıyordu. Kalbimi her han kusabilirdim. Çünkü çok hızlı atıyordu. Bana daha da yaklaştı ve dudaklarımız buluştu. Dudakları yumuşak ve ılıktı.Dudaklarımız aynı anda hareket ediyordu. Ellerimi saçlarında dolaştırdım. O da beni belimden kavradı ve kendine yaklaştırdı. Tadı çok güzeldi. Evet ben aşkın tadını Zaynde almıştım ve onu seviyordum.

Birbirimizden ayrıldığımızda ay ışığı üzerimize vuruyordu. Zayn

- Seni çok seviyorum Serena dedi.

-Bende seni Zayn.dedim ve onun o güzel kokulu göğsüne başımı uzattım .

ELENANIN ANLATIMINDAN

Buna inanamıyordum. Annem o Jacke benzeyen vampirin yanındaydı. Annem farklıydı. Gözleri kırmızıydı ve gözlerinin altında morluklar vardı. Bakışları beni öldürmek için çıldırıyormuş gibiydi. Ama nasıl ?

-Anne ? Ama sen ... Anne sen misin?

Kadın bana küçümseyici bakışlarla baktı ve tüylerimi ürperten bir kahkaha attı.

-Hayır tatlım.Annen cenneti boyladı .Ben başka biriyim.

Kafam hala almıyordu o zaman bunlar kimdi anneme ve Jacke klonları gibi benziyordular. Tam siz kimsiniz diye bağıracaktım ki arkadan pekte yabancı olmayan bir ses geldi.

-Tekrar karşılaştık kardeşim.

Dedi ve soğuk bir kahkaha attı.

Bu Ashlydi. O pis sıçan buradaydı. Dur bir dakika o da mı vampirdi yoksa o karşımdaki Ashlynin kötü klanı delan mıydı? Hepsinin gözleri kıpkırmızıydı ve gözlerinin altında mosmor halkalar vardı. Harrye döndüm nefretle karşımızdakilere bakıyordu. Sonra bana döndü ve

-Elena buradan gitmeliyiz. Hemde hemen!

Tam gitmeye hazırlanıyordum ki klon anne konuştu sesi o kadar ürkütücü be soğuk bir tondaydı ki her duyduğumda tüylerim diken diken oluyordu.

-Nereye gidiyorsunuz? Daha yeni tanıştık . Biraz kaynaşmamız lazım. Değil mi Jack?

Jack pis pis sırıttı.

-Evet özelliklede o kızla. Diyerek beni göstermişti. Daha ben ne olduğunu anlayamadan her taraftan gölgeler üzerimize sıçradı ve bilinmeyen gerçeklere doğru bir yelken açtık.

SERENANIN ANLATIMINDAN

Uyanmıştım. Galiba uyuya kalmıştım. Etrafıma bakındım Zayn yoktu. İçimde bir huzursuzluk vardı ama bu Zaynden kaynaklanmıyordu. Başka bir şeydi...

Elena !

Telefonumu çıkarıp hemen Elenayı aradım ama cevap yoktu. Neredeydi ve ne yapıyordu acaba ? Başına bir sıkıntımı gelmişti? Ayaklandım tam gidecekken nereye gidiyorsun göl güzeli diye bir ses geldi. Kafamı sesin geldiği yöne doğru çevirdim.Ve orada beni şaşırtacak , aynı zamanda korkutacak ve aynı zamanda kusmama yol açacak birini gördüm. Babam , tanınmayacak halde olan ve ölen babam...

Who Am I?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin