"Yeni kişi"-10

1.6K 77 4
                                    

ELENANIN ANLATIMINDAN

Babam denen adam bana gülerek

-Yoksa annen ile babanın vampir olduklarını bilmiyor muydun?

Ne ? İşte şimdi işler karıştı. Bir dakika ne!Annemle babam vampir miydi?

-Ah çok yazık kızım. Sen şimdi benim bir rakshasa vampir türünden olduğumu bilmiyorsundur. Eh haliyle sende bir rakshasasın. Ama annen normal bir vampirdi. O yüzden sen güçlü bir melezsin. Ama ilk melezsin. Buraya neden getirildiğini anlamışsındır umarım. Bilirsin melezler iki vampir ırkınında özelliklerini taşıdığı için en güçlü vampir ırkıdır. Yani en kötü vampir olan rakshalardan bile yırtıcı ve daha ölümcül olduğun için senin gibi bir çok arkadaşını bu türe çeviricez. Eh melez olması için normal vampir ve rakshaları çiftleştirip 17 yaşına kadar bekleyemeyiz. O yüzden arkadaşlarına ve bir çoğuna senin kanını enjekte edicez ve bu dünyayı sizler sayesinde yöneteceğiz. Bir çok vampir ırkı bize saygı duymadı . Ama şimdi bütün dünya bizi dinlemek zorunda kalacak aksi takdirde sonu ölüm. Planımızı beğendin mi? Nede olsa melez bir rakshasasın bu plan ağzını sulandırmış olmalı.

-Ne ! Ne diyorsun sen be ! Ben rakshasa felan değilim. Ben insanlara felan zarar vermek istemiyorum!

-Sen öyle san daha sen yeni vampir oldun. Bazı özelliklerin daha yerine oturmadı.

Hayır , hayır bu korkunç! Ben öyle bir şey istemiyorum. Canımı en çok acıtan ise annemin yıllardır benden vampir olduğunu saklamasıydı. Kahkahalar içinde o adam uzaklaştı ve gözden kayboldu. Sonra Ashly geldi. Allahım biri gidiyor biri geliyor. Elinde tepsi vardı. Tepside 3 torba kan vardı ve yanında midemi bulandırmaya başlayan insan eti parçaları vardı.

- Al bakalım. Ye belki o küçük beynin gelişir.

-Senin beyninde farklı değil bence.

Mors oldu ve tepsiyi yere sertçe bırakıp bulunduğu yeri terkedip gitti.

Etten kendimi uzak tutarak kan torbalarına ulaştım. Tam ağzıma uzatacaktım ki bir dakika Harry'e vermişler miydi?

- Harry sana kan verdiler mi?

-Hayır.

-Kan torbalarından ikisini Harry'e uzattım. Harrynin eli elime değimişti ve bende değişik bir şey olmuştu. Kalp atışlarım hızlanmıştı. Elma kokusunu duyabiliyordum. Hemen elimi çektim.

Hayır Harrye aşık olup birde onu kendime aşık edip ikimizide tehlikeye atamam. Ne de olsa ben sonu canavar olarak bitecek bir vampirdim.

Kan torbasını içip bitirdim. Bu bana yetmemişti. Gözüm etlere kayıyordu. Ama bu iğreçti! Çiğ insan eti! Iyyyk!

Tepsiyi yavaşça benden uzağa itekledim.

SERENANIN ANLATIMINDAN

Uyandığımda kendimi çok yorgun hissediyordum . O şerefsiz ela gözlerini bana dikmiş bakıyordu. Ama hala Zayn'in bana böyle bir ihanet edeceğini kabul edemiyordum. Dün duyguları o kadar gerçekti ki!

Zayn yerinden kalktı ve kan torbalarıyla geri döndü. Kafesi açıp bana uzattı. Yüzüne bakmamaya özen gösteriyordum. Ama o bana ne kadar ihanet etsede bir tarafım hala onu istiyordu. Yüzüne hasrettim. O ela gözlerine bakmamak için kendimi zor tuttum. Zayn kafesten çıktı ve yine aynı yerini aldı. Bense kan torbalarına uzandım ve delice içmeye başladım.

En sonunda bitirip yerime oturdum. Tam heryer sakinleşmişken bağrışmalar geldi. Hemen kalkıp parmaklıklara yapıştım ve sesin kime ait olduğunu kestirmeye çalıştım. Bu Elenanın sesiydi. Sinirlendim ve Zayne bağırmaya başladım.

Who Am I?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin