SERENANIN ANLATIMINDAN
Hepimiz aşağıyı izliyorduk. Nasıl kurtarabilirdik ki! Elimizden hiçbir şey gelmiyordu. Aklımda bir soru yavaş yavaş belirmeye başladı. Genelde filmlerde ve kitaplarda 4 elementin olduğunu görmüştüm. Yani ateş, su , rüzgar , toprak. Toprak... Niye toprak yok? Aklımdaki cevabını merak ettiğim soruyu Nialle yönelttim.
-Niall niye toprak elementi yok? Niye 3 element?
Niall zorla gözlerini aşağıdaki sahneden ayırarak
-Toprak mı? Toprak yok çünkü torağı temsil eden bir vampir yok. Toprak temsil edilemez bir elementtir. Toprak kendi kendini temsil eder.
Ritüelin sonunda yok edilecek vampir veya vapirlerin kanı toprağa akıtılır ve böylece son element olan toprak da görevini yapmış olur. Size vampirleri yok etmek için üç elementin olduğunu söylemiştim ama ritüeli tamamlayıp bitirmek için toprağa da ihtiyaç vardır.
Niallin son dediği cümleyi yavaş bir şekilde sanki aklına bir fikir gelmiş gibi gözlerini pörtleterek söylemişti. Niall kafasına yavaş bir şekilde vurdu ve
-Tabi ya şimdi hatırladım. Ritüeli tamamen durdurabilirim.
Niallin söylediği şeyden sonra bu sefer de biz ona gözlerimizi pörtleterek baktık.
-Onlar kanlarını torağa akıtıp toprağı aktif hale getirmeden ben kanımı akıtıp toprağı kilitleyebilirim. Böylece ritüel tamamlanmamış olur ve Elena ile Harryi kurtarırız.
Niallin yüzünü zafer duygusu kaplamıştı.
Liam yumruk yaptığı sol elini sağ elinin avucuna vurdu ve parlayan gözlerle
-O zaman işe koyulalım. Dedi.
Hepimiz yavaşça arkaya doğru sürünerek bulunduğumuz yerin aşağısına indik. Kendimizi ağaç ve çalılıklarla dolu farkedilmeyeceğimiz bir yere attığımızda rahat bir nefes aldık. Niall heyacanlı bir şekilde bize bakarak
-Şimdi bana keskin bir taş bulun.
Dedi ve kolunu sıvamaya başladı.
Herkes keskin bir taş aramaya başlamıştı. Bende aramaya başlayacaktım ki Niall gitmeme engel olmak için kolumu tutup
-Sen benimle kal ve kolunu sıva.
Dedi.
Şaşkın bir şekilde Niall'e baktım.
-Neden?
Niall kolumu bırakıp kendi kolunu sıvamaya devam etti.
-Çünkü ben toprağı kilitlediğim anda herkes bunu farkedecek ve etrafta şüpheli aramaya başlayacaktır. Zaten kafeste olamayan bedenlerimizi çoktan fark etmişlerdir. Senle ben Harryle Elenanın içinde ruh olmayan boş bedenlerine kendi ruhlarımızı yerleştiricez.
Kollarımı sıyırmayı bitirdikten sonra Nialle dönerek
-Peki ruhlarımızın Harryle Elenanın bedeninde olması ne işe yarıyacak?
Niall sıkkın bir şekilde nefesini dışarıya verdi ve
-Eğer ruhlarımız onların bedenlerinin içinde olursa onları kurtarmak için ihtiyacımız olan kanı almış oluruz. Zaten amacımız bu değil miydi?
Liam elinde ki keskin taşı Nialle uzattı. Niall keskin taşı aldıp tek ve hızlı bir hareketle koluna çizik atmadan önce Zayn, Liam ve Louise dönerek
-Çocuklar ben ve Serena ruhlarımızı Harryle Elenanın bedenlerine yerleştiricez. Biz Harryle Elenanın bedenlerindeyken sizde Serenayla benim bedenlerimizi alıp kaçın. Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Am I?
VampireKaderime karşı gelemezken hayalin ne önemi var ki ? Benim kaderim tek bir duygudan ibaret . O da acı. Bütün sevdiklerimi kaybettim. Duygularım tek tek benden silinirken kimse yoktu yanımda hiç kimse . Duygusuz bir canavara dönüşmeye yüz tutmuştum.Ta...