"Acı"-20

1.1K 69 25
                                    

ELENANIN ANLATIMINDAN

Kendimi yanlız hissettiğimde bir tek sana sarılmak istedim. Hayat acı ve keskin hançerlerini üstüme gönderirken bir tek seni istedim. Çünkü sen benim ayakta durmamın tek sebebiydin. Ellerim boşluğu tırmalarken bir tek sen doldurabilirdin ellerimi. Çünkü tek sen beni düştüğüm boşluktan çekebilirdin. Kalbim senle birlikteyken atmayı seçiyordu ve tek sen yanımdayken bir kalp olabiliyordu. Sen yokken sadece bir et parçasıydı. Şimdi Styles sen olmadan yaşayabilir miyim? Sen olmadan ben bir hiçtim. Ben sensiz yaşamayı seçemezdim. Şimdi senin bedenin yanında oturmuş ve yüzümü saçlarına gömmüştüm. Çünkü sen bedenin içinde olmasan bile saçların kokusunu yitirmemişti. Kokunu durmadan içime çekip duruyordum. Senle birlikte yanlız kalmak istiyordum. Bende senin yanında ölmek istiyordum.

Birden duygular bedenimi sıkıştırmaya başladı. Gözlerimden yaşlar akamaya devam ediyordu.İçimde anlam veremediğim sinirle karışık bir duygu vardı. Birden Harry'i omuzlarından tutup sarsmaya başladım. Aynı zamanda bağırıyordum da.

-Bizi böyle bırakıp gidemezsin. Duydun mu! Bize yaptığına bak Styles! Biz ölüyoruz! Niye! Niye!

Durmadan bağırıp Harry'nin bedenini sarsıyordum. Arkamdan biri geldi ve beni belimden tutarak Harryden uzaklaştırmaya başladı.

-Bırak! Bırak beni!

-Elena sakin ol! Elena!

-Lütfen beni bırak! Ben sakinim!

Arkadan biri daha geldi ve konuşmaya başladı.

-Liam bırak Elenayı. Yanlız kalmaya ihtiyacı var.

Bu ses Serena'nın sesiydi. Liam'ın belimdeki kolları gevşedi ve beni bıraktı. Derin bir nefes aldım ve onlara döndüm.

-Lütfen beni yanlız bırakın. Dedim ve ikisinin de arkasındaki kapıyı işaret ettim. Liam kafasını tamam anlamında salladı ve odadan çıktı. Serena çıkmamıştı.

-Serena sende!

-Elena bak buna alışman lazım. O hiç değilse mutlu olarak , istediği bir şekilde öldü. O sevdiği kız için öldü. Hem onun ruhu senin içinde.

-Ne? Ne dedin sen?

-Evet Elena onun ruhu şuan sana bağlı. Sakin olursan sana her şeyi anlatıcam. Otur Elena.

Serenanın dediklerini anlamamıştım. Gidip Harry'nin yanında ki sandalyeye oturdum.

Serena da tam karşıma oturdu ve konuşmaya başladı.

-Sen kontrolünü kaybetmiştin ve yapacağımız hiç bir şey yoktu. Ama Harry pes etmedi. Her gece dışarı çıkıp seni aradı. Seni kurtarmak için elinden gelen her şeyi yaptı. Ama bizim gibi onunda yapacağı pek bir şey yoktu. Durmadan hergün seni kurtarmak için çözüm yolları aradık. İmkansızın peşinde koştuğumuzu düşünüyorduk. Çünkü daha önce hiç bir melezin duyguları geri getirilememişti. Ama birgün Niall bir kitap buldu. Kitabı nereden bulduğunu bize söylemiyor. Neyse. Kitapta melezlerle ilgili bir bölüm vardı. Melezleri kurtarmanın sadece bir yolu vardı. O da ruh bağı. Ruhunu meleze bağlayacak olan kişi kendini çok iyi kontrol eden bir kişi olmalıymış. Hepimiz kendi aramızda bir sınav yaptık. Bu sınav kan tutkusunu kontrol etmekti ve tek bu sınavı geçen Harry oldu. Başından beri seni kurtarmak için elinden geleni yapıyordu. Sınavı başka biri geçseydi yine o ruhunu bağlamak isterdi. Zaten ilk önce sınav olacağı zaman sızlandı. Hatta "Sınavı ben geçemezsem bile yine ben bağlıycam ruhumu. Sınava gerek yok bence." Diyip duruyordu.

O seni kurtarmayı çok istiyordu. Ruhunu sana bağlıyacağımız sırada ise çok mutluydu. Çünkü senin uğrunda ölmek onu mutlu ediyordu.

Bak Elena şöyle düşün Harry ölmedi sadece senin içinde yaşıyor artık. Senin ruhunla bir oldu. Yani senin şuan insan öldürmemenin sebebi bu.

Who Am I?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin