Ateş Viskisi

497 40 11
                                    

Rosey - Love

"Süpürgeden düşmüştü , onun birkaç blok ötedeki bir sokakta buldum . "

"Yaralı değildi öyle mi? Yani , sadece başındaki yara ve bileğindeki eziklik mi?"

"Öyle görünüyor , Molly. Onu bulduğumda bayılmak üzereydi . Şey olduğunda..." Lupin rahatlıkla duyulabilir şekilde yutkundu . "Moddy düştüğünde , Daphne süpürgeyi tutamamış olmalı." dedi , biri onu konuşması için zorluyormuş gibi.

Daphne hiç hareket etmeksizin , onlara sırtını dönmüş vaziyette uyuyor gibi yapmaya devam etti. Molly'nin kapıyı aniden duvara çarpacak kadar itip içeriye girmesiyle uyanmıştı . Gözlerini henüz açmamıştı ama sesler hala biraz uğultuluydu . Kaşının üzerinde sızlayan bir şey , muhtemelen bir yara , vardı. Bütün kemikleri tek tek sızlıyor gibiydi ama ölmemişti işte.

Nasıl kurtulduğunu anlamıyordu.  Moddy'yi öldürecek kadar yakınken nasıl olur da Voldemort'dan kurtulabildiğini aklı almıyordu. O kadar yükseklikten düşüp nasıl hala burada kulak misafirliği yapabildiğini anlamıyordu.

Midesi açlıkla alakasız bir şekilde yandı ve öfkelendiğinde sık sık olduğu gibi tırnaklarını avucuna bastırıp elini yumruk yaptı. Nasıl olmuştu da asasını unutmuştu ? Böyle bir günde , kıyafetlerinin arasından asasını alamayacak kadar aptal olmasının sebebi neydi ?

"Nasıl kurtulur , Remus ? Nasıl olur da hayatta kalır? Kim -Olduğunu - Bilirsin -Sen oradayken nasıl olur da..."

Daphne yastığa dayalı olmayan kulağını eliyle kapattığında , Lupin ve Mrs Weasley de sessizliğe büründüler.

Ve birkaç uzun saat geçti . Birkaç karanlık , uzun , boğucu saat boyunca yarı uyanık yarı uyur vaziyette , Daphne Browary gün doğana kadar yatmayı umut ederek orada kaldı. Mümkünse uzun süre hiç uyanmamayı dileyerek , bunun bencilce bir dilek olduğunu bilerek , orada bir süre kaldı.

"Tadı nasıl?" Lupin , Daphne'nin eline az önce tutuşturduğu Ateş Viskisi'ni işaret etti.

"Kötü ama dayanılabilir ."

Kavuk'da , Ginny'nin yatağının üzerinde oturuyorlardı. Daphne yaklaşık iki saat önce uyanmış , kendisini eve taşıyanın Lupin olduğunu öğrenmişti. Biraz önce  içeridekilerin de içtiğini söyleyip ona Ateş Viskisi getirmişti.

"Muggle viskisi de içmiştim."dedi Daphne . "Ama viskiden hoşlanmıyorum . "

Bir an sessizliğe gömüldüler . Lupin toparlanıp kendisine döndüğünde , Daphne konunun viski olmayacağını tahmin edebiliyordu.

"Daphne-"

"Bana soru sorma."dedi Daphne aceleyle . "Yalnızca bir defa anlatacağım ve soru sormayacaksın . "

Bri an duraksadılar . Ne Daphne ne de Lupin gözlerini başka yöne çevirdi. Orada öylece durup birbirlerinin yüzüne baktılar ve bir dakika sonra , Lupin aceleyle onu onayladı. 

Daphne , kısa sürmesini umarak hızlı bir nefes aldı.

"Onlardan birini sersemletti , asam yanımda değildi ama Moddy halletti. Sonra..."  Daphne yutkunup başını yatak başlığına yasladı . Gözlerini yumdu . Karanlık ona iyi gelmediği halde gözlerini açmadı . "Oradaydı , süpürgesi olmadan uçabiliyordu. O pislik... O... Fletcher kaçtı. Sonra O asasını kaldırdı ve ..."

The Dead Tell No Tale (Harry Potter Fiction) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin