Çocuk

368 32 6
                                    

Eleni Karaindrou - Eternity Theme

Dalgalar uzaklardan geliyor , sarp kayalıklara vurup geri dönüyordu. Aşağıda , uçları bir bıçağın ucu kadar sivri sayısız kaya vardı .

Gökyüzü altınsı bir renge bürünmüş , güneş batmaya yüz tutmuştu. Sararmış , uzun , yabani otları sarsan serin bir rüzgar vardı . Tuz kokulu , ferah bir rüzgardı bu.

Daphne , kelimelere ihtiyaç duydu. Sonra hiç konuşmadı. En doğrusu buydu. Kelimeler , içinde bulunduğu bu savaşın işbirlikçileri gibiydi.

Uçurumun kenarında oturmaya devam etti. Arkasında , toprağı yaran küreğin sesi duyuluyordu. Harry , zahmetle kazdığı mezarı kapatıyordu. Daphne , bacaklarını daha çok karnına doğru çekti , kollarını bacaklarının etrafına daha sıkı doladı. Çenesini dizlerine öyle çok bastırıyordu ki , hafiften uyuşmaya başlamıştı.

Ayağa kalkıp üstünü silkeledi , ağlamak için doğru zaman değildi. Mezara , Harry'ye doğru yürüdü. Şimdi Ron , Hermione ve Luna da oradaydı .

"Bitti."dedi Luna kısık sesle. "Harry bitirdi."

Daphne kafasını salladı. Söyleyecek bir şeyi de yoktu zaten.

Sonra ilerledi , Harry'nin yanından hızlı hızlı geçip mezara  ulaştı. Elini , mezar taşı yerine  kullanılan tahta parçasına yaslayıp eğildi.

"Dobby."dedi. Daha önce , bir mezarla konuşmamıştı hiç. Dumbledore'un cenazesine bile gitmemişti. Ailesinin gömülmesiyle de kendi ilgilenmemiş , mezarlarına bir defa bile gitmemişti. "Bana söz ver. Bir daha asla , kimsenin hayatını kurtarma. "

Yeniden ayağa kalktı ve arkasını mezara dönüp hızla yürümeye başladı. Gözyaşları akıyor , Luna bir şeyler söylüyor , rüzgar daha yavaş esiyordu . Daphne onu duymadı.

Denizkabuğu kulübesine doğru koşar gibi ilerledi . Bill , kapı çerçevesine yaslanmış duruyordu . Kaşları çatık , yüzü hüzünlüydü. Daphne'nin yaklaştığını görünce doğruldu , öne doğru birkaç adım attı.

Daphne , kolunun yeniyle gözlerini kuruladı ve başını kaldırıp ona bakmadan , "İçerideler mi?"dedi.

"Salondalar."dedi Bill kuşkuyla. "Burada olmaları ne kadar doğru? Onlar-"

"Burada kalmayacaklar . Başka bir yer düşünürüz."

"Güvende olmayacaklar."

Daphne ilk defa yüzünü yerden kaldırdı.

"Umrumda değil."

Bill'in yanından geçip hole girdi. Salona giderken , mutfak tezgahına yaslanmış bekleyen Fleur'a başıyla selam verdi. Bir şey söylemek aptalca görünüyordu .

Salonda , pencerenin kenarına çekilen üçlü kanepede Narcissa Malfoy yatıyordu . Hastalıklı görünen solgun yüzü , kanepenin dibine oturan oğluna dönüktü. Yan dönen bedeni , her an koltuktan yuvarlanabilir gibiydi .

Solgun mavi gözleri Daphne'yi bulunca , hızla doğruldu. İnler gibi bir sesle ileriye doğru savrulması bir oldu ama oğlu onu hemen tutup , uzanmasına yardım etti.

"Biraz daha dinlen."diye fısıldadı rahatsızca.

"Dövmene dokunmayacaksın." dedi Daphne soğuk soğuk. "Hem zaten yapamazsın. Sizi buldukları yerde öldürürler ."

The Dead Tell No Tale (Harry Potter Fiction) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin