Günce (Ek Bölüm)

252 17 26
                                    

Hogwarts , ikinci yıl.

Biraz sonra gelir.

Daphne , bakışlarını kara kaplı defterden kaldırdı. Gözlerini birkaç defa açıp kapattı ama zihni bomboş , düşünceleri bulanıktı.

  Yazmak istediğini biliyorum.

Defterin deri kapağını hırsla kavrayıp kapattı. Bu işe başladığında tek bildiği , Lucius Malfoy'un Ginny'nin çantasına günceyi bırakma nedenini merak edişiydi. Belki bunu gözden kaçırmayan tek kişi de değildi ama Ginny'yi atlatmanın bir yolunu bulup günceyi karıştırdığı ikinci gecede , kendini berbat hissediyordu.

Defterin kapağı yeniden açılıp sertçe masaya çarpınca , midesinde kısa süreli bir sıkışma hissi aniden ortaya çıktı ve ani bir baş dönmesiyle gözleri kamaştı. Tutunabileceği , yokluğun içinde dokunabileceği bir şey aramak için ellerini öne uzattı. Hiçbir şeye dokunamıyor , hissedemiyordu. Burası yaşamsızdı.

  Ne zaman kapandığını anımsayamadığı gözlerini araladı ve etrafa baktı. Hayır , bir yere gitmemişti. Hala burada , Hogwarts kütüphanesindeydi.

  Gözlerini açıp kapatınca o ani sıkışma hissi ve baş dönmesi de geçip gitmişti. Öyle ki, bütün bu olanları kafasında kurduğuna emin olmak üzereydi. Hızlı adımlarla rafların arasında yürüyen kişiyi görene kadar.

Koyu renk saçları ve üzerindeki üniforma oldukça düzgün bir görünüm veriyordu. Solgun yüzü ifadesiz , koyu yeşil gözleri hafif donuk bir ifadeyle parıldıyordu. Ta ki yaklaşana , Daphne'nin sağını ve solunu çevreleyen uzun rafların arasındaki korunaklı bölgeye varana kadar.

Yüzü aniden değişti. Gözleri şimdi donuk değildi. Açıkça , istediğini elde etmiş ancak şimdi de yakalanmaktan korkan bir çocuğun gözleri gibi, parıldıyordu. Odaklarını yitirmiş gibi sürekli rafların arasında dolaşan gözlerinin yanında , yüzü de biraz daha solmuştu.

"Şüphe edecek."dedi kendi kendine. Sesi buz gibi soğuktu.

Hayır , onu daha önce hiç görmemişti. Hogwarts dört binaya ayrılan büyük bir okuldu tabi. Hem birinci yıldan yedinci yıla kadar bir çok öğrenci de barındırıyordu. Ancak bu çocukta , onların dönemine ait olmadığını açıkça belli eden bir şey vardı. Üstelik bir güncenin sayesinde ortaya çıktığı da kesindi.

"Tom Riddle?"

Daphne bir an nefesini tuttu. Riddle da hızla döndü , Daphne'nin oturduğu masaya elllerini öyle sert çarptı ki , bir an her şey sessizliğe bürüdündü. Ancak başı öne eğik , elleri masaya yaslıyken , orada yalnız olmadığını fark ettiğine dair bir fikri varmış gibi görünmüyordu.

"Riddle?"dedi nereden geldiğini bilmediği cesaretle. "Duyuyor musun? Neden buradayız?"

"Belki de biliyor."dedi Riddle kendi kendine."Boruları...odayı...kızı...
Belki her şeyden haberdar. Hayır."

Ellerini masadan çekti ve hızla dönüp uzaklaştı. Çevik adımlarla görüş alanından çıkmadan önce , "İzin veremem."diye mırıldandı. O bir şeyler daha söyledi ama Daphne duyamadı. Yeniden sıkışma ve baş dönmesiyle cebelleşiyordu.

Kısa zaman sonra yine Hogwarts kütüphanesindeydi. İrileşmiş gözleri Riddle'ın güncesinin üzerindeyken , korkunç bir baş ağrısıyla donup kaldı.

The Dead Tell No Tale (Harry Potter Fiction) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin