Malfoy'un Planı

356 31 37
                                    

Narnia / Prince Caspian - The Kings and Queens of Old

Uyandığında , kayalara çarpan dalgaların sesini , denizin sonsuz hışırtısını duymak garipti. Malikanede , eğer şans eseri hafif bir rüzgar ağaçları sarsmıyorsa , hep sessiz sabahlara uyanılırdı. Evdeki herkes , bu küçük aileye şimdi kimlerin dahil olduğunu , görkemli salonda ve büyük arka bahçeye bakan yatak odasında kimlerin dönüp durduğunu bilir gibi sessiz olurdu.

Ayaklarını yataktan sarkıtıp bir süre öylece bekledi ama hemen sonra ayağa kalktı. Asasını komidinin üstünden alıp odadan çıktı.

Aşağıya inerken sessizce koridoru inceledi . Açık renk duvarlarda , Fleur'un zevki olduğu belli olan tablolar dışında bir şey yoktu.

Sonra sesleri duydu.

"Ona güvenmiyor musun , Ron?"diye çıkıştı Harry. "Bilmediğini söyledi. Bu yeterli değil mi?"

"Şimdiye kadar söylediği hiçbir şey kesin değil."dedi Ron soğuk soğuk. "Nerede şimdi?"

"Yukarıda."dedi Hermione. Sesi yorgun ve kısıktı. Yüzü de epey solgun görünüyordu. "Sessiz ol artık . Uyuyor."

"Uyumuyorum." Daphne , dirseklerini merdiven korkuluklarına yaslayıp öne eğildi. "Neden sorununun ne olduğunu anlatmıyorsun , Ronald?"

Ron , ilk önce ona suçlu suçlu baktı ama çabucak da toparlandı.

"Malfoy ve annesi neden burada?"

"Buharlaşırken sana tutunduğunu kendin söylemedin mi?"

"Söyledim." Ron duraksadı. "Ama neden yaptıklarını anlamıyorum."

Daphne , inandırıcı olduğunu umarak omuz silkti. Birine söyleyeceği ilk yalan olmayacaktı ya. Bellatrix ile yaşarken , yalan söylemeyi epey iyi kıvırıyordu.

"Bilmiyorum."

"Ya , öyle mi?"

"Ron , kes şunu."dedi Hermione.

"Dur , Hermione. Çıkarsın ağzındaki baklayı da kurtulalım."

"Eh , çıkarayım o halde!"

"Ne bekliyorsun?"

Daphne , farkında olmadan aşağıya inmeye başlamıştı bile.

"Beni geçiştiriyorsun , Harry odada sadece birkaç dakika kalabildi -onu da uyuyacağım bahanesiyle geçiştirdin- ve Hermione içeride yatarken , bir dakika için başını kapıdan uzatıp bakmak dışında bir şey yapmadın. Ondan Bellatrix'in saçından bir tel ve Çok Özlü İksir istemişsin. "

"Eğer dışarı çıkar ve yakalanırsam , Bellatrix olarak-"

"Tek başına dışarı çıkacaksın demek! Ama bil bakalım ne öğrendim ? Malfoy ve annesiyle özel bir konuşma yapmışsın bile!"

"Bunu sana Malfoy mu söyledi?"

"Kimin söylediğinin ne önemi var? Merlin ! Delirdin mi sen? Malfoy'ların tehlikede olması ve senin sakladıkların arasında bir bağlantı olduğunu görmediğimizi mi zannediyorsun?"

"Ya , evet Ron. Malfoy ve ben evlenmeye karar verdik! Yakında sana söylemeyi umuyordum ama keskin zekanla doğru sonuca ulaşmışsın bile!"

The Dead Tell No Tale (Harry Potter Fiction) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin