Yazardan Bi'şeyler

387 21 69
                                    

Arctic Monkeys - Reckless Serenade [Lyrics]

Söylemek İstediğim Birkaç Milyon Şeyden Bazıları

Bu kitabı yazma amacım HPTYO'nın ekibini yeniden bir arada görebilmekti. Dürüst olmak gerekirse başaramadım. Ancak yayımladığım için pişman değilim. Bana çok özle yeni insanları tanıttı.

Wattpad'e ve gittikçe dibe vuran içeriğine katlanma sebebim de bu. Her hikaye , güzel insanlarla tanışmanın bir başka yolu. İyi ki buradasınız. Başta @Aisha_Volpina olmak üzere , hepinize sonsuz sevgi!

Daphne Browary , seriyi ilk tanıdığım anda hayalimde olan bir karakterdi. Seri için karakter yaratan ilk kişi değilim ancak , Daphne benim için oldukça mühim. Burada anlatamadığım öyle çok anısı var ki bende...

Kitabın sonunda sizi tatmin etmeyen noktalar yahut cevaplanmamış sorular görüyorsanız , bunu yorumlarda bildirmekten geri durmayın lütfen.

Ve ben de , bitirmeden evvel size birkaç soru sormak istiyorum.

1)Kitapta en sevdiğiniz kısım , alıntı yahut bölüm hangisiydi?

2)Yazarı siz olsaydınız neyi değiştirmek isterdiniz?

3)Daphne'ye ileteceğime söz verirsem , ona söylemek istediğiniz bir şey?

4) Hikayenin sonunda açık uç bırakmam konusunda ne düşünüyorsunuz? Sizce bundan sonra Daphne'yi nasıl bir yaşam bekliyor?

Bitirirken söylemek istediğim bir şey daha var. Daphne'nin , hikayenin başından beri birkaç yorumda birden okuduğum gibi aşık olduğunu hiç yazmadım. Ne Draco'ya , ne de Harry'ye. (Tahminler bu yöndeydi.)
Çünkü , karakteri zihnimde yarattığımda henüz çok küçüktüm. Daphne'yi hiçbir zaman aşık olmuş bir kadın olarak düşlemedim.

Birkaç küçük alıntı ile bölümü sonlandırıyorum ;

"Kimse sana mektup yazmaz!" Bellatrix , kolunu öyle sert çekti ki Daphne'nin sırtı merdiven parmaklıklarına çarptı. "Hiçbir yakının yok! Seni biz kurtardık , Browary! Yaşama şansını biz verdik! Sana yaşaman için biz izin verdik!"

"Godric's Hollow !"diye haykırdı adam elleriyle yüzünü kapatarak. "Godric's Hollow ! Lordum , doğruyu söylüyorum. Yalvarırım..."

"Rubeus Hagrid."dedi başıyla selam vererek. "Hogwarts'da anahtarlardan ve..."

"Mektup benim , değil mi?"

"Dumbledore'un çılgın bir hayranın olduğunu mu söylüyorsun , Potter?"

"Eh , senin hayranın olacağını beklemiyordun herhalde ? " Yüzünde sahte bir gurur ifadesiyle göğsünü kabarttı. "Ben Seçilmiş Kişiyim . "

Lucius Malfoy , duvara tutunarak güçlükle ayaklanmıştı. Olduğu yerde sallanıyor , ayakta zor duruyordu.

"O değil."dedi duvarı bırakıp biraz daha dik dururken. "Ben söyledim."

"Ne önemi var?" Malfoy'un sesi yine yükseldi. "Sanki herhangi birimizin Karanlık Sanatlardan korunmaya ihtiyacı varmış gibi. Bu sadece aptalca bir oyun."diye devam etti resmen Daphne'nin aklını okuyarak.

"Bu , hayati önemi olan bir oyun. Eğer nasıl oynayacağımı bilmeseydim şimdi burada olur muydum sanıyorsun?" Snape sakinleşmek ister gibi soluk aldı. "Bana izin ver ki sana yardım edebileyim-"


"Espri anlayışının berbat olması umrumda değil , Browary. Şimdi beni iyi dinle ,  " Aralarında tek bir basamak kalıncaya kadar hızla aşağıya indi , Daphne'nin sol kolunu sıkıca yakaladı ama aynı anda çenesinin altına , hemen boğazına bastırılan bir asanın ucunu duyumsadı.

"Çek-elini-üzerimden."


Slugborn , büyünün bir canın alınmasıyla yapılabileceğini anlatırken , Daphne nefesini yine tuttu. Riddle'ın gözleri , sanki yıllar sonra Daphne'nin  bunu izleyeceğini bilir gibi hareket etti. Gözleri , onun gözlerinde bir dakika için takılı kaldı ve o süre boyunca Slugborn ateşli ateşli anlatmaya devam ediyorsa bile , Daphne pek fazla odaklanamadı

Sonra birden , altı yıldır asla görmediği bir şey oldu. Draco lavaboya daha çok eğilirken omuzlarını sarsan bir hıçkırığı serbest bıraktı. Gözyaşları solgun yanaklarından aşağı süzülüyordu.

"Öldüreceğini söylüyor..."diye yineledi fısıldar gibi. "Yapamıyorum... "


"Ne cüretle yaparsın? Ne cüretle kendine zarar vermeye kalkarsın?"diye parlıyor aniden.

"Sen , gördüğüm en büyük cesaret örneğini gösterdin. Küçük bir çocuktan beklenmeyecek bir cesaret örneği gösterdin. Lütfen bırak devam edeyim. Bu akşam bir gezintiye çıkacağım , vaktimiz olmayabilir. "dedi . Daphne , konuşmak için araladığı dudaklarını hızla geri kapattı. Dumbledore'un gözlerinin içinde , az ileride rüzgarla hareket eden kayın ağacının dallarındaki kıpırtılar gibi hareketlenmeler geçti. Gökyüzündeki gri bulutlar gözlerine inmiş gibiydi.  "Seçimler , Daphne . Seçimler, aslında kim olduğunuzu belirler. Kim olduğuna çoktan karar verdin."
Ve sonra , Daphne'ye hiç yapmadığı bir şeyi yaptı. Ona sarıldı.

"Bu iş mutlu sonla biter mi bilmiyorum , Browary. Kimin mutlu sonu olacağını bilmiyorum ama senin olmayacağı kesin."

"Yardımını istemiyorum ! Anlamıyor musun? Bunu yapmak zorundayım! Seni öldürmek zorundayım! Yoksa o beni öldürecek!"


"Hayır , Greyback. "dedi Amycus. "Lord açıkça kız hakkındaki emrini verdi."


"Avada kedavra!"

Yemyeşil bir ışık omzunun üzerinden geçip giderken , Daphne bir an dondu kaldı. Artık Dumbledore'a doğru yollanan laneti avuçlarıyla kavrayamayacağını saniyenin onda biri kadar bir sürede anlamış gibiydi.

Lanet onu vurduğunda , Dumbledore kuleden aşağıya doğru düştü. Bir an havada , sanki görünmez ipliklerle oraya asılmış gibi durdu ve sonra aşağıya doğru yavaşça süzüldü.

Ve Daphne , mazgalların orada , Dumbledore'un düştüğü yerde dondu kaldı. Eliyle duvarı kavradı ama aşağıya bakmaya asla cesaret edemedi. Soğuk rüzgar sertçe yüzüne çarptı ve saçlarını koparacakmış gibi hızla geriye savurdu. Gökte asılı duran Karanlık İşaret'in yeşil , tekinsiz ışığı yüzünü aydınlattı

"Korkuyorum."

"Ben olsam onu götürmezdim."dedi kısık sesle . "Onda iyi olan ne var?"

"Burada olana dikkat et. Lanetli olandan uzak dur. "dedi. Sesi eskisinden çok daha farklı , derin ve hırıltılıydı. "Yakınında olana dikkat et. Ölü sanılan burada yaşar ve yaşıyor sanılan burada gömülür."

"Hiçbir şey bildiğin yok senin!O'nun bir parçası senin içinde , sen bir Hortkuluksun. "

"Merhaba."

İyi kalın!
-Küçük Kara Balık

The Dead Tell No Tale (Harry Potter Fiction) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin