Hogwarts , dördüncü yıl.
Oldukça sıradan bir öğleden sonrasıydı. Üçbüyücü Turnuvası'nın ilk etabında kırdığı kolu hakkında hayıflanan Harry , sırrının çözülmesini bekleyen ve ara sıra çığlık çığlığa bağıran ejderha yumurtası , Malfoy'un iflah olmaz sataşma isteği ... Her şey çok sıradandı.
İşte o sıradanlığın içinde , Daphne hızlı adımlarla koridoru arşınlıyordu. Hava epey serindi. Pelerininin uçlarına tutundu ve sanki üşümesine engel olabilecekmiş gibi , onları biraz daha çekiştirdi.
Gözlerini yerden kaldırıp karşıya dikince de , içinde aniden alevlenen sıkıntıyı bastırmaya çalışarak hızlandı. Malfoy orada , Pansy , Zabini , Blansi ve diğer iki yabancıyla bir şeyler konuşuyordu. Harry hakkında olmalıydı. Çocuğun ara sıra arkaya atılan başından ve alaycı kahkahalarından anladı bunu.
Geçen yıl , Şahgaga kolunu kırdı diye çenesini kapamayı bir türlü öğrenemeyen Malfoy'a nasıl davrandıysa , bu yıl da öyle davranabilirdi. Alaycı , umursamaz ve küçümser. Tıpkı hakettiği gibi.
"İşte favori Hogwarts cadısı yaklaşıyor."dedi Malfoy. Ellerini kabanının ceplerine tıkıştırdı ve topukları üzerinde ona doğru döndü. "Merhaba , leydim. Son günlerde kimin başına bela olmayı-"
Pansy boğazını temizledi.
"Bir hedef buldum bile." Daphne neşeyle mırıldanırken onu geçip gitmeye çalıştı ama Draco bir saniyede yolu kapatmıştı.
"Koca kafanı çeker misin , Malfoy?"
"Erkek arkadaşın nerede? Kendini öldürtmeye çalışmakla mı meşgul?"
"Evet , epey meşgulüz . Senin aksine."
"Uuu!"dedi Malfoy , sahte bir gücenmişlik ifadesiyle Daphne'ye dönmeden önce. "Turnuva kızışıyor... Sen , Potter , Diggory..."
Gözleri Daphne'nin yüzünden aşağıya indi ve sol göğsündeki rozette durdu. Cedrig Diggory'yi destekle , dandik Potter.
Bir şey söylemek için dudaklarını aralamak üzereydi ama Daphne erken davranıp onu geçti ve koridorda hızlı adımlarla ilerlemeye devam etti. Çok değil , birkaç dakika sonra , arkasından gelen adım seslerini rahatça işitir olmuştu.
"Potter fena kırılacak."
"Defol."
"Diggory boş yere ümitlenecek. Zavallı Chang ile ayrıldığından beri seni seyrediyor."
"Defol."dedi Daphne yüzünü buruşturarak. "Cedric , Cho , rozet , Harry , biz... Bunlar seni ilgilendirmeyen şeyler , Malfoy."
"Alınmaya başlıyorum."
"Ne istiyorsun?" Daphne olduğu yerde aniden durunca , Draco açıkça afalladı. "Söyle ve git."
"Hiç." Draco omuz silkip kısık sesle de olsa gülmeye başlayınca , Daphne hoş olmayan şeyler mırıldanıp arkasını döndü ve onu ardında bırakarak , bahçeye inen merdivenleri hızla adımladı.
Cedric tam orada , karşısındaydı. Omzunun üzerinden hala kıkırdamakta olan Draco'ya baktı ve öfkeyle soludu. Adımları hemen hızlandı. Sanki Cedric'i orada bırakabilirmiş gibi. Oysa öğleden sonra konuşabileceklerine bizzat söz vermişti.
"Merhaba."dedi Cedric , sol elindeki ejderha yumurtasını biraz sallayarak.
"Henüz çatlamadı ha?"
Daphne hiç durmadan yürümeye devam edince , Cedric'de duraksamadan onu takip etti.
"Harry'nin nerede olduğunu biliyorum. Bu taraftan."diye mırıldandı , Cedric sormadığı halde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Dead Tell No Tale (Harry Potter Fiction)
FanfictionLumos ! @SlnFhl, @Aisha_Volpina, @minibayku ve eğer buradaysan sana ithafen; Önce yılan ateş aldı, sonra aslan ve porsuk, ardından da kartal. Hepsi birer kül olup ateşe katıldılar. Odadaki karanlığı aydınlatmaya değil ama bir nebze ısıtmaya yetece...