Bölüm Şarkısı
Kolpa - Kadınım
Rüzgar'ın Ağzından
Nabersiniz gençlik?!
Yakışıklı ve cool karakteriniz konuşuyor.Neyse ben devam ediyim olayları anlatmaya.
Deniz ve Toprak'ın canının şişe çevirmecedeki sorudan dolayı sıkılmış olması erken dağılmamıza neden oldu.Aman ne diye umursuyorlarsa?Sonuçta şuan ikiside birbirine aşıklar uzatmanın alemi yok.
Kapıda Nisa ve Serkan tabi birde Yasmin ile birlikte kalınca Serkan Yasmin'i eve götürmeyi teklif etti.Tabi Yasmin hemen kabul etti.Yanaklari hemen al al oldu zaten.Vay vay:)))
Hihihih:))
Nisa ile başbaşa kalınca tam ağzimı açmıştım ki kapıdaki taksiyi görünce susmak zorunda kaldım.Nisa koşar adım taksiye doğru ilerlerken kolundan tuttum.Taksiciye 'git' anlamında baş hareketi yaptım.
Kahretsin çok coolum ;))
Nisa'ya döndüğümde biraz şaşkın birazda sinirli bakışlarıyla bana bakıyordu.
-Bırak kolumu!
Ne kadar sinirli gözüksede sesinde daha çok kırılmışlık hissi vardı.
Elimi kolundan çekmedim.Zaten yıllar sonra bulmuştum onu.Bırakacak kadar aptal değildim.Diğer elimi saçına götürdüm.Ama hızlı bir hareketle elimden kurtuldu.Birkaç adım geriden bana bakıp konuştu.
-Aptal!Sakın bir daha bana dokunma.
-Beni cidden seviyorsun.
Dediğim şey yüzünde bir şaşkınlık ifadesi geçmesine neden olduktan sonra konuşabildi.
-Ne diyorsun sen ya!Sanki sen beni sevmiyorsun hem.
Omuz silktim.
-Seviyorum.
-Iyi aferim.
Bu kızın görmeyeli sesi cırtlamış.Bu ne ya? Kulak kalmadı anasını satayım.
-Kızım seviyorum diyorum.Daha ne istiyorsun sen?
-Öküz!!
Son kez bana çemkirip yanımdan hizla geçip gitti.
Sanırım çıkma teklifi gibi birşey istiyordu.Çıkma teklifi ne lan?!İyice liseli ergenlere bağladım yeminle.
Oflayarak Nisa'ya doğru koştum.Onu sırtıma alınca attığı çığlık sag kulağimı felç edince adımlarımı hizlandırıp onu arabaya yerleştirdim.
-Seni eve ben bırakacağım.
-Ben istemiyorsam bırakmanı.
Göz kırptım.
-Bende bırakmam seni.
Deniz'in Ağzından
Off kendi kendime gelin güvey olmuştum resmen.O an ne kadar rezil olduğum aklıma geldikçe sinir oluyordum.Toprak beni ilk öptüğünde beni sevdiğini sanmıştım.
Herkes Toprak'la benim aramdaki soğuk havayı anlamış gibi erkenden kalkınca koskoca evde ikimiz kalmıştık.
Şimdi ikimizde sessizce koltukta oturmuş hangimizin konuşacagına karar vermeye çalışıyorduk.
İçimdeki ses aldırma diyordu.Ki zaten yıllar önce olmuş olan şeyi şimdi irdelemenin faydasız olduğunu düşünüyordum.Sonuçta şuan mutluyduk.Ama yinede sormak istediğim şeyler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTME...
ChickLit*** Bir yerde okumuştum.Unutulmaz alışılır yazıyordu.Ve ben aradan yıllar geçmiş olmasına rağmen ne unuttum ne de alıştım yokluğuna. Bizim hikayemiz yolunu bulmaya çalışan iki kalbin hikayesiydi... *** İyi okumalar... Not-İlk hikayem ve telefondan y...