Medya
Major lazer&Justin Bieber - Cold waterToprak ve Babası
Arabanın camına başımı yasladım.Keşke yaslamasaydım.Çünkü kafam sekmeye başladı.
Neden ben yaa😑😑
-Hayatım uyu istersen biraz.
Toprak gözünü yoldan ayırmadan benimle konuşuyordu.
-Yok sevgilim.İyi böyle.
Şuan nereye mi gidiyoruz.Müstakbel kayınpederimi karşılamaya gidiyoruz tabiki.
Havaalanına gidecektik.Ama nedense ben gitmek istemiyordum.Aksine çok tedirgindim.
Kendinizi benim yerime koyun.Kesinlikle korku filmi gibi...
-Heyecan var mı heyecan ?!
Rüzgar iki koltuğun arasından başını uzatmış bana bakarak sırıtıyordu.
Tabi siz bilmiyorsunuz.Hemen anlatıyorum sakın kızmayın.Simdi bizim Toprak'ın babasını karşılamaya gidecegimizi duyan Rüzgar gitmiş bunu Nisa'ya söylemiş.Bizim püsküllü durur mu?Hayır tabiki.
O da tutmuß kolundan getirmiş Rüzgar'ı.Şuan arabada dördümüz gidiyorduk.
Kaşlarımı çatarak biçimsize baktım.Siz kim olduğunu anladınız.
-Sanki sende yok.
Kafasına vurunca hemen Nisa onu kollarına aldı.
-Yaa Deniz sen zalim misin?Niye vuruyorsun benim çikilateme?
Bana çemkiren Nisa'ya dik dik baktım.Hayır yani bu yaşıma kadar görümcelik yapmadın yeni mi aklına geldi?
Tam ağzımı açmıştım ki Toprak benden önce lafa girdi.
-İlk olarak yengene sesini yükseltme Nisa.İkincisi geleceğiz diye ısrar edip başımızı şişiren sendin.Deniz istemese sizi hayatta yanımda getirmezdim.Üçüncüsü o elini hemen şu herifin üzerinden çek Nisa!!!
Son kelimeyi bastırarak söylemişti.
Ama benim takıldığım tek bir nokta vardı.Bana 'yenge' dedi...
Hihiiiii!!!
Hadi kıskanın.
Öldüm kıskançlıktan şuan.
Sen öl bence Fuffy.En iyisi bak.
Lan kızım ben senin Toprak'ın baklavarıyla ilgili en pis hayallerini biliyorum.Söyletme şimdi bak.
Bi kere ben Müslüman bir kızım.Öyle şeyler düşünmem ben ayıb ayıb.
Öncelikle onun doğrusu 'ayıp' yazar söylememi istedi.Üstelik ben senin içindeyim.Herşeyi biliyorum.
Bende senin hakkında herşeyi biliyorum.Demek o dalak ile bir ilişkin var.Sende az ırıspı değilsin kız zilli ;))
Tmm.kes artık.
Mal.
Öküz.
Sığır.
Pislik.
Meymenetsiz
İç sesim benle laf yarışına giremeyince Toprak'a döndüm.
-Yaa sen az önce bana yenge mi dedin?Yerim ben seni.Çok tatlısın yaaa.Aşkığğğmmmmmm....Yakışıklı sevgilim.Baklavalı sevgilim.Hatta su böreği sevgilim.Ay sevgilim canım su böreği çekti.Dönüşte alalım mığğ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTME...
ChickLit*** Bir yerde okumuştum.Unutulmaz alışılır yazıyordu.Ve ben aradan yıllar geçmiş olmasına rağmen ne unuttum ne de alıştım yokluğuna. Bizim hikayemiz yolunu bulmaya çalışan iki kalbin hikayesiydi... *** İyi okumalar... Not-İlk hikayem ve telefondan y...