36.Benim Dünyam*

1.7K 67 6
                                    

Mehmet Erdem-Acıyı sevmek olur mu?(şarkı ile okuyun bence 😄)

Şuan şirketin yakınında bir kafede müstakbel kayınpederim ile oturuyordum.

Tedirgindim.

Heyyy?!!

Sizinde kayınpederiniz size böyle dik dik baksa sizde tedirgin olurdunuz.

Yaklaşık on dakikalık sessizliğin ardından boğazını temizleyen kayınpederimin konuşacağını anlayıp onu dinledim.

Ellerini masanın üzerinde birleştirmişti.Bu hiç iyiye işaret değildi.

-Bak kızım.Artık durumu anlamışsındır.Sen bizim ailemize layık değilsin.

Ne söylüyordu bu adam böyle?Ben ne yaptım ki ona?

-Toprak seni sevdiğini söylüyor.Onun hisleri gećicidir.Senden sıkıldığında seni bırakacaktır.Ve sen boşu boşuna ikiniz için hayaller kurma.Senin gibi bir -

Sözünü kestim.

-Neden bunu yapmamı bekliyorsunuz ki?

Masadan kalkmaya yeltenince konuşmaya devam etti.

-Senin ailen düzgün bir aile değil.Annenin biricik kızına sahip ćıkmaması olası bir durum mu sence?Babandan bahsetmiyorum bile.Hiç iyi bir aileden gelmiyorsun.Üstelik dah önce intihar girişiminde bulunmuşsun.Toprak bunu bilmiyordur bile kesin.

Dediği şeyle gözlerim kocaman oldu.Elbisemin kollarını biraz daha indirdim.

Toprak bunu bilmemeliydi.

-Siz bunu ne-nerden-

Sözümü kesti.

-Nerden bildiğimin bir önemi yok.Kısacası seni oğlumun yanında istemiyorum.Farkında mısın bilmem ama maaşın bile sevgilinin şirketinden.Oğlum olmasa sen eminim açlıktan bir köşede ölmüş olurdun.

Ne diyordu bu adam böyle.Gözlerin kocaman olmuştu.Ağlamayacaktım.

-Ben hiç olmazsa iki üç kuruştan ötürü kimsenin kişiliğine karar vermiyorum.Ne istiyorsunuz benden.Ne yaptım ben size?Neden ya nede?!

Kalktığım sandalyeye geri oturdum.

-Eğer sen olmasaydın Toprak çoktan Melek ile evlenmiş olacaktı.Ve emin ol daha mutlu olacaklardır.

-Toprak bunu asla kabul etmez.

-Ayrılacaksın.Sen bitireceksin.Hemde bugün.

Başımı iki yana salladım.

-Hayır.Onu seviyorum ben.O da beni seviyor.Söz verdik birbirimize bir daha ayrılmıyacaktık.

-Sen ayrılmak istediģinde ayrılır.

-Neden yapıyorsunuz bunu.

-Sen bizim ailemize layık değilsin.Bundan sonra seni ailemin yanında görmek istemiyorum.

-Böyle birşey olmayacak?!

Masadan kalktı.

-Eğer Toprak'tan ayrılmazsan onu evlatlıktan reddederim.Şirketin bütün hakları bende.Meteliksiz kalırsınız.Tabi böylelikle senin amacının ne olduģu da anlaşılmış olur.

-Siz ne?!Siz bana ne diyorsunuz böyle.Ben Toprak'ı parası ićin sevmiyorum.

-Kaç para istiyorsun söyle de konu kapansın.

-Ben .paranızı.istemiyorum.

-Öyle ya da böyle ayrıl.

Arkasını dönüp kapıdan ćıkıp gitti.Ben öylece gözyaşlarımı akıttım.

GİTME...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin